Motels is wel een fijne band hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:27 schreef methodmich het volgende:
Hoewel ik het nummer van The Motels verrassend leuk vond, ga ik uiteindelijk toch voor Roy Orbison!
Ja, nummer klinkt verre van verkeerd. Kende ze nog niet eerlijk gezegd!quote:
Je bent deze vast al eens tegengekomen in songpopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, nummer klinkt verre van verkeerd. Kende ze nog niet eerlijk gezegd!
Ja, toevallig eerder vanavond nog, als keuzemogelijkheid. Was toen niet het goede antwoord trouwens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Je bent deze vast al eens tegengekomen in songpop
Qua top 40 een eendagsvlieg maar dan niet met dit nummer maar met Suddenly Last Summer.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef pipster het volgende:
Toch niet echt wat ik van The Who zou draaien, maar vergeleken die krullenbol geen probleem.
Als Decemberists fanboy kan ik niet anders dan kiezen voor hun liedjequote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij stond al op de lijst, maar methodmich bleek er ook benieuwd naar!
Poll: Welke track vind je beter?
• The Decemberists - Down by the water
• PJ Harvey - Down by the water
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Omdat NIN meer nummers dan Cash heeft met een titel die ik nog wel eens zou kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
Cash natuurlijk. Dat nummer is echt fenomenaal. Waarom heb je trouwens niet het origineel gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |