Knijp!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:09 schreef Infection het volgende:
Deze mevrouw praat alsof ze een klas met kleuters aan het voorlezen is.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ze deed me een beetje denken aan Yvonne.
Er zijn ook oppositie partijen die helemaal geen baat hebben bij het aftreden van een minister en een wankel kabinet. Het ligt dus wat complexer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ging er eigenlijk vanuit dat die inmiddels al onderling een beetje hadden overlegd, maar dat is wat simpel gedacht ja.
In verband met toekomstige wetten etc. dan neem ik aan? Deze discussie wordt verder alleen in de Tweede Kamer gevoerd en daar heeft in deze situatie de Eerste Kamer verder niet zoveel mee te maken toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zie je goed, maar omdat zij geen meerderheid hebben in de Eerste Kamer heeft de oppositie toch nog wel wat manieren over om druk uit te oefenen.
Aan de andere kant hebben ze ook geen baat bij een minister die het parlement voorliegt en het stempeltje 'staatsgeheim' misbruikt om zijn eigen politieke hachje te redden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Er zijn ook oppositie partijen die helemaal geen baat hebben bij het aftreden van een minister en een wankel kabinet. Het ligt dus wat complexer.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is inderdaad net of ze uit een prentenboek voorleest.
Een OP lezen is zoooooooooooo 2000quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mevrouw van Toorenburg, zie de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |