Download alle vrouwensporten, gegarandeerd valpartijen. Die kunnen er helemaal niks van.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef takkfyrir het volgende:
Verdorie, er moet gewoon nog even iemand onderuitgaan.
Eigenlijk is het gewoon een kruising tussen Rick en Herschel.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef takkfyrir het volgende:
Nog even een plaatje van Per ter ere van het nieuwe topic.
[ afbeelding ]
Putinfixing.quote:
Huh wat dat heb ik even gemistquote:Op maandag 10 februari 2014 19:30 schreef Redefine het volgende:
Endo eindigt achter Per. Per staat, ik sta, JUICHEN
Mögel cleaner simulator! Plat it now!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even met de Zamboni over de moguls.
"eindsprintje inzetten..."quote:Op maandag 10 februari 2014 19:35 schreef Redefine het volgende:
Steeds die opmerking over de tijd. Een hele seconde langzamer is slechts een kwart punt achterstand. Dat verschil maak je zo goed met een betere techniek.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:40 schreef takkfyrir het volgende:
In de tussentijd gooi ik Pers sprong van vanmiddag er gewoon nog een keertje in.
Heeft hij ook vrouwelijke fans?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:42 schreef takkfyrir het volgende:
Zijn hele Zweedse fanclub heeft de baard laten staan, geloof ik.
Ze doen allemaal Per na.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef Falco het volgende:
Die salto voorover deed gister een Kazakse ook. Heel hip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |