SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Hij neemt Hennis wel serieus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Plasterk neemt de kamer ook niet heel serieus. Dat scheelt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ik blijf het wel sneu vinden dat de dood van Els Borst zo ondergesneeuwd wordt door dit debat waar het einde van bekend is.
Hoe zij aan haar einde is gekomen is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Ik blijf het wel sneu vinden dat de dood van Els Borst zo ondergesneeuwd wordt door dit debat waar het einde van bekend is.
Ik dacht dat je ging zeggen dat het ondergesneeuwd werd door de Olympische Winterspelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Legertop ook niet, dus lijkt me dat de MIVD haar ook niet serieus neemt...(geen flauwe grapjes aub...)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef superniger het volgende:
Een vrouw als minister van defensie
Was niet zo. Hij deed het veel beter dan de oppositie.quote:
Morgen wordt de doodsoorzaak bekend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
Er is wel meer te vertellen over haar hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe zij aan haar einde is gekomen is nog niet bekend.
Ik zou haar wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Legertop ook niet, dus lijkt me dat de MIVD haar ook niet serieus neemt...(geen flauwe grapjes aub...)
Het was een klassieke Vlaamse grap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
Oh noes dit wist ik nog niet. K3 is niet meer
WTF die bobbels
Ik moest wel lachen jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een klassieke Vlaamse grap.
Ik zie Ivo Opstelten zijn JSF wel in haar lanceren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is ze ook op die positie gekomen natuurlijk.
Dat is de nieuwe politiek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat oortjes verder verboden zijn in de politiek. Zou niet slecht zijn geweest als de ploegleiders de strategie er in hadden getoeterd.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daar gaan staan en dan zeggen dat je niks kan zeggen
Wat is de overeenkomst tussen deze 4 vrouwen ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef superniger het volgende:
Een vrouw als minister van defensie
Cor heeft thuis niks te vertellen, de grote TV pursenellity van de Paul de Leeuw show staat gewoon onder de afzuigkap piano te spelen.quote:
En depressief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Die Mike zit er ongezond uit. En vies. En dik.
Die zit zwaar aan de medicijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef marcodej het volgende:
Die Mike zit er ongezond uit. En vies. En dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |