quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
homofobenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En gelijk is het een heel stuk rustiger..
Ligt aan de overgang naar t nieuwe topic. Autisten schrikken daar van...quote:
Zijn lover natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Haar nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Ja duhquote:
Dooddoeners datquote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Ohhhhhhhhhh....quote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Ik zeg nergens dat het verplicht is toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Alleen van bepaalde mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?
zo bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag maar niks meer aan sedan
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jouquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
Vind je mij iets lesbisch hebben trouwens in voorkomen, TGND?
Oh, vind ik van mezelf wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jou
Ik vind jou wel een beetje een meisjemeisje. En bij meisjemeisjes blijft mijn gaydar altijd uitquote:
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteldquote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wie er wel oppervlakkig mag zijn en wie niet.
Mag in dm/pm.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteld
Maar ik heb Fas IRL ontmoetquote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef Buurpoes het volgende:
Is online toch ook een stuk lastiger dan IRL?
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb Fas IRL ontmoet![]()
![]()
Bij zowel mannen als vrouwen klopt mijn gaydar wel įls 'ie afgaat. Hij gaat alleen niet altijd af, omdat ik het bij sommige dames niet kan inschattenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...
Mooi.quote:
Dat weet ik natuurlijk nog minderquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
Ja hier ook. Ben aan het kijken voor nachtkastjes maar weet niet wat voor een kleur ik zal doen
Dat is het volgens mij overalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed goed, wel bewolkt.
Hoe is het daar?
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef rival het volgende:
Als ik iets nieuws nodig heb is de kleur meestal het enige dat ik WEL weet
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij overal
Ja prima
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij zowel mannen als vrouwen klopt mijn gaydar wel įls 'ie afgaat. Hij gaat alleen niet altijd af, omdat ik het bij sommige dames niet kan inschatten
Tijd om te komen inspecteren danquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk nog minder
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val. En ik val op beidequote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.
[fok] Dan weet je eens hoe wij ons voelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente isquote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Hele week al.
Beter.
Lekker rustig welquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val.
Als het vanaf dan maar fucking mooi weer is.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente is
En dan in de zomer megaplagen van wespen, muggen e.d. die nu niet doodgevroren zijn. Nee dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente is
Mwaquote:
Dat is niet handig...moet je altijd extra moeite doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val. En ik val op beide
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is niet handig...moet je altijd extra moeite doen.
Preciesquote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het vanaf dan maar fucking mooi weer is.
Nah, dat is niet erg prettig nee. Maar jij was daar allergisch voor toch of niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan in de zomer megaplagen van wespen, muggen e.d. die nu niet doodgevroren zijn. Nee dankje
[..]
Mwa
Voor wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, dat is niet erg prettig nee. Maar jij was daar allergisch voor toch of niet?
Da's wel de beste instelling, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komt![]()
Enige waar ik moeite voor doe is een scharrel zo af en toequote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel de beste instelling, ja.
Komt er nooit eens iemand voorbij waar je actief op af gaat dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komt![]()
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Komt er nooit eens iemand voorbij waar je actief op af gaat dan?
Nou bij die oostblokstalker van het weekend dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeMaar zou ook niet weten waar, wanneer, hoe, wat..
Ben ik niet zelf op afgestaptquote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou bij die oostblokstalker van het weekend dan?
Oh wacht ten eerste kwam hij niet uit een Oostblokland. Wat jammer is want oostblokstalker bekt zo lekker
Heeft hij inmiddels al wat van zich laten horen?
Hier, ja. Maar of ik daar nou blij mee moet zijnquote:
quote:
Met sommige wel, sommige niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier, ja. Maar of ik daar nou blij mee moet zijn
Op het moment valt de aandacht ook wel tegen trouwensquote:
Lijkt me nu niet echt een pretje neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik weet trouwens, ben nog nooit gestoken*klopt af*
Hallo.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me nu niet echt een pretje nee
Ik zal niet meer dmen hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik niet zelf op afgestaptHij kwam naar mij toe en bood een drankje aan. Prima
Niks van gehoord
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha, tot deze postquote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment valt de aandacht ook wel tegen trouwens
opa!quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal niet meer dmen hoor.
Moest je dat nou zo openbaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat jij altijd mag DM'en![]()
quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Wisten jullie dat je van een eerste wespensteek geen allergische reactie kan krijgen maar pas bij de volgende steken wel?
Ik ben 1 keer gestoken en nu maak je mij bang!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Wisten jullie dat je van een eerste wespensteek geen allergische reactie kan krijgen maar pas bij de volgende steken wel?
Ik probeer altijd kalm te blijven.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
De kans is klein hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gestoken en nu maak je mij bang!
Al bijna een uurquote:
Je lichaam is er nu pas mee in aanraking geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
of wild ernaar gaan slaan..... Wil je geprikt worden ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet altijd lachen om mensen die heel hard gaan rennen op het moment dat er een wesp bij ze zit
Ik ben 1 x gestoken. Onder mijn oksel. Dat deed echt zeer zegquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer altijd kalm te blijven.
Kutbeesten zijn het ook.
Wanneer was jij jarig en doe je adres eens? Heb ineens een geweldig idee voor een verjaardagskadoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Echt hequote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
of wild ernaar gaan slaan..... Wil je geprikt worden ofzo?
Ik wel meerdere keren.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben 1 x gestoken. Onder mijn oksel. Dat deed echt zeer zeg
Ik denk dat dat wel los zal lopen.....quote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lichaam is er nu pas mee in aanraking geweest
Wat niet wilt zeggen dat je daadwerkelijk allergische bent. Dat merk je dus bij een tweede steek.
geheel niks mis mee neequote:
Als het in de familie voorkomt is de kans groter. Maar het komt niet zo heel vaak voor dat iemand allergisch is.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel los zal lopen.....
Lijkt me wel naar wanneer je zoiets overkomt en je bent ergens in de middle of nowhere....
Hallo jonge deerne.quote:
auwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je 'zwemvliesjes' ?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
auw
Ik tussen mijn vingers in, ik weet niet hoe die holte heet
Een doos bijen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wanneer was jij jarig en doe je adres eens? Heb ineens een geweldig idee voor een verjaardagskado
Ik ben één keer per ongeluk in een nest van die krengen gaan staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben één keer per ongeluk in een nest van die krengen gaan staan.
89 keer gestoken volgens de telling van de dokter.
Precies waarom ik nog nooit gestoken benquote:Op maandag 10 februari 2014 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Sja gewoon stilstaan niksdoen... gaat ie zo weer weg
Auw!!!quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo kreeg ik hem ookquote:Op maandag 10 februari 2014 17:02 schreef muhahaha het volgende:
2 jaar terug nog in mijn vinger want ik voelde iets in mijn haar kriebelen en dat bleek zo een zelfmoordmachine te zijn.
quote:
Ja, dat was best pijnlijk.quote:
Niemand bij ons is waar dan ook allergisch voor (voor zover we weten) dus dat zal wel goedkomen danquote:Op maandag 10 februari 2014 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als het in de familie voorkomt is de kans groter. Maar het komt niet zo heel vaak voor dat iemand allergisch is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een doos wespen, bijen gaan dood na 1x steken..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
Een doos bijen?
zelfde dag als huppel en het is nummer 27. Dan kom je er wel uit he?
Flikker op manquote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef muhahaha het volgende:
ib4 faksie die wel eens wilt steken. [ afbeelding ]
Ik heb die aan mn linkerhand tussen mn duim en wijsvinger eens opengesneden tijdens het snijden van harde bolletjesquote:
Dat je nu al aan mijn cadeau denktquote:Op maandag 10 februari 2014 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een doos wespen, bijen gaan dood na 1x steken..
Ja dan kom ik er wel uit
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wifi stond aan.
Dan komen appjes nooit aan ofzo
Zeker ziggo (en een ubee)quote:Op maandag 10 februari 2014 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wifi stond aan.
Dan komen appjes nooit aan ofzo
Lurkmodusquote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar vond het niet boeiend om te reageren. Lurkmodus.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
Bij mn tante ging er eens een onder haar rok tussen haar benen. Wat moet die wesp geschrokken zijn .
Bij mn tante ging er eens een onder haar rok tussen haar benen. Wat moet die wesp geschrokken zijn .
Hoopte op iets zoets maar kreeg iets zuursquote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
quote:
Kut dingen zijn dat, blij dat ik er vanaf ben. Benieuwd of ze hem nog terug willen na opzeggingquote:
Draait als een zonnetje hierquote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut dingen zijn dat, blij dat ik er vanaf ben. Benieuwd of ze hem nog terug willen na opzegging
Hoiquote:Op maandag 10 februari 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar vond het niet boeiend om te reageren. Lurkmodus.
Ze hebben hem laatst omgeruild. Want de snelheid was om te janken.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut dingen zijn dat, blij dat ik er vanaf ben. Benieuwd of ze hem nog terug willen na opzegging
Voordat je daar achter bent willen ze je eerst al 6 keer de bekabeling na laten kijken zeker?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze hebben hem laatst omgeruild. Want de snelheid was om te janken.
Iets met conflicten tussen desbetreffende updates ofzo
Ja en de kanalen checken en dit datquote:Op maandag 10 februari 2014 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Voordat je daar achter bent willen ze je eerst al 6 keer de bekabeling na laten kijken zeker?
Ik kan maar 3 uur slapen vanavondquote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah... blij als ik in bed lig vanavond.
Moe?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah... blij als ik in bed lig vanavond.
Slet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moe?
Ik ben ook altijd blij als ik in bed ligVanavond eindelijk weer eens in mijn eigen bed
Heet het zo tegenwoordig?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen op vakantie
Ziekigquote:Op maandag 10 februari 2014 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Moe?
Ik ben ook altijd blij als ik in bed ligVanavond eindelijk weer eens in mijn eigen bed
balenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ziekig
Oeh je hebt een vriendinnetje?
Wel je prik tegen yellow fever gehaald?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel je prik tegen yellow fever gehaald?Die was wel heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shģ dį hóng, of the Eggman, of the Walrus
Was het lekker daar?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
balen
Ja ookMaar ik was een paar dagen op de canarische eilanden
Morgen weer?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet in vorm vandaag.
Er stond poes op het menu?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja was vet chill![]()
te vele gegeten wel
Op zondag ga je naar de kerk en je vrouwe lastigvallenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Morgen weer?
Owja ik was zondag gaan sporten, dat deed pijn naderhand.
Zondag = rustdag imo.
Kadquote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond poes op het menu? [ afbeelding ]
Nee en neequote:Op maandag 10 februari 2014 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op zondag ga je naar de kerk en je vrouwe lastigvallen
Het weer ook?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja was vet chill![]()
te vele gegeten wel
ja zo rond de 22 graden, dus overdag in de zon was het prima, maar s'avonds koelde het wel flink afquote:
Ik weet niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Morgen weer?
Owja ik was zondag gaan sporten, dat deed pijn naderhand.
Zondag = rustdag imo.
Kusje erop?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik ben gewoon chronisch niet grappig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb me trouwens voorgenomen om weer serieus te gaan koken
zijn jullie trots?
Ja serieusquote:
Trek in pizza gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieus![]()
ik heb groenten gehaald en ik eet deze week maar 1x pizzaprogress
2 meloenen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben ook gezond aan het koken nuEn neem meloen mee naar werk
Big American BBQ Chickenquote:
Te lekker.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Big American BBQ Chicken![]()
vanavond wel eten bestellen
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje bi is zeker niet bah!
Zo dat was mijn bijdrage voor de komende weken![]()
Sinaasappels.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:11 schreef Faxie het volgende:
Ah wacht, Milk Melons, uit Vietnam
[ afbeelding ]
Bedankt voor je inzet.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje bi is zeker niet bah!
Zo dat was mijn bijdrage voor de komende weken![]()
Betty ging naar de aldi en opeens vraagt haar buurvrouw :'Wil je me een komkommer meebrengen? 'quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Betty ging naar de aldi en opeens vraagt haar buurvrouw :'Wil je me een komkommer meebrengen? '
Even later kwam Betty terug van de aldi en zei tegen haar buur er waren aleen nog potten met voorgesneden komkommers
Waarop haar buur antwoorde : 'Ben je nu helemaal van de pot gerukt, ik ben geen sjoelbak hoor !!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zegt een subatomaire eend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een komkommermop:
Drie vrouwen bij de groenteboer. De eerste: "Ik wil graag die komkommer, die lange dunne!" De tweede: "Voor mij graag die dikke korte." De derde tenslotte: "Doe mij ook maar een komkommer, maakt niet uit wat voor één, ik gebruik 'm voor komkommersla!"
Meh, had een leukere clou verwacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een komkommermop:
Drie vrouwen bij de groenteboer. De eerste: "Ik wil graag die komkommer, die lange dunne!" De tweede: "Voor mij graag die dikke korte." De derde tenslotte: "Doe mij ook maar een komkommer, maakt niet uit wat voor één, ik gebruik 'm voor komkommersla!"
Die is wel echt slecht.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog een komkommermop:
3 Vrouwen komen bij de groenteboer. 'Doe ons maar 4 komkommers alstublieft'quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
Komt een man bij de groenteboer: "Graag 1 komkommer."
Groenteboer: "Ahh, u bent Faxie van het fokforum? Veel plezier ermee."
Fas, wat voor tieten vond jij ook al weer mooi?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
Ronde tieten, cup b/c, met mooie roze/lichte tepelhoven (niet zo ienimienie als bij Carice van Houten, maar zeker niet van die pannenkoeken) en het liefst een beetje bleek.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, wat voor tieten vond jij ook al weer mooi?
Zijn die van Carice zo klein dan? Nooit echt op gelet.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ronde tieten, cup b/c, met mooie roze/lichte tepelhoven (niet zo ienimienie als bij Carice van Houten, maar zeker niet van die pannenkoeken) en het liefst een beetje bleek.
Je vraagt om klapjesquote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Fascination het volgende:
Nu je het zegt dat was mij nooit opgevallen eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die van Carice zo klein dan? Nooit echt op gelet.
Maar vind klein meestal wel mooier.
Pannenkoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ronde tieten, cup b/c, met mooie roze/lichte tepelhoven (niet zo ienimienie als bij Carice van Houten, maar zeker niet van die pannenkoeken) en het liefst een beetje bleek.
Ja, de tepelhoven van de dame die je laatst stuurde vond ik bijvoorbeeld te klein.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die van Carice zo klein dan? Nooit echt op gelet.
Maar vind klein meestal wel mooier.
Hmm, hoe langer ik er over nadenk, hoe mooier ik klein vind.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, de tepelhoven van de dame die je laatst stuurde vond ik bijvoorbeeld te klein.
Wist jij nog dat wij de 22ste hadden afgesproken met c_a?quote:
Wat?quote:
Mijn hemel, jij moet tietenrecensent worden. Wat een beschrijving!quote:Op maandag 10 februari 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn hemel, jij moet tietenrecensent worden. Wat een beschrijving!
Vandaag met de notaris rondje door het huis van opa gedaan.quote:
oh damn.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag met de notaris rondje door het huis van opa gedaan.
Ik voel me net een grafrover nu
Mjah, zoiets is niet fijn hoor.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, zoiets is niet fijn hoor.
En dan ook terloops nog even ontdekken dat mijn oom waarschijnlijk iets van 20-30.000 heeft ge-uhm... losgepeuterd bij opa toen die nog leefde
Hey als hij hier mee kan leven dan gun ik het hem hoor.quote:
Ja ik wist het nog wel. Ze appte me alquote:Op maandag 10 februari 2014 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wist jij nog dat wij de 22ste hadden afgesproken met c_a?
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey als hij hier mee kan leven dan gun ik het hem hoor.
Ik lach wel het hardst als hij later eenzaam sterft omdat hij iedereen van hem heeft vervreemd
Ik was het gewoon al vergetenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik wist het nog wel. Ze appte me al
Ja toch? Ik ben gewend met niets te leven dus kan hier echt niet wakker van liggen hoorquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja toch? Ik ben gewend met niets te leven dus kan hier echt niet wakker van liggen hoor
Tja, dat krijg je als je ouder wordtquote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was het gewoon al vergeten
[..]
Ja toch? Ik ben gewend met niets te leven dus kan hier echt niet wakker van liggen hoor
Mijn oom heeft altijd heel min gedaan over mensen in de bijstand en dan met name mijn moeder. Voelde zichzelf altijd beter enz.quote:
Ook jij kan te ver gaan hoor pupquote:Op maandag 10 februari 2014 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je ouder wordt
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oom heeft altijd heel min gedaan over mensen in de bijstand en dan met name mijn moeder. Voelde zichzelf altijd beter enz.
Toen hij 18 werd heeft opa hem mede-eigenaar in de zaak gemaakt zodat hij niet dienst in hoefde. Hij kreeg toen ook meteen maar 25.000 gulden, aanbetaling op een koopwoning en een gloednieuwe Audi. Vervolgens heeft hij zeker 23 jaar non-stop gewerkt (eerst bij opa in de zaak en toen die verkocht was bij een andere drukkerij) en altijd in luxe enz geleefd.
Paar jaar terug moest het bedrijf bezuinigen en werd mijn oom eruit geknikkerd. Binnenkort loopt zijn ww af en mag hij de bijstand in.
Dan mag hij zijn gloednieuwe Opel gaan verkopen, spaarcentjes opeten enz.
Ik gun hem dat
Dit was toch wel echt een inkoppertje hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan hoor pup
Ik heb het gewoon te druk met een sociaal leven om zoiets te onthoudenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit was toch wel echt een inkoppertje hoor
A-G-E-N-D-A.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon te druk met een sociaal leven om zoiets te onthouden
Ik gebruik nooit een agendaquote:Op maandag 10 februari 2014 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
A-G-E-N-D-A.
Iedere telefoon heeft zo'n ding
Ik normaal wel maar dit was me gewoon ontschotenquote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ik dingen op lange termijn niet kan onthouden
Tssssssquote:Op maandag 10 februari 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik normaal wel maar dit was me gewoon ontschoten
Ja wat?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Mn andere oom, jaren geen contact mee gehad, voegt me net toe op facebook.
Oom is een echte rasrotterdammer. Kreeg meteen een berichtje: oh help, wij gaan in de weekenden vast geen vrienden zijn met jouw slechte smaak in voetbal!!
Niet eerst een "hoi nichtje" ofzo, nee meteen de Ajax/feyenooit ruzie
Ik weet nog jaren terug.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog jaren terug.
Ik belde op een zondag mijn oma op.
Opa nam de telefoon op.
Ik: hey opa, is Mams ook in de buurt?
Opa: jij belt alleen om te lachen, daar komt niets van in!! *tuut tuut tuut*
Ik:![]()
Keek ik op teletekst (ik zei toch jaren terug!!). Had Ajax die middag net feyenoord in de kuip verslagen en opa dacht dat ik daarom belde
Ik belde echt in al mijn onschuld om even met oma te kletsen!!quote:
Klinkt als een aflevering probleemwijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog jaren terug.
Ik belde op een zondag mijn oma op.
Opa nam de telefoon op.
Ik: hey opa, is Mams ook in de buurt?
Opa: jij belt alleen om te lachen, daar komt niets van in!! *tuut tuut tuut*
Ik:![]()
Keek ik op teletekst (ik zei toch jaren terug!!). Had Ajax die middag net feyenoord in de kuip verslagen en opa dacht dat ik daarom belde
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik belde echt in al mijn onschuld om even met oma te kletsen!!
1 Aflevering? Met mijn familie kan je een heel seizoen vullenquote:Op maandag 10 februari 2014 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering probleemwijken.
Heb nu mn profielfoto veranderd, gaat mijn oom vast wel leuk vindenquote:
De vorige was leuker.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb nu mn profielfoto veranderd, gaat mijn oom vast wel leuk vinden
Die komt wel terug nadat mijn oom is gefliptquote:
WTF???quote:Op maandag 10 februari 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er stond poes op het menu? [ afbeelding ]
Owquote:Op maandag 10 februari 2014 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helemaal richting Belgiė ... dat trekt mijn schouder niet
Hahahaha,quote:Op maandag 10 februari 2014 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die komt wel terug nadat mijn oom is geflipt
What?quote:
Ik moest van de week nog aan jou denken!!quote:
Qat?quote:
Nope, aan de andere kant van het centrum. Zeker een kilometer of 6 van mijn huis vandaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest van de week nog aan jou denken!!
Was die ontplofte schuur ofzo bij jou in de buurt?
Er was hier laatst wel een ontplofte vreetschuurquote:Op maandag 10 februari 2014 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest van de week nog aan jou denken!!
Was die ontplofte schuur ofzo bij jou in de buurt?
Ik zou eerst zorgen dat je vastgebonden was zodat je niet kan ontsnappen!quote:
Okay, gelukkig!!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, aan de andere kant van het centrum. Zeker een kilometer of 6 van mijn huis vandaan.
Ik zeg: verzekeringsfraude!!quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er was hier laatst wel een ontplofte vreetschuur
Rolladepoesquote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou eerst zorgen dat je vastgebonden was zodat je niet kan ontsnappen!
Nee joh, dat zijn van de kekke plantjes, waarvan je blaadjes kan kauwen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze dat op de Canarische eilanden?
Yup, bij mij in de buurt worden alleen moorden gepleegd.quote:
Ik dacht niet eens aan etenquote:
Zo droogquote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, bij mij in de buurt worden alleen moorden gepleegd.Nou ja, de laatste gelukkig al ruim 5 jaar geleden.
* Huppelmuts ligt met touw te wachten achter de bankquote:
Ik weer wel wat qat is, maar niet of het ter plaatse te krijgen is.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn van de kekke plantjes, waarvan je blaadjes kan kauwen.schijn je high van te worden. Al die Somaliėrs doen dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |