Dus er zit een maximum aan het aantal punten dat je kan halen door de tijd? Gek.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de maximale score je hebt.
Om te gieren...quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannend zo'n onderdeel waar hetzelfde land alleen maar bovenaan staat.
Kun je beter schaatsen kijken
Voor de tijd zal wel een ijkpunt zijn genomen, anders is het inderdaad gek. Maar van de jury krijg je natuurlijk tot een maximum aan punten.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus er zit een maximum aan het aantal punten dat je kan halen door de tijd? Gek.
De "pace time" ja, op basis daarvan worden de tijdpunten berekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor de tijd zal wel een ijkpunt zijn genomen, anders is het inderdaad gek. Maar van de jury krijg je natuurlijk tot een maximum aan punten.
Gelukkig is er hier maar één onderdeel waar men aan mee kan doen, oh nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spannend zo'n onderdeel waar hetzelfde land alleen maar bovenaan staat.
Kun je beter schaatsen kijken
Minstens zilver lijkt me.quote:
Oberkörper ruhig binnen 5 seconden nadat ik inschakeldequote:Op maandag 10 februari 2014 19:58 schreef takkfyrir het volgende:
- Er hat guuuuute Chancen
- Ruhiger Oberkörper
- Es hat mir riiiiichtig gut gefallen
- Toller Sprung
- Wahnsinn
- Wahnsinn!
- Ja, das ist schon wahnsinn!
- Klasse
- Souverän
Ik maak maar even m´n eigen bingo.
En ook slecht voor de Canadezen. Dan staat heel FUCK! Canada weer vol met: Moguls is net zoals korfbal, kunnen ze beter afschaffen etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:00 schreef marcodej het volgende:
Een Canadese 1,2 en 3 is killing voor onze medaillespiegel.
Net als bij het schaatsen. xdquote:Op maandag 10 februari 2014 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook slecht voor de Canadezen. Dan staat heel FUCK! Canada weer vol met: Moguls is net zoals korfbal, kunnen ze beter afschaffen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |