Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.quote:
Hoe was Rome dan, pikkebaas?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij te ver. En er rijden niet eens treinen naar toe.
Immers mist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder callie gezien te hebben, mijn complete vermogen op calli.
No offence Sjakie
Je hebt niet gehoord dat ie in stukjes terug is gevonden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi hoe Feyenoorders met een Ajacied omgaan. Kunnen veel supporters wat van leren!
Volgens mij is hij nog nooit heel geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt niet gehoord dat ie in stukjes terug is gevonden?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.
Wat lul je. Kom vechten danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie HMF daar eens shinnen als derde van links.
5 euro op HMFquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Wat lul je. Kom vechten dan
5 euro op je tegenstanderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil wel vechten, 5 euro, achter 't station.
Ze voelen de hete adem in de nekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Neuzenvreugd, zielige mannetjes toch die Feyenoorders.
Van Twente bedoel je?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze voelen de hete adem in de nek
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef ace_eleven het volgende:
Stond ik daar achter het station met mijn 5E-biljet te wapperen, kijken wie er gingen vechten, wat denk je? Fiets erbij
//:=Dquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik zie jou er al huilend bij zitten en schreeuwen: DAT HAD GODVERDOMME MIJN DOCU MOETEN ZIJN@quote:
Nee hoor. Ik heb prettig samengewerkt, zij het met zeer kleine mate.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zie jou er al huilend bij zitten en schreeuwen: DAT HAD GODVERDOMME MIJN DOCU MOETEN ZIJN@#!@#!!!! HET WAS MIJN IDEE!
@#!@
![]()
![]()
![]()
Heb je je drie masters inmiddels al afgerondquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb prettig samengewerkt, zij het met zeer kleine mate.
Vanzelfsprekend zijn er zaken die ik anders had gedaan (apparatuurkeuze o.a.), maar dat is het goed recht van iemand die ongetwijfeld een groter Feyenoordhart heeft dan ons allen tezamen.
Zit er nu middeninquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je je drie masters inmiddels al afgerond?
Hofland snapt hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Luni het volgende:
Pleur toch op met je van gal!!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-of-Van-Gastel.dhtml
quote:Kevin Hofland, ex-verdediger van de Rotterdammers, heeft voor dat laatste probleem wel een oplossing. 'Willem van Hanegem contracteren en Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst met hem laten samenwerken', stelt Hofland. 'Het ideale trio.'
Nee, ik ga morgen met een knappe blondine. (En 2 reuzen...)quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Nog iemand die twee tickets wil overnemen voor TOSOTHIW van vanavond, vrijwel in het midden van de zaal (in lengte en breedte?)
Ik kan weer eens niet door werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:47 schreef DonRaja het volgende:
Over de OP, Vitesse uit was toch 1-2?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen met een knappe blondine. (En 2 reuzen...)
Ik heb zelf al kaarten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
Nog iemand die twee tickets wil overnemen voor TOSOTHIW van vanavond, vrijwel in het midden van de zaal (in lengte en breedte?)
Ik kan weer eens niet door werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:36 schreef Luni het volgende:
Pleur toch op met je van gal!!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-of-Van-Gastel.dhtml
Qua trainer is hij de beste optie, maar je schaamt je dood voor die man, gaat zich overal mee bemoeien en, niet geheel onbelangrijk, is een jood, dus niet doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.
Mjah, hij is wel de best mogelijke optie ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |