quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Makkelijke keuze.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
VI vs Studio Sportwinter.
Voor mij niet. Als het Studio Voetbal vs VI was, ja dan makkelijke keuze voor VI.quote:
Snapte ik al joh. Morgen weer Sportwinter, maandag en vrijdag is VI dag.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij niet. Als het Studio Voetbal vs VI was, ja dan makkelijke keuze voor VI.
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Snapte ik al joh. Morgen weer Sportwinter, maandag en vrijdag is VI dag.
Klein stukje ja. Toen Epke er zat. Ik ergerde me dat het alleen maar over Sven ging.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenHeb je Sportwinter zo zonder Mart al gezien?
Dat klopt wel ja. Al is het wel een prima show nu, beter dan met Mart (al had die ook wel mooie punten natuurlijk).quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein stukje ja. Toen Epke er zat. Ik ergerde me dat het alleen maar over Sven ging.
Alleen heeft Erben altijd een iPad bij zich, waar hij verder niks mee doet. Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Al is het wel een prima show nu, beter dan met Mart (al had die ook wel mooie punten natuurlijk).
Ik kijk VI sowieso vaak in de herhaling, maar als Ajax punten heeft verspeeld kijk ik sowieso geen voetbalprogramma'squote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
VI vind ik ook leuk, maar tijdens de Spelen kan voetbal mij heel even gestolen wordenHeb je Sportwinter zo zonder Mart al gezien?
Ik heb binnen Nederland geen favoriet. Maar het is wel tekenend voor een Ajax supporter om bij verlies niet te gaan kijkenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kijk VI sowieso vaak in de herhaling, maar als Ajax punten heeft verspeeld kijk ik sowieso geen voetbalprogramma's
Mwah ik kan er ook niks aan doen. Ik leef blijkbaar gewoon mee. Ik heb er dan gewoon niet zo'n behoefte aan, dus waarom zou ik dan kijken?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb binnen Nederland geen favoriet. Maar het is wel tekenend voor een Ajax supporter om bij verlies niet te gaan kijken
Een echte fan kijkt altijd, ook als zijn ploeg slecht presteert. Van andere clubs hoor ik dit soort opmerkingen zelden.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:21 schreef thettes het volgende:
[..]
Mwah ik kan er ook niks aan doen. Ik leef blijkbaar gewoon mee. Ik heb er dan gewoon niet zo'n behoefte aan, dus waarom zou ik dan kijken?
Het is natuurlijk ook weer niet alsof ik angstvallig de tv mijd op dat soort momenten hoor.
Ik kijk de wedstrijd toch wel gewoon? Sowieso, wie ben jij om te beslissen of ik een echte fan ben? Als de resultaten van Ajax voor mij meewegen in of ik zin heb ik voetbalpraat, toont toch juist wel aan dat mn hart bij die club ligt?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een echte fan kijkt altijd, ook als zijn ploeg slecht presteert. Van andere clubs hoor ik dit soort opmerkingen zelden.
Wat jij doet, maakt mij ook niet uit. Ik geef aan dat het typerend isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:24 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kijk de wedstrijd toch wel gewoon? Sowieso, wie ben jij om te beslissen of ik een echte fan ben? Als de resultaten van Ajax voor mij meewegen in of ik zin heb ik voetbalpraat, toont toch juist wel aan dat mn hart bij die club ligt?
Maar back to sportwinter... Joey Cheek
Die kwam 4 jaar geleden gewoon met de Nederlanders mee terug, hup de trein in, naar de huldiging.quote:
Ik twijfelde ook, maar VI heeft reclame, die kun je daarna mooi doorspoelenquote:
Denk ook dat het een VI-MP4-tje wordt, Ambro.quote:
Njøs.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer die gruwelijke Wennemars crash
We zullen niks verklappen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb niks kunnen zien vandaag, ben benieuwd.
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medaillesquote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb niks kunnen zien vandaag, ben benieuwd.
8 jaar, je wordt ook oudquote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kwam 4 jaar geleden gewoon met de Nederlanders mee terug, hup de trein in, naar de huldiging.
Wat een pech.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medailles
Chockersquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle Nederlanders zijn gevallen, nul medailles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |