quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Makkelijke keuze.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VI vs Studio Sportwinter.
Voor mij niet. Als het Studio Voetbal vs VI was, ja dan makkelijke keuze voor VI.quote:
Snapte ik al joh. Morgen weer Sportwinter, maandag en vrijdag is VI dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als het Studio Voetbal vs VI was, ja dan makkelijke keuze voor VI.
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Snapte ik al joh. Morgen weer Sportwinter, maandag en vrijdag is VI dag.
Klein stukje ja. Toen Epke er zat. Ik ergerde me dat het alleen maar over Sven ging.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenHeb je Sportwinter zo zonder Mart al gezien?
Dat klopt wel ja. Al is het wel een prima show nu, beter dan met Mart (al had die ook wel mooie punten natuurlijk).quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein stukje ja. Toen Epke er zat. Ik ergerde me dat het alleen maar over Sven ging.
Alleen heeft Erben altijd een iPad bij zich, waar hij verder niks mee doet. Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Al is het wel een prima show nu, beter dan met Mart (al had die ook wel mooie punten natuurlijk).
Ik kijk VI sowieso vaak in de herhaling, maar als Ajax punten heeft verspeeld kijk ik sowieso geen voetbalprogramma'squote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenHeb je Sportwinter zo zonder Mart al gezien?
Ik heb binnen Nederland geen favoriet. Maar het is wel tekenend voor een Ajax supporter om bij verlies niet te gaan kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kijk VI sowieso vaak in de herhaling, maar als Ajax punten heeft verspeeld kijk ik sowieso geen voetbalprogramma's
Mwah ik kan er ook niks aan doen. Ik leef blijkbaar gewoon mee. Ik heb er dan gewoon niet zo'n behoefte aan, dus waarom zou ik dan kijken?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb binnen Nederland geen favoriet. Maar het is wel tekenend voor een Ajax supporter om bij verlies niet te gaan kijken
Een echte fan kijkt altijd, ook als zijn ploeg slecht presteert. Van andere clubs hoor ik dit soort opmerkingen zelden.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwah ik kan er ook niks aan doen. Ik leef blijkbaar gewoon mee. Ik heb er dan gewoon niet zo'n behoefte aan, dus waarom zou ik dan kijken?
Het is natuurlijk ook weer niet alsof ik angstvallig de tv mijd op dat soort momenten hoor.
Ik kijk de wedstrijd toch wel gewoon? Sowieso, wie ben jij om te beslissen of ik een echte fan ben? Als de resultaten van Ajax voor mij meewegen in of ik zin heb ik voetbalpraat, toont toch juist wel aan dat mn hart bij die club ligt?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een echte fan kijkt altijd, ook als zijn ploeg slecht presteert. Van andere clubs hoor ik dit soort opmerkingen zelden.
Wat jij doet, maakt mij ook niet uit. Ik geef aan dat het typerend isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd toch wel gewoon? Sowieso, wie ben jij om te beslissen of ik een echte fan ben? Als de resultaten van Ajax voor mij meewegen in of ik zin heb ik voetbalpraat, toont toch juist wel aan dat mn hart bij die club ligt?
Maar back to sportwinter... Joey Cheek
Die kwam 4 jaar geleden gewoon met de Nederlanders mee terug, hup de trein in, naar de huldiging.quote:
Ik twijfelde ook, maar VI heeft reclame, die kun je daarna mooi doorspoelenquote:
Denk ook dat het een VI-MP4-tje wordt, Ambro.quote:
Njøs.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer die gruwelijke Wennemars crash
We zullen niks verklappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb niks kunnen zien vandaag, ben benieuwd.
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medaillesquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb niks kunnen zien vandaag, ben benieuwd.
8 jaar, je wordt ook oudquote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kwam 4 jaar geleden gewoon met de Nederlanders mee terug, hup de trein in, naar de huldiging.
Wat een pech.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medailles
Chockersquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medailles
Geen idee hoe dat voeltquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Moet ie daar zo voor schreeuwen?
vanuit Vancouver (2010) het een heel eind treinenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt waar? Godverdomme. Ik ga even krassen.
hoezo, dat was pas de halve finale. moet ie daarna nog een keer beter doen met nog meer chinezen erbijquote:
dan zien we helemaal geen shorttrackquote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef vaarsuvius het volgende:
kunnen we dit overslaan tot de dames en heren shorttrackers iets winnen, ik kan dit niet aanzien
vind ik niet erg.. heel knap hoor, maar dat geduw en getrack is niks voor mijquote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan zien we helemaal geen shorttrack
Ik zat het me al af te vragen maar dacht dat ze eerst met het vliegtuig kwamen en toen met de trein (om een of andere reden).quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanuit Vancouver (2010) het een heel eind treinen![]()
Die waren zoals nooit toch wel weer dominant ja met hun 2e en 5e plek.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hoezo, dat was pas de halve finale. moet ie daarna nog een keer beter doen met nog meer chinezen erbij
Eindelijk weet ik waar shorttrack voor staatquote:Op maandag 10 februari 2014 20:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vind ik niet erg.. heel knap hoor, maar dat geduw en getrack is niks voor mij
Ja. 500 en 1000 meter. En de relay.quote:
Vast wel, ze doen dar ook aan verschillende afstanden (die allemaal hetzelfde lijken, want het gaat toch altijd om de laatste 1-3 rondjes)quote:
welnee, dat doet Nuisquote:Op maandag 10 februari 2014 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knegt gaat gewoon de 1000 meter winnen
De 500 meter is zeker tactisch heel anders.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vast wel, ze doen dar ook aan verschillende afstanden (die allemaal hetzelfde lijken, want het gaat toch altijd om de laatste 1-3 rondjes)
2.13,00 tegen 1.41,00.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Cee het volgende:
Hoe verschillen de tijden shorttrack 1500m van langebaan 1500m?
ok, bedankt voor de correctie, ik weet er verder nauwelijks iets van af omdat ik nooit kijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De 500 meter is zeker tactisch heel anders.
schwalbequote:Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef -0- het volgende:
Die valZie hem nu pas voor het eerst. Gewoon ertegen op schaatsen
quote:
Pauper eersteklasquote:
Wat wil je met zo'n naam.quote:
De middelste pinkies van Sjinkie.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat zegt Sjinkie.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:46 schreef Cee het volgende:
Ik dacht even dat 't 't meisje van de Plus was.
*poef*quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Hup gelijk een berg poeder op je hoofd.
Ze worden goud, zilver en brons geschminkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Plamuursel op de harses...nergens voor nodig
Ze zijn wel maskeringsmiddelen gewend volgens Pedersen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Hopen dat ze al geplast hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Hopelijk zijn ze al bij de dopingcontrole geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Rintje doen ze ook altijd veel te veel poeder op, dat benadrukt zijn rimpels alleen maarquote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Met al die lichten op je bakkes gaat je voorhoofd anders redelijk spiegelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Plamuursel op de harses...nergens voor nodig
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze zijn wel maskeringsmiddelen gewend volgens Pedersen.
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze al bij de dopingcontrole geweest.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze zijn wel maskeringsmiddelen gewend volgens Pedersen.
quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze al bij de dopingcontrole geweest.
dat dacht ik, ook net. Zulks een verademing na die baartsnowboardert.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Die short track coach komt wel over als een intelligente figuur. down to earth
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Die short track coach komt wel over als een intelligente figuur. down to earth
Haar grootste kans (3km vrouwen) heeft ze al verspeeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef Redefine het volgende:
Ik verwacht toch wel 93 medailles van Jorien Ter Mors. Want dat is ons door de media het afgelopen jaar beloofd.
Dan zijn er nog 92 over.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Haar grootste kans (3km vrouwen) heeft ze al verspeeld.
Je plaat blijft hangen.quote:
Hij heet geen Marco Borsato.quote:
Morgen 27.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Hier had Mart moeten zitten, dan zou Jan nu al in foetushouding onder de tafel liggen.
Morgen jarigquote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Smeekens (Raalte, 11 februari 1987)
Waarna hij er in Rio bij zou zijn als roeier.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Hier had Mart moeten zitten, dan zou Jan nu al in foetushouding onder de tafel liggen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jan Smeekens (Raalte, 11 februari 1987)
Ziet er veel jonger uit. 20/21.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarna hij er in Rio bij zou zijn als roeier.
Knetterlam in het HHHquote:
Heb je wel vaker met die Japanners.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ziet er veel jonger uit. 20/21.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja babyfacequote:Op maandag 10 februari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ziet er veel jonger uit. 20/21.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef snellejelle het volgende:
Een echte sprinter heet Jan, duidelijk
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef snellejelle het volgende:
Jan, Jan, Joey, Jan, Jeremy. Sjanie. Allemaal variaties!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef snellejelle het volgende:
Simpel gezegd:quote:
Jinkyquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Jan, Jan, Joey, Jan, Jeremy. Sjanie. Allemaal variaties!
Jan Smeekens heet officieel Johannes Smeekens.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef snellejelle het volgende:
Ja.quote:
Sjinkiequote:
Korte naam hèquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef snellejelle het volgende:
leugens.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Jan Smeekens heet officieel Johannes Smeekens.
Janne werd ook tweede bij Wim!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
lol die wilde ik ook net postenquote:
Jiroyasuquote:Op maandag 10 februari 2014 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat Johannes_vermeer naar die andere show kijktquote:Op maandag 10 februari 2014 20:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Jan Smeekens heet officieel Johannes Smeekens.
Dat is altijd jammerquote:Op maandag 10 februari 2014 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Johannes_vermeer naar die andere show kijkt
Ja he...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie die bocht iets beter loopt...
Als iets beter uit komt op de lijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
as is gebrande turfquote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nagashima wel, Mo is gewoon 34.8 waard. Nagashima en de 3 Nederlanders zijn als enige deze tijden waard.quote:
fixedquote:Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie die bocht iets beter schaatst...
Deze Spelen nog steeds exclusief voor Nederlandquote:
Knap.quote:
Het is als tegenhanger tegen: wat een chokers zijn de Nederlandersquote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nagashima wel, Mo is gewoon 34.8 waard. Nagashima en de 3 Nederlanders zijn als enige deze tijden waard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metsjfiksing.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zijn volgensmij gewoon compleet geïntimideerd
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
De Curlingers ook.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Slechte tussenronde.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef snellejelle het volgende:
Smeekens heeft met Hersman gepraat over luchtstromen
Nee dat was het podium met Demchenko en Zöggeler, maar daar zal wel niemand voor stemmenquote:Op maandag 10 februari 2014 21:03 schreef vaarsuvius het volgende:
Sportmoment van het decennium tot nu toe
Nogal leuk deze grapquote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef Redefine het volgende:
Ronald pakt die Pool in. Een kind kan de was doen.
was ook erg mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat was het podium met Demchenko en Zöggeler, maar daar zal wel niemand voor stemmen
Bij de NOS hebben ze nog geen woord gerept over dat het de zesde achtereenvolgende medaille was voor Zöggeler.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat was het podium met Demchenko en Zöggeler, maar daar zal wel niemand voor stemmen
dat was episch.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS hebben ze nog geen woord gerept over dat het de zesde achtereenvolgende medaille was voor Zöggeler.
gister toch? Wel gehoord bij NOS.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS hebben ze nog geen woord gerept over dat het de zesde achtereenvolgende medaille was voor Zöggeler.
nog een goud voor OEB mag ookquote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Terwijl dat serieus nog altijd voor mij echt het moment van de Spelen was, en er moet wel heel wat gebeuren wil dat veranderen(Kasai dus)
Een keer dan, want niet op teletekst en niet bij de samenvattignen die ik heb gezien.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gister toch? Wel gehoord bij NOS.
Hoe mooi dat ook geweest zal zijn, voor Nederlanders is dat niet zo belangrijk, vrijwel niemand kent die rodelaarsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Kasai toch goud wint...ik zou dat echt niet kunnen beschrijven. Episch is inderdaad bij lange na niet genoeg.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
Kasai op het podium, dat zou episch overstijgen.
Vrees dat dat niet zal gebeuren.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:07 schreef Redefine het volgende:
Kasai op het podium, dat zou episch overstijgen.
In Nederland inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vrijwel niemand kent die rodelaars
Dat moet pijn doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nogal, ja.
Hij zegt bijna "Hoe voelt dat nou... je bent een fees in de kraud"
Michel laat zijn baard alleen maar staan voor zijn vader.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:11 schreef snellejelle het volgende:
Zelfs vader kan ze niet uit elkaar houden, noemt Ronald Michel
Jerard.quote:
Jenny Wolf.quote:
Jan in Thialf op het WK sprintquote:
Nou nee. Ik denk "en WERELDRECORD!" en "En laat nou helemaal niemand hier meer aankomen, laat NIE-MAND hier meer aankomen."quote:Op maandag 10 februari 2014 21:13 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft wat iedereen denkt bij Gerard van Velde
10718quote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee. Ik denk "en WERELDRECORD!" en "En laat nou helemaal niemand hier meer aankomen, laat NIE-MAND hier meer aankomen."
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee. Ik denk "en WERELDRECORD!" en "En laat nou helemaal niemand hier meer aankomen, laat NIE-MAND hier meer aankomen."
Ik denk vooral aan de klapschaatsquote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Senk joequote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef marcodej het volgende:
Het engels van Henry is wel beter dan dat van Mart.
Djowie Sjiek.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:15 schreef alors het volgende:
Henry's engels is wel een verademing met de senk joes van Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |