SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet het merendeel van de users hier. Derksen speelt altijd op safe, en op een uitzondering na levert dat tot op heden meer resultaat op.quote:
Om een of andere reden heb ik geen score gekregen, terwijl ik 'm naar ik meen wel op tijd heb ingevuld. Mag ik misschien toch nog mijn punten, indien ik iets goed had? (Het is volgens mij het bericht voor de tussenstand van de vorige midweekse ronde.)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef portie het volgende:
Weekklassement :
4 Wazaaaaa
3 portie
3 DJ_Day-V
3 Johan Derksen
3 johannes_vermeer
3 Tarado
3 tompsv18
3 Ajacied422
3 Grifte
3 _NZT_
2 waaromniet1988
2 IkeDubaku99
2 Muto
2 Silverhill
2 overRated
2 onlogisch
2 pleun2011
1 Pannenkoek3000
1 Irritatie100
1 Tom4Ajax
1 Falco
1 Max-Westerman
1 Adelante
1 Shreyas
1 0ne_of_the_few
0 Mexicanobakker
0 chroestjov
0 -J-D-
0 snellejelle
0 -schorpioen-
0 toiletgebruiker
Dit was je voorspelling:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Om een of andere reden heb ik geen score gekregen, terwijl ik 'm naar ik meen wel op tijd heb ingevuld. Mag ik misschien toch nog mijn punten, indien ik iets goed had? (Het is volgens mij het bericht voor de tussenstand van de vorige midweekse ronde.)
Volgens mij zijn dat 0 goede antwoorden. Als je wil kan ik je in het weekklassement plaatsen?quote:Psv - Twente 2
GAE - AZ 2
Groningen - Heerenveen 1
Liverpool - Arsenal 2
HSV - Hertha 1
Napoli - Milan 2
Oh, nee, hoeft niet. Had alleen nog niet gekeken of ik iets goed had en zag mijn naam er niet tussen staan, dus vandaar de vraag. Maar als ik 0 goed heb, maakt 't geen verschil of ik wel of niet ertussen sta.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef portie het volgende:
[..]
Dit was je voorspelling:
[..]
Volgens mij zijn dat 0 goede antwoorden. Als je wil kan ik je in het weekklassement plaatsen?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Oh, nee, hoeft niet. Had alleen nog niet gekeken of ik iets goed had en zag mijn naam er niet tussen staan, dus vandaar de vraag. Maar als ik 0 goed heb, maakt 't geen verschil of ik wel of niet ertussen sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was al bezig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:42 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hamburger SV v Borussia Dortmund 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef Magere_Gein het volgende:
Feyenoord v Ajax X
FC Utrecht v FC Twente X
Go Ahead Eagles v PSV X
Atletico Madrid v Real Madrid X
AS Roma v Internazionale X
AC Milan v Juventus XJe zal er vast wel één goed hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik doe niet aan carnaval, update komt eraan. Kost wat tijd, en een pc.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Geen update ? Of is die Carnaval aan het vieren
Net als vorige weekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:19 schreef portie het volgende:
Weekklassement, aangevoerd door -Schorpioen-. Ik neem aan dat hij dat al verwacht had.:
4 -Schorpioen-
[ Bericht 4% gewijzigd door portie op 11-03-2014 19:00:01 ]
Ik heb er 4 goed toch Portie? (Ipv 3 in de weektelling) Alleen de Italiaanse match fout, alsmede de wedstrijd in Deventer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef Grifte het volgende:
FC Groningen v Feyenoord 2
Go Ahead Eagles v FC Twente X
NAC Breda v Vitesse 2
Chelsea v Tottenham Hotspur 1
Napoli v AS Roma X
Valencia v Athletic Bilbao X
Dank voor de verbetering.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan voorspelt 1 bij Twente - AZ
2
1
1
2
2
X
quote:
Prachtig, he?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef portie het volgende:
[..]
Je had ook net ajax niet als gelijkspel gegokt.
Ik speel deze voorspellingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Liverpool v Tottenham Hotspur 1
Ajax v FC Twente 1
Vitesse v SC Heerenveen 1
SC Cambuur v AZ 1
Napoli v Juventus 2
Arsenal v Manchester City 2
Ik ben lui en quote er één.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |