SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hij neemt Hennis wel serieus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Plasterk neemt de kamer ook niet heel serieus. Dat scheelt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ik blijf het wel sneu vinden dat de dood van Els Borst zo ondergesneeuwd wordt door dit debat waar het einde van bekend is.
Hoe zij aan haar einde is gekomen is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ik blijf het wel sneu vinden dat de dood van Els Borst zo ondergesneeuwd wordt door dit debat waar het einde van bekend is.
Ik dacht dat je ging zeggen dat het ondergesneeuwd werd door de Olympische Winterspelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Legertop ook niet, dus lijkt me dat de MIVD haar ook niet serieus neemt...(geen flauwe grapjes aub...)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef superniger het volgende:
Een vrouw als minister van defensie
Was niet zo. Hij deed het veel beter dan de oppositie.quote:
Morgen wordt de doodsoorzaak bekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Er is wel meer te vertellen over haar hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe zij aan haar einde is gekomen is nog niet bekend.
Ik zou haar wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Legertop ook niet, dus lijkt me dat de MIVD haar ook niet serieus neemt...(geen flauwe grapjes aub...)
Het was een klassieke Vlaamse grap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Oh noes dit wist ik nog niet. K3 is niet meer
WTF die bobbels
Ik moest wel lachen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een klassieke Vlaamse grap.
Ik zie Ivo Opstelten zijn JSF wel in haar lanceren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is ze ook op die positie gekomen natuurlijk.
Dat is de nieuwe politiek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat oortjes verder verboden zijn in de politiek. Zou niet slecht zijn geweest als de ploegleiders de strategie er in hadden getoeterd.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daar gaan staan en dan zeggen dat je niks kan zeggen
Wat is de overeenkomst tussen deze 4 vrouwen ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef superniger het volgende:
Een vrouw als minister van defensie
Cor heeft thuis niks te vertellen, de grote TV pursenellity van de Paul de Leeuw show staat gewoon onder de afzuigkap piano te spelen.quote:
En depressief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Die Mike zit er ongezond uit. En vies. En dik.
Die zit zwaar aan de medicijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Die Mike zit er ongezond uit. En vies. En dik.
Je ziet het aan zijn ogen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef waxmask het volgende:
Vol antidepressiva, zelfs Thomas kon niet meer met hem omgaan.
Wij kunnen er ook niks aan doen dat hij aan de heroine zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een nare, negatieve opmerkingen over Mike Boddé hier.
Ze.staan alle 4 niet in de keuken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen deze 4 vrouwen ?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel goed hoor. Ik ben dan ook een positieve persoon, niet arrogant geworden ofzo, een hele gewone jongen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Hij is gewoon ziek, niet lullig bedoeld, maar hij moet beter worden....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
ze zijn allemaal minister van Defensiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze.staan alle 4 niet in de keuken.
Pottebakker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cor
[ afbeelding ]
In Cor we trust.
Wist je dat hij van zijn volledige naam Willem Cornelis heet? W.C. Pot?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cor
[ afbeelding ]
In Cor we trust.
En zijn dochter heet Doeskaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wist je dat hij van zijn volledige naam Willem Cornelis heet? W.C. Pot?
Lol.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zijn dochter heet Doeska
De show in Den Haag gaat nu verder als het goed is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef waxmask het volgende:
Zo meteen geen zin om deze show te zien...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En zijn dochter heet Doeska
net nog wel dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef waxmask het volgende:
Zo meteen geen zin om deze show te zien...
Oh nog 15 minuten. Schorsing is verlengd....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De show in Den Haag gaat nu verder als het goed is.
Rare grap he! Maar....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwartier verlengd...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De show in Den Haag gaat nu verder als het goed is.
Ach, ik ken ouders die hun dochter "Lolita" noemdenquote:
Lolita Pot, met zo'n naam moet je haast wel gepest worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, ik ken ouders die hun dochter "Lolita" noemden
Oh nee was ik even vergetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik gaf het een kans, zo ben ik, niet meteen met mijn oordeel klaarstaan...
Hij had ook Matthijs van Nieuwkerk kunnen zeggen, maar dat durft hij dan weer niet.quote:
Had hij ook niet een ver familielid van Belgische afkomst met de naam Pol?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lolita Pot, met zo'n naam moet je haast wel gepest worden.
De familie Pot komt uit Polenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had hij ook niet een ver familielid van Belgische afkomst met de naam Pol?
Landsmeerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Landsmeer komt dat genie vandaan. Duidelijk.
Ken dat niet, kom er nooit weg ermee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
LandsmeerDat is me toch een gat. Al woonde Dries daar ook vroeger.
Maar dan komt de naam Pol niet zo over. Het is niet dat ik achtergrondonderzoek gedaan heb of zo hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De familie Pot komt uit Polen
Dries is the Voice of Europequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Over Dries gesproken, die zingt beter dan hij.
Landsmeer zit aan Amsterdam Noord vast.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ken dat niet, kom er nooit weg ermee.
Groetjes,
T. Maassen.
Voice of Europe is Leen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dries is the Voice of Europe
Op de Voice of Europe na dan.
Jij kan een keer kijken, we gaan dus niks winnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Morgen weer een medaille. Groothuis gaat winnen.
Volgens de helderziende Erben gaat Davis winnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Morgen weer een medaille. Groothuis gaat winnen.
Ok.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Sodemieter toch op Frank. De enige reden waarom jij niet kon slapen is van je slaapapneu.
Blubbervent.
Dat is de voice of world. Froger the voice of the universe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Voice of Europe is Leen natuurlijk
Echt kijken gaat niet lukken waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij kan een keer kijken, we gaan dus niks winnen.
Oh ja natuurlijk Eddy Wally.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de voice of world. Froger the voice of the universe.
Maar Eddy Wally is de Voice of Europe.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Sodemieter toch op Frank. De enige reden waarom jij niet kon slapen is van je slaapapneu.
Blubbervent.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:54:48Jakhals Frank heeft ff het eea gemist qua tijdwaarneming follow-ups. reageer retweet
Guananama Baay... Amaai! Wow!quote:
Nee, die is nog wel 50 kilo zwaarder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Is hij dikker dan Marc ter Linden, of hoe heet die gozer?
Wat een service.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 23:54:48Jakhals Frank heeft ff het eea gemist qua tijdwaarneming follow-ups. reageer retweet
Tijntje is een beetje te vroeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Gramulanion het volgende:
NOSquote:
De sport de hele dag herhalen doet de NOS al, dus hij vat de programma's over de sport samen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Szura het volgende:
Maar wat is die Evenblij nu aan het doen? Al het werk van andere tv-programma's samenvatten?
Over mijn rug zeker. Wacht jij maar, ik maak ze gewoon zulf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een heldEen echte mrstyloproduction, die post je met trots.
Daar kan Hans van Zetten ook wel commentaar bij geven, dislocatie om de lengteas, endo spreiding etcetera.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Seks volgens mij, iedere seconde 1 keer op en neer
Evenblij en Dijkstra in de tweemans rodel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:59 schreef gosschalks het volgende:
Hij zou wel hard gaan op de rodelbaan
En 'HIJ STAAT'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan Hans van Zetten ook wel commentaar bij geven, dislocatie om de lengteas, endo spreiding etcetera.
Maar een fotofinish meet toch geen tijd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:59 schreef thettes het volgende:
Als je iets onnodig ingewikkeld maakt met irrelevante informatie, ga je zomaar ergens fouten zien. Terwijl het hele verhaal heel simpel is met die fotofinishes, wat de ISU man zei klopt.
Volgens mij hebben ze dat bij Bureau Sport al eens gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Szura het volgende:
Hij op een rodelslee
De enige sport die hij kan doen is curling, maar na een baantje vegen is ie uitgeput
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Onder Frank Evenblij liggen bij het dubbelrodelen is nooit grappig.
Hmm, oké.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Gramulanion het volgende:
Onder Frank Evenblij liggen bij het dubbelrodelen is nooit grappig.
Als de camera weet wanneer het startschot is geweest en heel veel foto's maakt op bepaalde tijdspunten, dan is de foto die gemaakt is op het tijdspunt waarop de punt van de schaats de finish passeert, de eindtijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar een fotofinish meet toch geen tijd?
Ik sla de bovenste over, met je goedvindenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef opperkleurder het volgende:
POL / [Live Debat] Ome Roon en Tante Jeanine over de stiekeme metadata #3
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Bindend kijkadvies
Maar hoe vaak per seconde maakt zo'n camera een foto?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Als de camera weet wanneer het startschot is geweest en heel veel foto's maakt op bepaalde tijdspunten, dan is de foto die gemaakt is op het tijdspunt waarop de punt van de schaats de finish passeert, de eindtijd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Ja, lach jij maar Frank. Maar de takelwagen staat bij studio 33 weer voor je klaar buiten om je naar buiten te hijsen, met je strontbuik.
Subsidie quotum moet gehaald worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog een liedje? Neeeeeeeeeeee
vaakquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hoe vaak per seconde maakt zo'n camera een foto?
Mijn telefoon kan al film met 120 frames per seconde maken, een gopro 240, dus professionele apparatuur nog veel meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er eerder de zenuwen van eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zou er depressief van worden...o wacht...
Elfletterig vindt dit geen leuke post.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef tralalala het volgende:
Net of ik SimCity aan het spelen ben
Dat had nog betere muziek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef tralalala het volgende:
Net of ik SimCity aan het spelen ben
The 2008 Summer Olympics saw the introduction of some of the fastest timekeeping equipment yet, with cameras that take photographs 3,000 times a second (compared to 1996, which were 1,000 times per second).quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind heel veel posts op FOK! niet leuk, dus dat is geen criterium.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elfletterig vindt dit geen leuke post.
Zien we je weer bij het curling Karina?quote:
Jij bent dan ook te slim voor ons soort grapjes, dat snap ik...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind heel veel posts op FOK! niet leuk, dus dat is geen criterium.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.swisstiming.co(...)=69&cHash=c4ac4dd1f1quote:The OMEGA Scan'O'Vision Star cameras take up to 2000 images each second ...
Ik ga mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zapt weg naar het debat.
Fijne nacht.
Karina krijgt de bloemen en de zoenen dit keer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
01. 365 Karina
02. 318 Etsu
03. 308 johannes_vermeer
Rectificatie:quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina krijgt de bloemen en de zoenen dit keer.
GC / Dagcijfers #230quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rectificatie:
-edit: cijfers kloppen niet, er zijn een aantal topics overgeslagen. Nieuwe worden zo gepost.-
01. 365 Karina
02. 318 Etsu
03. 308 johannes_vermeer
Hier heb ik dan al die jaren voor getraind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Grifte het volgende:
Brons voor Johannes, Frank Snoeks wordt wild.
Het staat op, de Noren in hun gekke pakkies.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien we je weer bij het curling Karina?
quote:
Dankuquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina krijgt de bloemen en de zoenen dit keer.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef arjan1112 het volgende:
De Islamitische partij NIDA presenteert vanavond in Rotterdam 25 voorstellen waarmee ze de stad mooier willen maken. De 25 voorstellen zijn gebasseerd op de vijf pijlers waar de partij voor staat: leven, geloof, welvaart, talent en familie. Voorbeelden van de voorstellen zijn het planten van een boom bij de geboorte van iedere Rotterdammer en het gratis parkeren op zon- en feestdagen, waaronder het Offerfeest, Joods Nieuwjaar en Holi. In Pauw & Witteman spreken we met lijsttrekker Nourdin el Ouali over de vraag wat een islamitische partij toevoegt. Ook is lijsttrekker Hamit Karakus van de PvdA te gast. Vreest hij de komst van deze moslimpartij? Nida dude en karakus
Na het debat gisteravond over de positie van minister Ronald Plasterk zijn de spanningen tussen de PvdA en D66 opgelopen. De sociaaldemocraten zijn niet blij met D66-voorman Alexander Pechtold. Hij diende tijdens het debat een motie van wantrouwen namens meerder oppositiepartijen in. Hebben de spanningen gevolgen voor de samenwerking tussen de partijen? Frits Wester
'Moeders springen niet van flats' gaat over de moeder van programmamaker Elena Lindemans, die in 2002 een einde aan haar leven maakte door van een flat te springen. De documentaire gaat over de ongrijpbare psychiatrische ziekte, de taboes op psychiatrie en zelfdoding én het feit dat anno 2013 psychiatrische patiënten in Nederland nog steeds niet of nauwelijks hulp krijgen bij zelfdoding.
De moeder van regisseur Elena Lindemans worstelt al lange tijd met een ondraaglijk psychisch lijden als ze om euthanasie vraagt. Het verzoek wordt niet in behandeling genomen. In de documentaire gaat Elena terug naar de wanhoopsdaad van toen. Waarom konden of wilden haar artsen haar toen niet helpen? Zouden ze dat nu wel hebben gedaan? Hoe tekende die sprong de levens van haar familieleden en van de anonieme toeschouwers zoals de bewoners van de flat?
Vanavond komt Elena Lindemans vertellen waarom ze de documentaire wilde maken.
en Mart.
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
wat wat wat wat doet die er nou weer tussen.
Je zeilt er langs met je punt jong.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zeilt er langs met je punt jong.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
DeMart att gewoon een hele fles jonge klare.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand ook die pic van Mart op de fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |