quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
homofobenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En gelijk is het een heel stuk rustiger..
Ligt aan de overgang naar t nieuwe topic. Autisten schrikken daar van...quote:
Zijn lover natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Haar nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie vind jij dan wel aantrekkelijk.
+ Voorbeeld
Ja duhquote:
Dooddoeners datquote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Ohhhhhhhhhh....quote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joh... nou diepzinnig gesprek weer
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Ik zeg nergens dat het verplicht is toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh....
Ik wist niet dat dat verplicht was hier, sorry
Alleen van bepaalde mensenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat vond je toch wel fijn als er juist wel diepgang was?
zo bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vraag maar niks meer aan sedan
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jouquote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
Vind je mij iets lesbisch hebben trouwens in voorkomen, TGND?
Oh, vind ik van mezelf wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Mijn gaydar zou uitblijven bij jou
Ik vind jou wel een beetje een meisjemeisje. En bij meisjemeisjes blijft mijn gaydar altijd uitquote:
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteldquote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wie er wel oppervlakkig mag zijn en wie niet.
Mag in dm/pm.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk, straks voelen mensen zich nog achtergesteld
Maar ik heb Fas IRL ontmoetquote:Op maandag 10 februari 2014 16:31 schreef Buurpoes het volgende:
Is online toch ook een stuk lastiger dan IRL?
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb Fas IRL ontmoet![]()
![]()
Bij zowel mannen als vrouwen klopt mijn gaydar wel áls 'ie afgaat. Hij gaat alleen niet altijd af, omdat ik het bij sommige dames niet kan inschattenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat verandert een hoop. Hoewel die gaydars ook niet altijd betrouwbaar zijn...
Mooi.quote:
Dat weet ik natuurlijk nog minderquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi.
Ja hier ook. Ben aan het kijken voor nachtkastjes maar weet niet wat voor een kleur ik zal doen
Dat is het volgens mij overalquote:Op maandag 10 februari 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed goed, wel bewolkt.
Hoe is het daar?
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef rival het volgende:
Als ik iets nieuws nodig heb is de kleur meestal het enige dat ik WEL weet
Ja, dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij overal
Ja prima
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij zowel mannen als vrouwen klopt mijn gaydar wel áls 'ie afgaat. Hij gaat alleen niet altijd af, omdat ik het bij sommige dames niet kan inschatten
Tijd om te komen inspecteren danquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk nog minder
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val. En ik val op beidequote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.
[fok] Dan weet je eens hoe wij ons voelenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Ik werd voorheen - toen ik kort haar had - vrij vaak aangewezen als lesbo. Echter: ik val op mannen. Gevolg was soms dat ik soms wel erg veel moeite moest doen om een vent te versieren.
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente isquote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Hele week al.
Beter.
Lekker rustig welquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val.
Als het vanaf dan maar fucking mooi weer is.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente is
En dan in de zomer megaplagen van wespen, muggen e.d. die nu niet doodgevroren zijn. Nee dankjequote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van mij mag het wel zo doorkwakkelen tot het lente is
Mwaquote:
Dat is niet handig...moet je altijd extra moeite doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij gaan mannen er ook vooral vanuit dat ik op dames val. En dames denken toch dat ik op mannen val. En ik val op beide
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komtquote:Op maandag 10 februari 2014 16:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is niet handig...moet je altijd extra moeite doen.
Preciesquote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als het vanaf dan maar fucking mooi weer is.
Nah, dat is niet erg prettig nee. Maar jij was daar allergisch voor toch of niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan in de zomer megaplagen van wespen, muggen e.d. die nu niet doodgevroren zijn. Nee dankje
[..]
Mwa
Voor wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, dat is niet erg prettig nee. Maar jij was daar allergisch voor toch of niet?
Da's wel de beste instelling, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komt![]()
Enige waar ik moeite voor doe is een scharrel zo af en toequote:Op maandag 10 februari 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's wel de beste instelling, ja.
Komt er nooit eens iemand voorbij waar je actief op af gaat dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk geen moeite. Ik zie wel. Ik heb lol en kijk wel wat er op mijn pad komt![]()
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Komt er nooit eens iemand voorbij waar je actief op af gaat dan?
Nou bij die oostblokstalker van het weekend dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeMaar zou ook niet weten waar, wanneer, hoe, wat..
Ben ik niet zelf op afgestaptquote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou bij die oostblokstalker van het weekend dan?
Oh wacht ten eerste kwam hij niet uit een Oostblokland. Wat jammer is want oostblokstalker bekt zo lekker
Heeft hij inmiddels al wat van zich laten horen?
Hier, ja. Maar of ik daar nou blij mee moet zijnquote:
quote:
Met sommige wel, sommige niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier, ja. Maar of ik daar nou blij mee moet zijn
Op het moment valt de aandacht ook wel tegen trouwensquote:
Lijkt me nu niet echt een pretje neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Niet dat ik weet trouwens, ben nog nooit gestoken*klopt af*
Hallo.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me nu niet echt een pretje nee
Ik zal niet meer dmen hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik niet zelf op afgestaptHij kwam naar mij toe en bood een drankje aan. Prima
Niks van gehoord
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahaha, tot deze postquote:Op maandag 10 februari 2014 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op het moment valt de aandacht ook wel tegen trouwens
opa!quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal niet meer dmen hoor.
Moest je dat nou zo openbaar maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet dat jij altijd mag DM'en![]()
quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Wisten jullie dat je van een eerste wespensteek geen allergische reactie kan krijgen maar pas bij de volgende steken wel?
Ik ben 1 keer gestoken en nu maak je mij bang!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Wisten jullie dat je van een eerste wespensteek geen allergische reactie kan krijgen maar pas bij de volgende steken wel?
Ik probeer altijd kalm te blijven.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
De kans is klein hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gestoken en nu maak je mij bang!
Al bijna een uurquote:
Je lichaam is er nu pas mee in aanraking geweestquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer gestoken en nu maak je mij bang!
of wild ernaar gaan slaan..... Wil je geprikt worden ofzo?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet altijd lachen om mensen die heel hard gaan rennen op het moment dat er een wesp bij ze zit
Ik ben 1 x gestoken. Onder mijn oksel. Dat deed echt zeer zegquote:Op maandag 10 februari 2014 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik probeer altijd kalm te blijven.
Kutbeesten zijn het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |