Download alle vrouwensporten, gegarandeerd valpartijen. Die kunnen er helemaal niks van.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef takkfyrir het volgende:
Verdorie, er moet gewoon nog even iemand onderuitgaan.
Eigenlijk is het gewoon een kruising tussen Rick en Herschel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef takkfyrir het volgende:
Nog even een plaatje van Per ter ere van het nieuwe topic.
[ afbeelding ]
Putinfixing.quote:
Huh wat dat heb ik even gemistquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef Redefine het volgende:
Endo eindigt achter Per. Per staat, ik sta, JUICHEN
Mögel cleaner simulator! Plat it now!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even met de Zamboni over de moguls.
"eindsprintje inzetten..."quote:Op maandag 10 februari 2014 19:35 schreef Redefine het volgende:
Steeds die opmerking over de tijd. Een hele seconde langzamer is slechts een kwart punt achterstand. Dat verschil maak je zo goed met een betere techniek.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef takkfyrir het volgende:
In de tussentijd gooi ik Pers sprong van vanmiddag er gewoon nog een keertje in.
Heeft hij ook vrouwelijke fans?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef takkfyrir het volgende:
Zijn hele Zweedse fanclub heeft de baard laten staan, geloof ik.
Ze doen allemaal Per na.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef Falco het volgende:
Die salto voorover deed gister een Kazakse ook. Heel hip
Anders was het lastig met die baard.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar ik behoor dan weer niet tot de Zweedse fanclub.
quote:
quote:
Ik heb anders speciaal voor Per mijn baard niet geschoren vandaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Anders was het lastig met die baard.
Tot zijn vijftiende deed ie aan paardrijden, toen werd ie te zwaar en ging hij maar over op freestyleskiën.quote:
Dat komt omdat de Moguls niet herhaald worden bij de NOS. En zo horen we alles wel net zo vaak als bij het schaatsenquote:
Bingo!quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Moguls niet herhaald worden bij de NOS. En zo horen we alles wel net zo vaak als bij het schaatsen
Hoeveel procent van de maximale score je hebt.quote:
Dus er zit een maximum aan het aantal punten dat je kan halen door de tijd? Gek.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de maximale score je hebt.
Om te gieren...quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannend zo'n onderdeel waar hetzelfde land alleen maar bovenaan staat.
Kun je beter schaatsen kijken
Voor de tijd zal wel een ijkpunt zijn genomen, anders is het inderdaad gek. Maar van de jury krijg je natuurlijk tot een maximum aan punten.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus er zit een maximum aan het aantal punten dat je kan halen door de tijd? Gek.
De "pace time" ja, op basis daarvan worden de tijdpunten berekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de tijd zal wel een ijkpunt zijn genomen, anders is het inderdaad gek. Maar van de jury krijg je natuurlijk tot een maximum aan punten.
Gelukkig is er hier maar één onderdeel waar men aan mee kan doen, oh nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannend zo'n onderdeel waar hetzelfde land alleen maar bovenaan staat.
Kun je beter schaatsen kijken
Minstens zilver lijkt me.quote:
Oberkörper ruhig binnen 5 seconden nadat ik inschakeldequote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef takkfyrir het volgende:
- Er hat guuuuute Chancen
- Ruhiger Oberkörper
- Es hat mir riiiiichtig gut gefallen
- Toller Sprung
- Wahnsinn
- Wahnsinn!
- Ja, das ist schon wahnsinn!
- Klasse
- Souverän
Ik maak maar even m´n eigen bingo.
En ook slecht voor de Canadezen. Dan staat heel FUCK! Canada weer vol met: Moguls is net zoals korfbal, kunnen ze beter afschaffen etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef marcodej het volgende:
Een Canadese 1,2 en 3 is killing voor onze medaillespiegel.
Net als bij het schaatsen. xdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook slecht voor de Canadezen. Dan staat heel FUCK! Canada weer vol met: Moguls is net zoals korfbal, kunnen ze beter afschaffen etc.
Canada zal sowieso wel boven Nederland eindigen. Dan kunnen ze beter medailles wegkapen voor landen als Frankrijk, Korea, Zwitserland en de rest van de echte concurrenten.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef marcodej het volgende:
Een Canadese 1,2 en 3 is killing voor onze medaillespiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |