De Kamer vindt nog steeds van wel. Maar wordt uitstekend gepareerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is er ook minder vuur dan men dacht.
V.
Het is om doodmoe van te worden, voortdurende herhaling van zetten vanuit de Kamerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef tofastTG het volgende:
Hij heeft nu toch niet de rechter geïnformeerd? Vreemde interruptie alweer. En de vraag blijft maar uit, alweer minpunten.
Denk dat de fractieleiders wel weten dat er niets meer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Kamer vindt nog steeds van wel. Maar wordt uitstekend gepareerd.
Ze spreken iig zelf niet inderdaad..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Denk dat de fractieleiders wel weten dat er niets meer gaat gebeuren.
Ik hoop het. Van mij mogen ze allebei wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef sonnyspek het volgende:
Het gaat er dan ook niet om of Plasterk het goed doet, maar of er een M.v.W. komt.
Partijen gaan geen motie indienen als Plasterk het eigenlijk goed deed. Dat komt als een boemerang terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef sonnyspek het volgende:
Het gaat er dan ook niet om of Plasterk het goed doet, maar of er een M.v.W. komt.
Zou volkomen ongepast zijn, en krijgt sowieso geen meerderheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef sonnyspek het volgende:
Van Raak? Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef tofastTG het volgende:
Sprak hij nu echt met een ander stemmetje?
Die komt er wel. De vraag is wat regeringsfracties doen. Als Plasterk zo doorgaat gaan ze die niet steunenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef sonnyspek het volgende:
Als de oppositie voorstemt stapt hij waarschijnlijk wel op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou volkomen ongepast zijn, en krijgt sowieso geen meerderheid.
Waarom zou dat ongepast zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou volkomen ongepast zijn, en krijgt sowieso geen meerderheid.
Dat stond al vast leek me?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die komt er wel. De vraag is wat regeringsfracties doen. Als Plasterk zo doorgaat gaan ze die niet steunen
Ik ga huilen als een partij als D66 de MvW ook gaat steunen, dat zou mij persoonlijk wel teleurstellen iig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die komt er wel. De vraag is wat regeringsfracties doen. Als Plasterk zo doorgaat gaan ze die niet steunen
Nee hoor, geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als de oppositie voorstemt stapt hij waarschijnlijk wel op.
Hij doet het prima. Die krijgt de steun wel hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij volkomen redelijk is.quote:
Is maar wat je hilarisch vindt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Ermanon het volgende:
Plastkerk maken ze de pis niet lauw en de rest blijft maar herhalen wat er al gevraagd is.
En van Raak is hilarisch.
Hij kan een leuk verhaal ophangen; persoonlijk vind ik dattie fout zat. En in mijn ogen zou een motie wel degelijk gepast zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat hij volkomen redelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |