quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
homofobenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En gelijk is het een heel stuk rustiger..
Ligt aan de overgang naar t nieuwe topic. Autisten schrikken daar van...quote:
Zijn lover natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Haar nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Ja duhquote:
Dooddoeners datquote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Ohhhhhhhhhh....quote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Ik zeg nergens dat het verplicht is toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Alleen van bepaalde mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?
zo bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag maar niks meer aan sedan
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jouquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
Vind je mij iets lesbisch hebben trouwens in voorkomen, TGND?
Oh, vind ik van mezelf wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jou
Ik vind jou wel een beetje een meisjemeisje. En bij meisjemeisjes blijft mijn gaydar altijd uitquote:
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteldquote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wie er wel oppervlakkig mag zijn en wie niet.
Mag in dm/pm.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteld
Maar ik heb Fas IRL ontmoetquote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef Buurpoes het volgende:
Is online toch ook een stuk lastiger dan IRL?
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb Fas IRL ontmoet![]()
![]()
Bij zowel mannen als vrouwen klopt mijn gaydar wel áls 'ie afgaat. Hij gaat alleen niet altijd af, omdat ik het bij sommige dames niet kan inschattenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...
Mooi.quote:
Dat weet ik natuurlijk nog minderquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
Ja hier ook. Ben aan het kijken voor nachtkastjes maar weet niet wat voor een kleur ik zal doen
Dat is het volgens mij overalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed goed, wel bewolkt.
Hoe is het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |