Weekers met Plasterk vergelijken. Weekers was maar een jurist hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
In theorie heb je gelijk, maar zo simpel ligt het niet hier.Kijk naar Weekers.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Weekers met Plasterk vergelijken. Weekers was maar een jurist hoor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lees nou mijn puntIk bedoel Plasterk niet te vergelijken met Weekers en de kans dat Plasterk dit overleeft is duizend keer groter dan dat voor Weekers gold. Het enige wat ik probeerde uit te leggen is dat geen meerderheid = geen probleem niet per se geldt.
Maar een jurist? Dus die zijn incompetent ofzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Weekers met Plasterk vergelijken. Weekers was maar een jurist hoor.
Ik heb college om 11, kijken hoe lang ik dit nog volhoudquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:32 schreef tofastTG het volgende:
Morgen 8:45 college Binnenlands Bestuur, en de prof zou het debat ook afkijken. Ben benieuwd of dat nog wat gaat worden morgen
Hij had niet naar Nieuwsuur hoeven te gaan. Hij had ook een persbericht kunnen laten opstellen, dat laten verifiėren door alle betrokken diensten en aan de hand van dat bericht een korte persconferentie kunnen geven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef n00b13 het volgende:
In dit geval heeft Plasterk gewoon redelijk gehandeld. Als ik 1,8 en 1,8 zie dan neem ik ook aan dat het hetzelfde getal is.
Dat er dan toevallig ook nog ergens anders 1,8 vandaan komt is natuurlijk enorm stom toeval.
Daar komt nog bij dat de druk om te reageren natuurlijk immens was in die enorme shitstorm...
Dat kan bijna alleen bij de nummers 15 t/m zoveel bij de echt grote partijen, de rest werkt (zeker bij kleine partijen) inderdaad keihard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Veel Kamerleden maken belachelijk veel uren. Al lopen sommigen de kantjes er vanaf.
Overigens zijn er ook zat ambtenaren met dezelfde werktijden hoor. Maar daar wordt door veel burgers ook honend over gedaan.
Om 11, dan mag je niet zeuren hoor! Dan ben ik volgens mij weer begonnen aan mijn tweede collegequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb college om 11, kijken hoe lang ik dit nog volhoud
Ik zal het je sterker vertellen. Als Timmermans zelf wil opstappen en de hele Kamer wil dat hij blijft, stapt hij toch op. Zo was het ook bij Weekers, die wilde zelf opstappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lees nou mijn puntIk bedoel Plasterk niet te vergelijken met Weekers en de kans dat Plasterk dit overleeft is duizend keer groter dan dat voor Weekers gold. Het enige wat ik probeerde uit te leggen is dat geen meerderheid = geen probleem niet per se geldt.
Alsnog is dat behoorlijk vroeg als dit debat een latertje wordt (sprak hij om half 2quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Om 11, dan mag je niet zeuren hoor! Dan ben ik volgens mij weer begonnen aan mijn tweede college:P
We zijn nog jong zullen we maar zeggen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsnog is dat behoorlijk vroeg als dit debat een latertje wordt (sprak hij om half 2). Daarna heb ik trouwens wel weekend.
Ja, nadat hem was 'verteld' dat het toch geen zin meer hadquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Als Timmermans zelf wil opstappen en de hele Kamer wil dat hij blijft, stapt hij toch op. Zo was het ook bij Weekers, die wilde zelf opstappen.
Natuurlijk is dat zo. Maar een bewindspersoon die een MvW tegen zich krijgt gesteund door elke oppositiepartij weet wel wat dat inhoudt, hoor. Zeker als je minister bent in een kabinet dat de steun van de oppositiepartijen nodig heeft om te regeren. Hoe denk je dat er nog akkoorden gesloten worden als (stel dat) D66, CU en Groenlinks een motie steunen? Precies: niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen. Als Timmermans zelf wil opstappen en de hele Kamer wil dat hij blijft, stapt hij toch op. Zo was het ook bij Weekers, die wilde zelf opstappen.
Klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ja, dit debat wordt voornamelijk voor jou gehouden natuurlijk....oh wacht
Nee, dat zijn jouw speculaties. Weekers hechte er kennelijk waarde aan dat hij in de Kamer voldoende draagvlak had, met andere woorden dat hij ook steun van de oppositie had. Dat had hij natuurlijk ook aan z'n laars kunnen lappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, nadat hem was 'verteld' dat het toch geen zin meer had
Dat zijn niet mijn speculaties hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jou speculaties. Weekers hechte er kennelijk waarde aan dat hij in de Kamer voldoende draagvlak had, met andere woorden dat hij ook steun van de oppositie had. Dat had hij natuurlijk ook aan z'n laars kunnen lappen.
En dat zijn dan weer jouw speculaties.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jou speculaties. Weekers hechte er kennelijk waarde aan dat hij in de Kamer voldoende draagvlak had, met andere woorden dat hij ook steun van de oppositie had. Dat had hij natuurlijk ook aan z'n laars kunnen lappen.
Juist die 3 partijen zullen niet zo onverstandig zijn op ook alle andere punten die niets met Plasterk te maken hebben te boycotten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar een bewindspersoon die een MvW tegen zich krijgt gesteund door elke oppositiepartij weet wel wat dat inhoudt, hoor. Zeker als je minister bent in een kabinet dat de steun van de oppositiepartijen nodig heeft om te regeren. Hoe denk je dat er nog akkoorden gesloten worden als (stel dat) D66, CU en Groenlinks een motie steunen? Precies: niet.
Theoretisch? Ja. Praktisch? Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je mist weer volledig mijn punt. Ik zeg er nog extra STEL DAT bij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juist die 3 partijen zullen niet zo onverstandig zijn op ook alle andere punten die niets met Plasterk te maken hebben te boycotten.
Neequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:38 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En dat zijn dan weer jouw speculaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |