Motels is wel een fijne band hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:27 schreef methodmich het volgende:
Hoewel ik het nummer van The Motels verrassend leuk vond, ga ik uiteindelijk toch voor Roy Orbison!

Ja, nummer klinkt verre van verkeerd. Kende ze nog niet eerlijk gezegd!quote:

Je bent deze vast al eens tegengekomen in songpopquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, nummer klinkt verre van verkeerd. Kende ze nog niet eerlijk gezegd!

Ja, toevallig eerder vanavond nog, als keuzemogelijkheid. Was toen niet het goede antwoord trouwens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Je bent deze vast al eens tegengekomen in songpop
Qua top 40 een eendagsvlieg maar dan niet met dit nummer maar met Suddenly Last Summer.

Dit ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef pipster het volgende:
Toch niet echt wat ik van The Who zou draaien, maar vergeleken die krullenbol geen probleem.

Als Decemberists fanboy kan ik niet anders dan kiezen voor hun liedjequote:Op maandag 24 maart 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij stond al op de lijst, maar methodmich bleek er ook benieuwd naar!
Poll: Welke track vind je beter?
• The Decemberists - Down by the water
• PJ Harvey - Down by the water
Tussenstand:
[ afbeelding ]
 Hoewel dit niet per se hun allerbeste is.
 Hoewel dit niet per se hun allerbeste is.

Omdat NIN meer nummers dan Cash heeft met een titel die ik nog wel eens zou kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef Tchock het volgende:
Cash natuurlijk. Dat nummer is echt fenomenaal. Waarom heb je trouwens niet het origineel gekozen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |