fitnesseller zal ze ook wel hebben denkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
page Star_gazer eens. Die was een internetwinkel aan het opzetten met grippers een aantal maanden terug...
Ik wou echt dat ik bij ons farmers kon doen net als een prowler dan zou ik waarschijnlijk ook wat meer aan "cardio" doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rack pulls, farmer walks.![]()
Maar rack puls kunnen je flink helpen. Als je vanaf je knieen 'deadlift' kan je een stuk meer gewicht aan waarmee je je handen flink kan trainen.
Met een gekneusde rib doe je weinig heur. Alleen uit bed komen is al een strugle. Het is behoorlijk pijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Oh maar daar kun je best mee liften toch? Okay squatten zal niet lukken, maar volgens mij zijn er nog genoeg oefeningen die je wel kunt doen.
Gewoon leg extension doen en bicep curlquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met een gekneusde rib doe je weinig heur. Alleen uit bed komen is al een strugle. Het is behoorlijk pijnlijk.
Dat is wel een goeie inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon leg extension doen en bicep curl
Nee maar is zo idd, zou gewoon even kijken hoelang je er last van hebt. Misschien is na 2.5 weken de pijn grotendeels weg en kun je rustig oefeningen doen die niet zoveel druk op je ribben geven.
Blijven eten. Wat zijn je ss resultaten tot nu toe? Kunnen we over een maand kijken hoe snel dat gaat etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie inderdaad.
Squat 95KGquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef Atemno het volgende:
[..]
Blijven eten. Wat zijn je ss resultaten tot nu toe? Kunnen we over een maand kijken hoe snel dat gaat etc.
1rm?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Squat 95KG
Deadlift 90KG
BP 70KG
BOR 50KG
OHP 45KG
Je squat is hoger dan DL?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Squat 95KG
Deadlift 90KG
BP 70KG
BOR 50KG
OHP 45KG
Die vent links ziet er alles behalve goed uit in mijn ogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Die dude rechts is al geen kleine jongen maar die wordt compleet gedwarfed lol
http://forum.fok.nl/topic/2067947quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die vent links ziet er alles behalve goed uit in mijn ogen.
Lijkt meer alsof zijn spieren in de weg zitten dan dat hij er echt voordeel mee heeft.
Want?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2067947
Denk dat je dan daar moet zijn
Train nu al bijna 6 maanden niet meer normaal een ontsteking of iets aan mijn borst. Dus dan is die maand (denk je dat?) niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Mag een maand niet meer liften, doei gains
lol, wat zei je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:45 schreef Sapstengel het volgende:
Die zag ik net ook, sickening.
Vandaag zei iemand nog tegen me tijdens BP "je moet met je rug plat op de bench gaan liggen. Jij hebt een holle rug, daar krijg je blessures van".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |