Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.quote:
Hoe was Rome dan, pikkebaas?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij te ver. En er rijden niet eens treinen naar toe.
Immers mist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder callie gezien te hebben, mijn complete vermogen op calli.
No offence Sjakie
Je hebt niet gehoord dat ie in stukjes terug is gevonden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi hoe Feyenoorders met een Ajacied omgaan. Kunnen veel supporters wat van leren!
Volgens mij is hij nog nooit heel geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet gehoord dat ie in stukjes terug is gevonden?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.
Wat lul je. Kom vechten danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.
5 euro op HMFquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Wat lul je. Kom vechten dan
5 euro op je tegenstanderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil wel vechten, 5 euro, achter 't station.
Ze voelen de hete adem in de nekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neuzenvreugd, zielige mannetjes toch die Feyenoorders.
Van Twente bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze voelen de hete adem in de nek
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef ace_eleven het volgende:
Stond ik daar achter het station met mijn 5E-biljet te wapperen, kijken wie er gingen vechten, wat denk je? Fiets erbij
//:=Dquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie jou er al huilend bij zitten en schreeuwen: DAT HAD GODVERDOMME MIJN DOCU MOETEN ZIJN@quote:
Nee hoor. Ik heb prettig samengewerkt, zij het met zeer kleine mate.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zie jou er al huilend bij zitten en schreeuwen: DAT HAD GODVERDOMME MIJN DOCU MOETEN ZIJN@#!@#!!!! HET WAS MIJN IDEE!
@#!@
![]()
![]()
![]()
Heb je je drie masters inmiddels al afgerondquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb prettig samengewerkt, zij het met zeer kleine mate.
Vanzelfsprekend zijn er zaken die ik anders had gedaan (apparatuurkeuze o.a.), maar dat is het goed recht van iemand die ongetwijfeld een groter Feyenoordhart heeft dan ons allen tezamen.
Zit er nu middeninquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je je drie masters inmiddels al afgerond?
Hofland snapt hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Luni het volgende:
Pleur toch op met je van gal!!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-of-Van-Gastel.dhtml
quote:Kevin Hofland, ex-verdediger van de Rotterdammers, heeft voor dat laatste probleem wel een oplossing. 'Willem van Hanegem contracteren en Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst met hem laten samenwerken', stelt Hofland. 'Het ideale trio.'
Nee, ik ga morgen met een knappe blondine. (En 2 reuzen...)quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Nog iemand die twee tickets wil overnemen voor TOSOTHIW van vanavond, vrijwel in het midden van de zaal (in lengte en breedte?)
Ik kan weer eens niet door werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
Over de OP, Vitesse uit was toch 1-2?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen met een knappe blondine. (En 2 reuzen...)
Ik heb zelf al kaarten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Nog iemand die twee tickets wil overnemen voor TOSOTHIW van vanavond, vrijwel in het midden van de zaal (in lengte en breedte?)
Ik kan weer eens niet door werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Luni het volgende:
Pleur toch op met je van gal!!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-of-Van-Gastel.dhtml
Qua trainer is hij de beste optie, maar je schaamt je dood voor die man, gaat zich overal mee bemoeien en, niet geheel onbelangrijk, is een jood, dus niet doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.
Mjah, hij is wel de best mogelijke optie ..
Waarom is hij de best mogelijke optie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.
Mjah, hij is wel de best mogelijke optie ..
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Qua trainer is hij de beste optie, maar je schaamt je dood voor die man, gaat zich overal mee bemoeien en, niet geheel onbelangrijk, is een jood, dus niet doen.
Blijft gewoon een vreemde situatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom is hij de best mogelijke optie?
Qua trainerskwaliteiten is hij één van de best mogelijke opties inderdaad, maar op alle andere terreinen zeker niet.
Zoals Luni al terecht aangeeft heeft Van Gaal een steekje los en is hij dus totaal ongeschikt als vertegenwoordiger van Feyenoord aangezien hij niet met de pers en met kritiek kan omgaan.
Verder is hij veel te dominant en zal hij ongetwijfeld, net als Verbeek, de hele organisatie naar z'n hand willen zetten, met de nodige onrust tot gevolg.
Kortom, voor de selectie wellicht een uitstekende trainer, maar voor de organisatie als geheel waarschijnlijk niet. Dan zijn er betere alternatieven / compromissen denkbaar.
Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.
Koeman vergelijken met Charisteasquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
Zelden zulke onzin gelezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.quote:
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Bovendien koos Koeman ons shirt bij Neuz en Neuz.
Met hunnie doel je op Barcelona?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.
Dat zal met een nieuwe trainer niet anders zijn. Als zou het een jood worden en hij doet het goed zijn we dat allemaal zo weer vergeten.
Ajaxverleden.quote:
Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.
Buiten dat Van Gaal het zelf niet gaat doen denk ik ook niet dat Feyenoord al ver genoeg is voor Van Gaal. Die gaat zich helemaal kapot ergeren aan de zeer beperkte mogelijkheden en het amateurisme vanuit het Maasgebouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.
Persoonlijk denk ik dat Van Gaal een hele goede trainer zou zijn, hij is gewoon een meester in een elftal bouwen met jonge spelers maar kan me heel goed voorstellen dat er weerstand tegen de persoon zelf is, hij was bij Ajax al moeilijk te pruimen, kan je nagaan.
Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.
Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je dan eindelijk eens zo gedragen imbeciel. Met je jetpack en stoere verhaaltjes altijd .
Ik kom toch nog wel vandaagquote:
Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kom toch nog wel vandaagKan eerder weg
![]()
Ik ben in een leren motorjas waarschijnlijk. Moet ik angstig zijn voor een dikke paal in mijn reet, of houd je je in?![]()
WTFquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.
Pics van je jetpack dan debieltje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.
Toen jij meedeed aan de Nationale IQ-test, was je IQ zeker 40-45?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van je jetpack dan debieltje.
Je was toch bezig met een docu over Feyenoord, is die nou al klaar inmiddels?
Of wacht: nu ga je zeker weer beweren dat jij al die tijd al het brein was achter TOSOTHIW?![]()
Oneens Koeman was niet specifiek van een club die hevelde zichzelf daar wel boven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Meer die akelige maniertjes in de media en die regelzucht zoiets gaat toch niet werken bij Feyenoord.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok jij bent echt een debiel vuile ecto ik zje je vanavond en neem je bewijzen van je masters mee kakkerlak
Veel woorden weinig daden. Meer een jood dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok jij bent echt een debiel vuile ecto ik zje je vanavond en neem je bewijzen van je masters mee kakkerlak
Zoals de woorden WIJ WORDEN KAMPIOEN de afgelopen 15 jaar. Gewoon een kakkerlak dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel woorden weinig daden. Meer een jood dus.
Wat is dezequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens Koeman was niet specifiek van een club die hevelde zichzelf daar wel boven.
Naar eigen zeggen genoot hij ook het meest van zijn tijd als speler bij Feyenoord.
Van Gaal op termijnen misschien maar die hebben echt die joden koppen trekjes etc,quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?
Zullen we anders even afspreken bij de Kuip komende week? Zal ik eens laten zien waar de hamerman zijn naam vandaan heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom joh. Laat hem komen dan. Mag hij de gracht gaan verven samen met die Pool. Debiel dat het is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.
Niet zo stoer doen HMF, neem je pilletje eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom joh. Laat hem komen dan. Mag hij de gracht gaan verven samen met die Pool. Debiel dat het is.
Ik wil geen date met je je zoekt maar een ander slachtoffer, dat 'hamerman' zal vast afkomstig zijn uit de gayscene en daar ben ik niet zo van persoonlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we anders even afspreken bij de Kuip komende week? Zal ik eens laten zien waar de hamerman zijn naam vandaan heeft.
O wacht, jij bent een teletekstsupporter. Stereotype jood dus.
Ik heb 2 dagen bij de Hofpleinfontein gestaan maar je kwam maar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok kom je stoer doen met je ectoarmen wanneer spreken wij af dan kakkerlakkenkop of ben je te druk met je masters documentaire 6 banen jetpack en lamboginies
Wie ben jij nou weer dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok kom je stoer doen met je ectoarmen wanneer spreken wij af dan kakkerlakkenkop of ben je te druk met je masters documentaire 6 banen jetpack en lamboginies
Het resultaat van tientallen generaties inteelt, lieve mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Dat is toch helemaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?
Bedankt man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Geen kennis van de clubgeschiedenis.
Loek, sterf gewoon eens even.
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.
Irritant.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt man.
Vanuit clubhistorisch perspectief ben ik trouwens erg benieuwd naar die hamerman van je.
Met de huidige begroting, het perspectief voor komend seizoen en zoals je terecht opmerkte het amateurisme binnen verschillende gelederen van de club zou het wel een enorme stunt zijn mochten ze Van Gaal weten te strikkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet te vergelijken.
Verder, dit topic
Je wil die idioot nog betalen ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Met de huidige begroting, het perspectief voor komend seizoen en zoals je terecht opmerkte het amateurisme binnen verschillende gelederen van de club zou het wel een enorme stunt zijn mochten ze Van Gaal weten te strikken.
Misschien als zo'n Blokland hem 5 miljoen onder de tafel geeft maar anders is dat niet echt realistisch.
Doe mij maar JPvG.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD had aan veel feyenoorders ( ex spelers , trainers , supporters ) gevraagd wie er trainer moet worden
de uitslag:
21,7% v gaal
20% v gastel
16,7% Adriaanse
6,7% Bosz
5% v basten
5% v marwijk
3,3 % advocaat
Geert Meijer zegt Michael Laudrup
Kevin Hofland zegt Willem v Hanegem
V Hanegem zegt Henk Fraser
Godverdomme, hoe is dat nou, die paddo's?quote:
Laudrupquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD had aan veel feyenoorders ( ex spelers , trainers , supporters ) gevraagd wie er trainer moet worden
de uitslag:
21,7% v gaal
20% v gastel
16,7% Adriaanse
6,7% Bosz
5% v basten
5% v marwijk
3,3 % advocaat
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme, hoe is dat nou, die paddo's?
Ik zou Van Hanegem nooit meer bij de club willen zien. Bang voor beschadiging van wat die man representeert en betekent voor de meeste Feyenoorders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laudrup
Van Hanegem is geen optie meer, naar mijn mening. Als assistent zou ik hem wel uitstekend vinden.
Bang? Stel je niet aan joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou Van Hanegem nooit meer bij de club willen zien. Bang voor beschadiging van wat die man representeert en betekent voor de meeste Feyenoorders.
Die cultstatus moet je niet te grabbel willen gooien voor een assistentschap joh. Al is het wel een geniale vent.
Ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je wil die idioot nog betalen ook
Laten we Been terug halen.
De slangenkuil die het Maasgebouw heeft, kan zo'n Van Hanegem in de nadagen van zijn leven nog flink schaden. Vind ik niet nodig. Laat die man voor wat hij is: een held.quote:
We spreken zoals wel vaker dezelfde taal. Bosz, prima gast, maar de pijn die hij ons heeft aangedaan is niet vergeten.quote:Beste naam tot nu toe vind ik Bosz, maar aan de andere kant ook weer niet door zijn verleden bij ons.
Adriaanse is de demente mindere versie van Louis,quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar omdat zoveel mensen in die polls denken dat hij een kans maakt...
Adriaanse reageerde laatst wel een beetje wazig in Studio Voetval toen hem naar expliciet naar een positie Feyenoord werd gevraagd en hij ontkende niks dus wie weet zijn of waren ze daar wel mee in gesprek.
Ik weet niet of het een typfout was, maar...quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef Scrummie het volgende:
Het word gewoon óf een verassing, of een jood. Nou, doe mij die vergassing dan maar.
Ik geloof dat Wim Jansen in z'n eentje verantwoordelijk is voor alle jeugd. Op de achtergrond dan wel, maar toch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... Hij is feitelijk wel verantwoordelijk voor de huidige jeugdsuccessen. Iets waar toen enorm veel ophef over was.
Bosz was (verre van) de enige schuldige toen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De slangenkuil die het Maasgebouw heeft, kan zo'n Van Hanegem in de nadagen van zijn leven nog flink schaden. Vind ik niet nodig. Laat die man voor wat hij is: een held.
[..]
We spreken zoals wel vaker dezelfde taal. Bosz, prima gast, maar de pijn die hij ons heeft aangedaan is niet vergeten.
Aan de andere kant.... Hij is feitelijk wel verantwoordelijk voor de huidige jeugdsuccessen. Iets waar toen enorm veel ophef over was.
Hervorming van de jeugdopleiding is onder Bosz ingezet, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Wim Jansen in z'n eentje verantwoordelijk is voor alle jeugd. Op de achtergrond dan wel, maar toch.
Van een eerste divisie club naar een Eredivisieclub. Moeilijke keuze inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In ander nieuws waarom is Tomasson eigenlijk zo snel weg gegaan bij Excelsior,
Heb training bezocht was prima op zijn plek daar. Zonde dat ie naar Roda is gegaan.
Correct. Wel de frontman van dat alles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bosz was (verre van) de enige schuldige toen.
Die werd gevraagd door Roda, snap wel dat hij die uitdaging wilde pakken is toch weer een niveautje hoger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
In ander nieuws waarom is Tomasson eigenlijk zo snel weg gegaan bij Excelsior,
Heb training bezocht was prima op zijn plek daar. Zonde dat ie naar Roda is gegaan.
Hij zat er net een halfjaar.. En zo als het er nu naar uitziet was het geen goeie keus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van een eerste divisie club naar een Eredivisieclub. Moeilijke keuze inderdaad.
Trainen bij Excelsior vs. degraderen met Roda. Mwuahquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van een eerste divisie club naar een Eredivisieclub. Moeilijke keuze inderdaad.
Dan nog eerder Wotte.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. Wel de frontman van dat alles.
Overigens is Gullit natuurlijk 40-45 keer schuldiger aan de clubsterfte. Zonder de verkoop van Kuijt en Kalou, waren we al veel eerder de shit in gerold.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een typfout was, maar... [ afbeelding ]
Roda degradeert niet joh. En bij Excelsior heb je al helemaal geen mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trainen bij Excelsior vs. degraderen met Roda. Mwuah
Hij had de boel op orde moeten houden ja, maar Gullit was koopziek, net als zijn wijf.quote:
Dat is jouw mening, zeker niet de mijne.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er trouwens met John Dahl zijn Nederlands gebeurt ?
Als hij nu een interview geeft is het amper te verstaan. Ik meende toch dat hij beter Nederlands sprak in het verleden .
Uiteindelijk zetten Wotte, Baan en Jorien toch hun handtekening bij het kopen van een speler? Gullit was trainer, die boeien geld en beleid meestal niks.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij had de boel op orde moeten houden ja, maar Gullit was koopziek, net als zijn wijf.
Daarvoor zat Baan toch? Die heeft het redelijk gedaan.
Lees het stuk eens terug.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zeg ik. Hij is eindverantwoordelijk. Maar Gullit was de koopzieke gek die maar bleef mekkeren. Maargoed. Je hebt een punt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zetten Wotte, Baan en Jorien toch hun handtekening bij het kopen van een speler? Gullit was trainer, die boeien geld en beleid meestal niks.
Juist. Bosz haalde toen zijn vriendje Brard en toen is de jeugdopleidig eigenlijk op de schop gegaan. Kritiek was toen vooral dat Fraser weg moest door de komst van Brard, schoot bij veel supporters in het verkeerde keelgat. Jansen zit er pas relatief kort natuurlijk maar de ingezette lijn onder Bosz mbt varkenoord valt wel zo ongeveer onder zijn visie. En die van Cruijff eigenlijk. Cruijff en Jansen zijn zo ongeveer de twee Nederlanders met de meeste voetbal knowhow. Goede vrienden ook van elkaar dus niet raar dat ze hetzelfde over zaken denken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hervorming van de jeugdopleiding is onder Bosz ingezet, als ik het me goed herinner.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk was het allemaal de schuld van Jorien. Die had veel eerder moeten ingrijpen.
Wotte was meer bezig met zijn secretaresse.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uiteindelijk zetten Wotte, Baan en Jorien toch hun handtekening bij het kopen van een speler? Gullit was trainer, die boeien geld en beleid meestal niks.
Helemaal hoe ik het me herinner.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist. Bosz haalde toen zijn vriendje Brard en toen is de jeugdopleidig eigenlijk op de schop gegaan. Kritiek was toen vooral dat Fraser weg moest door de komst van Brard, schoot bij veel supporters in het verkeerde keelgat.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wotte was meer bezig met zijn secretaresse.
Das heel wat anders, De Krmme als assistent erbij zou ik niet eens zo'n gek idee vinden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Van Hanegem samen met gio en v gastel, het driemanschap...
Gio gaat wel weg denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Van Hanegem samen met gio en v gastel, het driemanschap...
Jansen heeft Brard toch naar voren geschoven ? Is zijn schoonzoon dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist. Bosz haalde toen zijn vriendje Brard en toen is de jeugdopleidig eigenlijk op de schop gegaan. Kritiek was toen vooral dat Fraser weg moest door de komst van Brard, schoot bij veel supporters in het verkeerde keelgat. Jansen zit er pas relatief kort natuurlijk maar de ingezette lijn onder Bosz mbt varkenoord valt wel zo ongeveer onder zijn visie. En die van Cruijff eigenlijk. Cruijff en Jansen zijn zo ongeveer de twee Nederlanders met de meeste voetbal knowhow. Goede vrienden ook van elkaar dus niet raar dat ze hetzelfde over zaken denken.
Jansen zit er nog niet zo lang hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jansen heeft Brard toch naar voren geschoven ? Is zijn schoonzoon dacht ik.
Nee wel aangetrouwde familie.
Zie hier dus de frustratie van Sjaak Troost jegens onze club.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat schijnt het geval te zijn. Troost was gescheiden en getrouwd met een secretaresse die werkt bij Feijenoord. Wotte heeft diezelfde secretaresse, de vrouw van Troost dus, gepaald...
God-ver-dommequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Pi-air trainer maken die is volgens mij in potentie net zo gek als Van Gaal.
Pi-air had als speler al een hekel aan die jonkies, gebrek aan mentaliteit en wat al niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Pi-air trainer maken die is volgens mij in potentie net zo gek als Van Gaal.
Plus daar kijken de jonge spelers tegen op, Enige probleem is dat Boetius voortaan de tas van Immers moet gaan dragen,
Nee 1990... hahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen zit er nog niet zo lang hoor.
Jawel die is elitair en gek als een deur. Eigenlijk een bruine van Gaal die voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Pi-air had als speler al een hekel aan die jonkies, gebrek aan mentaliteit en wat al niet meer.
Die moet je echt niet voor de groep hebben.
Bosz had als groentje nooit zoveel verantwoordelijkheden moeten krijgen of uberhaupt die positie. Ik neem hem eigenlijk niet eens zo gek veel kwalijk eerder gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helemaal hoe ik het me herinner..
Ergens gek dan ook dat de man die mede verantwoordelijk isvoor de vernietiging van de club, ook indirect verantwoordelijk is voor de wederopstanding..
Jansen heeft pas sinds een paar jaar weer een functie hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee 1990... haha
Brard was er in elk geval al, toen Bosz nog moest komen.
Beetje een Heintje Davids maar in deze positie pas 3 jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen zit er nog niet zo lang hoor.
Ja 2005. Brard ook. Bosz later.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen heeft pas sinds een paar jaar weer een functie hoor.
Ik denk dat Van Gaal vooral inziet dat die mogelijkheden er helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Van Gaal het prachtig zou vinden om kampioen te worden bij Feyenoord, al is het maar om Cruijff een hak te zetten
Die man is écht gestoord, maar wel een geniale coach
Cruijffquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Van Gaal het prachtig zou vinden om kampioen te worden bij Feyenoord, al is het maar om Cruijff een hak te zetten
Die man is écht gestoord, maar wel een geniale coach
Inderdaad. Denk dat volgend jaar een hoop spelers zullen vertrekken die niet 1,2,3 zijn op te vangen door Feyenoord. Zonde wel, zo`n Pelle die we niet meer gaan zien, of een Janmaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal vooral inziet dat die mogelijkheden er helemaal niet zijn.
Laten we het hopen. En laten we ook hopen dat Truus hem niks aan praat. Je moet er godverdomme toch niet aan denken, van Gaal op Zuidquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is daar een apart topic voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cruijff
Ik denk dat Van Gaal dondersgoed snapt dat die Cruijff geen reet maar dan ook geen reet te maken heeft met de neuzensuccessen (Oke, ene heel klein beetje dan) Sjaakje, back me up here en vertel hoe het zit
Pelle, Janmaat en BMI zullen sowieso wel vertrekken ja. Van de rest moet ik dat nog maar zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat volgend jaar een hoop spelers zullen vertrekken die niet 1,2,3 zijn op te vangen door Feyenoord. Zonde wel, zo`n Pelle die we niet meer gaan zien, of een Janmaat.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie ook wel, als hij een goed WK neerzetquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle, Janmaat en BMI zullen sowieso wel vertrekken ja. Van de rest moet ik dat nog maar zien.
Beetje lastig op de bank.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Clasie ook wel, als hij een goed WK neerzet
Pelle is op te vangen door Guidetti/Kuyt (allerlaatste kans)quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat volgend jaar een hoop spelers zullen vertrekken die niet 1,2,3 zijn op te vangen door Feyenoord. Zonde wel, zo`n Pelle die we niet meer gaan zien, of een Janmaat.
Immers en Clasie misschien? Schaken die je eigenlijk weg moet doen. Mathijssen die ook minder gaat worden. Zijn een hoop spelers zo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle, Janmaat en BMI zullen sowieso wel vertrekken ja. Van de rest moet ik dat nog maar zien.
Guidetti zou een hele goede vervanger zijn voor Pelle, ben benieuwd of dat haalbaar is voor jullie. Zou het wel een stunt vinden van van Geel, maar ja, als iemand het kan is hij het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pelle is op te vangen door Guidetti/Kuyt (allerlaatste kans)
Clasie moet ik ook nog maar zien, briljante speler voor in de eredivisie natuurlijk maar wel wat te beperkt voor de echte top. Die moet echt slim zijn in de keuze die hij gaat maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Immers en Clasie misschien? Schaken die je eigenlijk weg moet doen. Mathijssen die ook minder gaat worden. Zijn een hoop spelers zo.
Schaken gaat voor het buitenlands avontuur. Aldus Schaken zelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Immers en Clasie misschien? Schaken die je eigenlijk weg moet doen. Mathijssen die ook minder gaat worden. Zijn een hoop spelers zo.
Heerenveen ruikt kansen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaken gaat voor het buitenlands avontuur. Aldus Schaken zelf.
Hoezo een icoon kwijt? Stel je verwachtingspatroon wat bij zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef arjan1112 het volgende:
Van Gaal gaat niet lukken... dan Adriaanse maar.
Je kan het Van Gastel niet aandoen he.
Stel je zet hem voor de groep; veel spelers zijn vertrokken... sta je volgend jaar 9de net als PSV met Cocu.. en ben je weer een icoon kwijt.
Van Geel is er niet de persoon naar om Van Gastel door te schuiven. Wellicht dat hij wel wat meer verantwoordelijkheden gaat krijgen. Het idee van Gijp om wat meer een Engelse stijl-manager erbij te betrekken vond ik niet eens zo gek. Maar of dat dan Adriaanse moet worden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo een icoon kwijt? Stel je verwachtingspatroon wat bij zou ik zeggen.
De beste spelers gaan vertrekken, het meeste geld van de transfers gaat naar het aflossen van schulden/ aandelen terugkopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het seizoen toen Elhamadi Guidetti & Vlaar weg gingen zouden we ook niet meer meedoenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De beste spelers gaan vertrekken, het meeste geld van de transfers gaat naar het aflossen van schulden/ aandelen terugkopen.
Denk je nou echt dat Feyenoord volgend jaar 2de word als Janmaat, Pelle enz. vervangen zijn door middelmatige spelers ?
Ik heb net een beetje overgegeven in mijn mond.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Een heel ander figuur misschien, maar staat ook bekend om goed/verzorgd voetbal en kan perfect met jonge talenten overweg: Adrie Koster?
Dat was inderdaad geen gek idee, maar ik ben niet zo'n fan van Adriaanse. Verder vind ik dat Feyenoord sowieso rustig aan moet doen met het aanstellen van een trainer, je weet nooit wat er vrijkomt na dit seizoen of in de zomer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel is er niet de persoon naar om Van Gastel door te schuiven. Wellicht dat hij wel wat meer verantwoordelijkheden gaat krijgen. Het idee van Gijp om wat meer een Engelse stijl-manager erbij te betrekken vond ik niet eens zo gek. Maar of dat dan Adriaanse moet worden?
Juist niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De beste spelers gaan vertrekken, het meeste geld van de transfers gaat naar het aflossen van schulden/ aandelen terugkopen.
Denk je nou echt dat Feyenoord volgend jaar 2de word als Janmaat, Pelle enz. vervangen zijn door middelmatige spelers ?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Een heel ander figuur misschien, maar staat ook bekend om goed/verzorgd voetbal en kan perfect met jonge talenten overweg: Adrie Koster?
Dit. No way.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje overgegeven in mijn mond.
Ik zal wel iets missen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net een beetje overgegeven in mijn mond.
Hahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:12 schreef DonRaja het volgende:
Die wordt er binnenkort wel uitgeflikkerd ja bij Antwerp, presteert voor geen meter daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon baas Jimmy-Floyd Hasselbaink als trainer.
Geen idee joh, ik liet mijn bazennegerfetisj weer gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die wordt er binnenkort wel uitgeflikkerd ja bij Antwerp, presteert voor geen meter daar.
twitter:koss33 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 15:15:54Prachtig film trots dat ik bij deze club spel #Feyenoord#Rotterdam#legioen12👏👏👏 reageer retweet
Boeit ze geen kutje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef PIETR het volgende:
Ben wel benieuwd ofdat het zien van TOSOTHIW nog gaat doorspelen bij de spelers. Dat ze NAC ineens oprollen met 8-0, omdat ze nu pas inzien wat spelen voor Feyenoord betekend.
--> Whishful thinking. <--
Wat dachten we allemaal na 2010/2011quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog die teringamsterdammers die niet snapten dat we dat vierden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dachten we allemaal na 2010/2011
Castaignos, Fer en Wijnaldum weg, superveel schuld, alles naar de tering.
En we werden 2e.
Wellicht tovert v Geel weer wat redelijke spelers uit zijn hoge hoed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dachten we allemaal na 2010/2011
Castaignos, Fer en Wijnaldum weg, superveel schuld, alles naar de tering.
En we werden 2e.
Dat snappen buitenstaanders niet. It's a Jersey thing.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog die teringamsterdammers die niet snapten dat we dat vierden.
Voor een Feyenoord - Ajax niet wellicht, tegen VVV thuis zit je dan met een halfvol stadion. Al hoeft dat ook geen probleem te zijn zolang je het goed inricht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wellicht tovert v Geel weer wat redelijke spelers uit zijn hoge hoed.
Het is niet structureel, het nieuwe stadion is gewoon nodig.
De Kuip zit altijd vol, 70.000 plaatsen moet geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:koss33 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 15:15:54Prachtig film trots dat ik bij deze club spel #Feyenoord#Rotterdam#legioen12👏👏👏 reageer retweet
![]()
zal vast niet positief zijn, powned kennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd naar dat PowNed verhaal.
Ik denk eerder dat Gijs die verslaggever loopt te dollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal vast niet positief zijn, powned kennen
zeker nu ze dreigen ophouden te bestaan willen ze even makkelijk iets provocerends maken in de hoop makkelijk leden te werven
Powned
Met een stoeptegel of niet danquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is een grap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd naar dat PowNed verhaal.
Oh dat sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gijs die verslaggever loopt te dollen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.
Irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Moeten we nou voor Groningen of Twente zijn ?
Groningen omdat we dan zelf kans maken om Twente in te halen of Twente omdat die dan in de race blijven om Ajax in te halen ?
Ik ben het vaak met Willem eens, maar met een Fraser vind ik dat je jezelf compleet belachelijk maakt. Hem wegsturen bij de jeugd omdat hij niet zou voldoen, en hem dan een paar jaar later, zonder dat hij heel veel heel spannends lijkt te hebben gepresteerd, terughalen als eindverantwoordelijke voor het eerstquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
de uitslag:
21,7% v gaal
20% v gastel
16,7% Adriaanse
6,7% Bosz
5% v basten
5% v marwijk
3,3 % advocaat
Pik, als Twente wint staan die weer 3 punten voor je met in de wetenschap dat je daar nog heen moet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:30 schreef arjan1112 het volgende:
Nou zou ook wel leuk zijn als ajax geen kampioen word.
Dat is toch altijd al het concept van powned geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker nu ze dreigen ophouden te bestaan willen ze even makkelijk iets provocerends maken
Klopt, alleen zodra er of verkiezingen zijn of ze leden moeten werven gooien ze er een laagje bovenopquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al het concept van powned geweest
En laten we dan gelijk Coca Cola Chris er ook maar weer bij halenquote:
Wacht, kijk jij RTL Boulevard?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Peele, from Feyenoord
Voor de mensen die Boulevard kijken
Zal best allemaal. Bij PSV zijn ook de belangrijkste spelers verkocht, het verwachtingspatroon bijgesteld, maar wordt ook flink gekankerd op Cocu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Noem een beter tijdsverdrijf op dat tijdslot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, kijk jij RTL Boulevard?
zelfdodingquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Noem een beter tijdsverdrijf op dat tijdslot.
Denken dat Boëtius en Janmaat makkelijker te vervangen zijn dan Clasie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef elCholo het volgende:
Iedereen is vervangbaar met eigen jeugd, behalve Clasie en Pelle.
Voor Clasie die Ziyech van Heerenveen halen. Voor Pelle maar hopen op weer een verrassing van van Geel.
Voor de rest hebben we met van Beek en Kongolo mee dan prima vervangers in huis voor onze huidige verdedigers
Dit is een grapje tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Groningen omdat we dan zelf kans maken om Twente in te halen of Twente omdat die dan in de race blijven om Ajax in te halen ?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
De fukquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef elCholo het volgende:
Voor Clasie die Ziyech van Heerenveen halen.
Eerst moet Overmars interesse tonen, dan klopt PSV aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ziyech is echt de doorsnee bord op schoot speler die PSV gaat scouts.
Maher 2.0quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Ziyech![]()
Zo'n typisch mooiweer-marokkaantje.
Of ze kunnen niet goed richten op de pompbediende.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al schieten Marokanen normaal nooit van meer dan 10 meter, dan mis je de kans om een paar verdedigers uit te spelen.
Hey, je vroeg dingen die beter waren dan boulevard. Ik gaf je slechts advies.quote:
Meh, Clasie heeft 10 jaar een eigen trainingsprogramma gehad, zegt me weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens is Ziyech ook zo'n licht geval dat weinig aankan. Vaak op de bank gezeten wegens fitheid.
Jammer, iets met vader wens en gedachtequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hey, je vroeg dingen die beter waren dan boulevard. Ik gaf je slechts advies.
Kongolo, Woudenberg en Dekker wellicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
Lopen er in de jeugd eigenlijk nog spelers rond die de posities van o.a. BMI, Clasie kunnen gaan invullen of moet er zeker gekocht gaan worden om die plekken fatsoenlijk in te vullen?
Goed idee, een 10/buitenspeler op de VM plekquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef elCholo het volgende:
Iedereen is vervangbaar met eigen jeugd, behalve Clasie en Pelle.
Voor Clasie die Ziyech van Heerenveen halen. Voor Pelle maar hopen op weer een verrassing van van Geel.
Voor de rest hebben we met van Beek en Kongolo mee dan prima vervangers in huis voor onze huidige verdedigers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Clasie -> Vormer, Dekker 2e man op die plek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
Lopen er in de jeugd eigenlijk nog spelers rond die de posities van o.a. BMI, Clasie kunnen gaan invullen of moet er zeker gekocht gaan worden om die plekken fatsoenlijk in te vullen?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
Net terug. Review komt nu van TOSOTHIW.
blablablabla KUTBEELD omdat ze niet naar de GROTE HMF geluisterd hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoef het niet te weten. Ga zelf wel kijken zondag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
Onzin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
blablablabla KUTBEELD omdat ze niet naar de GROTE HMF geluisterd hebben.
Bevat an sich weinig spoilers hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef Elan het volgende:
Ik wou die film eigenlijk gewoon zelf gaan bekijken dus skip die review ff.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
‘Matavz faalt voor keuring, PSV loopt bijna acht miljoen euro mis’
Woensdag, 12 februari 2014 om 20:30
"Vandaag ging die in première in Rotterdam"quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef Luni het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)gan-in-premiere.html
Wat een zeikerd die vent van de NOS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:53 schreef Luni het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)gan-in-premiere.html
Hunnie hadden rood moeten hebben. Twente dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef exile79 het volgende:
Pfff, ik erger me weer dood aan Fox. Elke willekeurige illegale stream is geloof ik beter. Je zal toch maar betaald hebben voor alleen een internet abo.
Waarom moeilijk doen op je laptop?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef exile79 het volgende:
Pfff, ik erger me weer dood aan Fox. Elke willekeurige illegale stream is geloof ik beter. Je zal toch maar betaald hebben voor alleen een internet abo.
Die eerste plek ook. Alles winnen = kampioen. Hihaho.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: die tweede plaats hebben we geheel in eigen hand.
Toch zie je dat ploegen als Twente en Ajax in dit soort wedstrijden altijd nog wel een puntje eruit slepen. Feijenoord gaat dan meteen op z'n plaat, helaasch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
Zoals ik zei: die tweede plaats hebben we geheel in eigen hand.
Laten we eerst even beginnen met Nac, da's al lastig zatquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch zie je dat ploegen als Twente en Ajax in dit soort wedstrijden altijd nog wel een puntje eruit slepen. Feijenoord gaat dan meteen op z'n plaat, helaasch.
Theoretisch alles in eigen hand, maar ga er pas geloof in krijgen als we de volgende weken de concurrenten pakken.
Dat gaat weer een ouderwetse klotenpot worden. Gelukkig dit jaar geen Lamprou op kool. Vorig jaar tegen NAC niets weggegeven, op twee corners na.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Laten we eerst even beginnen met Nac, da's al lastig zat
Net zo makkelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
Gewoon even met grotere cijfers van NAC winnen dan dat Vitesse van Twente wint en we staan tweede. Volgende week even revanche halen in Enskedeee en daarna de neuzen even oprollen in eigen huis en hoppaaaaaa. Net zo makkelijk.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die eerste plek ook. Alles winnen = kampioen. Hihaho.
En dan staan we nog steeds geen eerste.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef exile79 het volgende:
Gewoon even met grotere cijfers van NAC winnen dan dat Vitesse van Twente wint en we staan tweede. Volgende week even revanche halen in Enskedeee en daarna de neuzen even oprollen in eigen huis en hoppaaaaaa. Net zo makkelijk.
Twente uit gaan we eigenlijk standaard de boot in op dat Guidetti jaar na. Alhoewel ik daar (of op de TV eigenlijk) Feyenoord misschien wel haar beste wedstrijd ooit heb zien spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Dus, over 3 wedstrijden is het seizoen wel voorbij. NAC en Twente uit, lastig, als we bij 1 van die 2 3 punten halen doe je het goed met deze spelers. Dan joden thuis, kan alle kanten op. Dus of je doet dan volop mee voor kampioenschap, of we doen voor plek 3/4/5 mee over 3 wedstrijden.
Klopt, zwaar hoofd in ook, maar ja, je weet het nooit, de bal is rond, en joden zijn kut.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente uit gaan we eigenlijk standaard de boot in op dat Guidetti jaar na. Alhoewel ik daar (of op de TV eigenlijk) Feyenoord misschien wel haar beste wedstrijd ooit heb zien spelen.
Ja, die.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, zwaar hoofd in ook, maar ja, je weet het nooit, de bal is rond, en joden zijn kut.
Die ene wedstrijd doel je dan op Song's debuut wedstrijdje? 1-5 meen ik.
quote:
Wel een baas, soms hele groepen Koreanen op de tribune voor die kerel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
Song heeft volgens mij na die wedstrijd geen klote meer laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |