Michel is die met baardje he? Dan neem ik Michel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Vinden de vrouwen hier Michel leuker dan Ronald? Of andersom?
Ook al is het maar voor even, tochquote:
Michelquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Ik ben geen vrouw... maar Michel wint ook deze strijdquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
Dat baardje is wat stoerder.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef Muto het volgende:
ja dat krijg je van schaatsen. Ik heb ook geschaatst zaterdag...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen het fysiek ook hun bilpartij mag er zijn, mooi en rond
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zekers
Daarom moeten ze bij voetbal die regel van geel krijgen als je je shirt uittrekt ook afschaffen. Het vrouwelijk ook wil ook wat
Humberto gaat expres Smeekens iets je langer omhelzenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
Zou Humberto het bloemetje weer gaan vangen?
Die heeft een katertje.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Zou Willempie weer uitgenodigd worden voor deze drie medals?![]()
Laten we het erop houden dat hij er aanleg voorheeft dan. Over jouw progressie kan ik enkel oordelen na het inzien van foto'squote:Op maandag 10 februari 2014 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat krijg je van schaatsen. Ik heb ook geschaatst zaterdag...
Na afloop bij Verstappen iets moois uitzoeken op zolder.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Humberto gaat expres Smeekens iets je langer omhelzen
*Zout in de wonden en alles*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |