Die wordt er binnenkort wel uitgeflikkerd ja bij Antwerp, presteert voor geen meter daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef SjaakBauer het volgende:
Gewoon baas Jimmy-Floyd Hasselbaink als trainer.
Geen idee joh, ik liet mijn bazennegerfetisj weer gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die wordt er binnenkort wel uitgeflikkerd ja bij Antwerp, presteert voor geen meter daar.
twitter:koss33 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 15:15:54Prachtig film trots dat ik bij deze club spel #Feyenoord#Rotterdam#legioen12👏👏👏 reageer retweet
Boeit ze geen kutje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef PIETR het volgende:
Ben wel benieuwd ofdat het zien van TOSOTHIW nog gaat doorspelen bij de spelers. Dat ze NAC ineens oprollen met 8-0, omdat ze nu pas inzien wat spelen voor Feyenoord betekend.
--> Whishful thinking. <--
Wat dachten we allemaal na 2010/2011quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De beste spelers gaan vertrekken, het meeste geld van de transfers gaat naar het aflossen van schulden/ aandelen terugkopen.
Denk je nou echt dat Feyenoord volgend jaar 2de word als Janmaat, Pelle enz. vervangen zijn door middelmatige spelers ?
Toen kreeg je nog die teringamsterdammers die niet snapten dat we dat vierden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dachten we allemaal na 2010/2011
Castaignos, Fer en Wijnaldum weg, superveel schuld, alles naar de tering.
En we werden 2e.
Wellicht tovert v Geel weer wat redelijke spelers uit zijn hoge hoed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dachten we allemaal na 2010/2011
Castaignos, Fer en Wijnaldum weg, superveel schuld, alles naar de tering.
En we werden 2e.
Dat snappen buitenstaanders niet. It's a Jersey thing.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog die teringamsterdammers die niet snapten dat we dat vierden.
Voor een Feyenoord - Ajax niet wellicht, tegen VVV thuis zit je dan met een halfvol stadion. Al hoeft dat ook geen probleem te zijn zolang je het goed inricht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wellicht tovert v Geel weer wat redelijke spelers uit zijn hoge hoed.
Het is niet structureel, het nieuwe stadion is gewoon nodig.
De Kuip zit altijd vol, 70.000 plaatsen moet geen probleem zijn.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:koss33 twitterde op woensdag 12-02-2014 om 15:15:54Prachtig film trots dat ik bij deze club spel #Feyenoord#Rotterdam#legioen12👏👏👏 reageer retweet
![]()
zal vast niet positief zijn, powned kennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd naar dat PowNed verhaal.
Ik denk eerder dat Gijs die verslaggever loopt te dollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal vast niet positief zijn, powned kennen
zeker nu ze dreigen ophouden te bestaan willen ze even makkelijk iets provocerends maken in de hoop makkelijk leden te werven
Powned
Met een stoeptegel of niet danquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.
Is een grap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd naar dat PowNed verhaal.
Oh dat sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Gijs die verslaggever loopt te dollen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.
Irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Moeten we nou voor Groningen of Twente zijn ?
Groningen omdat we dan zelf kans maken om Twente in te halen of Twente omdat die dan in de race blijven om Ajax in te halen ?
Ik ben het vaak met Willem eens, maar met een Fraser vind ik dat je jezelf compleet belachelijk maakt. Hem wegsturen bij de jeugd omdat hij niet zou voldoen, en hem dan een paar jaar later, zonder dat hij heel veel heel spannends lijkt te hebben gepresteerd, terughalen als eindverantwoordelijke voor het eerstquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
Het AD had aan veel feyenoorders ( ex spelers , trainers , supporters ) gevraagd wie er trainer moet worden
de uitslag:
21,7% v gaal
20% v gastel
16,7% Adriaanse
6,7% Bosz
5% v basten
5% v marwijk
3,3 % advocaat
Geert Meijer zegt Michael Laudrup
Kevin Hofland zegt Willem v Hanegem
V Hanegem zegt Henk Fraser
Pik, als Twente wint staan die weer 3 punten voor je met in de wetenschap dat je daar nog heen moet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:30 schreef arjan1112 het volgende:
Nou zou ook wel leuk zijn als ajax geen kampioen word.
Dat is toch altijd al het concept van powned geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker nu ze dreigen ophouden te bestaan willen ze even makkelijk iets provocerends maken
Klopt, alleen zodra er of verkiezingen zijn of ze leden moeten werven gooien ze er een laagje bovenopquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al het concept van powned geweest
En laten we dan gelijk Coca Cola Chris er ook maar weer bij halenquote:
Wacht, kijk jij RTL Boulevard?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef onlogisch het volgende:
Peele, from Feyenoord
Voor de mensen die Boulevard kijken
Zal best allemaal. Bij PSV zijn ook de belangrijkste spelers verkocht, het verwachtingspatroon bijgesteld, maar wordt ook flink gekankerd op Cocu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo een icoon kwijt? Stel je verwachtingspatroon wat bij zou ik zeggen.
Ja natuurlijk. Noem een beter tijdsverdrijf op dat tijdslot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht, kijk jij RTL Boulevard?
zelfdodingquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Noem een beter tijdsverdrijf op dat tijdslot.
Denken dat Boëtius en Janmaat makkelijker te vervangen zijn dan Clasie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef elCholo het volgende:
Iedereen is vervangbaar met eigen jeugd, behalve Clasie en Pelle.
Voor Clasie die Ziyech van Heerenveen halen. Voor Pelle maar hopen op weer een verrassing van van Geel.
Voor de rest hebben we met van Beek en Kongolo mee dan prima vervangers in huis voor onze huidige verdedigers
Dit is een grapje tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
Groningen omdat we dan zelf kans maken om Twente in te halen of Twente omdat die dan in de race blijven om Ajax in te halen ?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
De fukquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:24 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef elCholo het volgende:
Voor Clasie die Ziyech van Heerenveen halen.
Eerst moet Overmars interesse tonen, dan klopt PSV aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ziyech is echt de doorsnee bord op schoot speler die PSV gaat scouts.
Maher 2.0quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Ziyech![]()
Zo'n typisch mooiweer-marokkaantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |