Ik voel me echt achtergesteld, heb nog nooit DM's van hem ontvangen, laat staan penispics.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
And the story continues. Alhoewel ik nog geen (pener)DM's heb ontvangen dus dat is iig een vooruitgang
Flikker op met je faallijst waar de grootste faal van 2014 niet eens in staat.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Gewoon FOK!ker nummer 219.191 die niet helemaal helder in de bovenkamer is.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #129
Maar de beste man heeft gewoon geen idee wat ie fout doet. Ergens wel sneu.
godverdommequote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
US / Hoe zie je er nu uit? #129
Maar de beste man heeft gewoon geen idee wat ie fout doet. Ergens wel sneu.
Ik vind het oprecht sneu voor die vent. 35 en zo incapabel als prei.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon FOK!ker nummer 219.191 die niet helemaal helder in de bovenkamer is.
Wat was de grootste faal?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Flikker op met je faallijst waar de grootste faal van 2014 niet eens in staat.Jij zit nog steeds niet in het lijstcomité hoor.
Haha, cute, je mist wd na een jaar nog steedsquote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Flikker op met je faallijst waar de grootste faal van 2014 niet eens in staat.Jij zit nog steeds niet in het lijstcomité hoor.
Babyschildpad.quote:
Klopt, things will never be the same without wd.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, cute, je mist wd na een jaar nog steeds.
Geestelijk overgeslagene verdienen speciale aandachtquote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht kebab a knoflook
Jij bent waarschijnlijk ook niet aardig tegen hem geweest, bij 'aardige' meisjes duikt ie meteen in de dm. Helaas begreep hij mn sarcasme nietquote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik voel me echt achtergesteld, heb nog nooit DM's van hem ontvangen, laat staan penispics.
F2677442 is ook echt geband ja?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
Vraag me ook af hoe die ban dan gaat, doen ze daar dan nog iets van een toelichting bij ofzo.
Dank je wel dat je mij die geeft man. Vereerd. Alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geestelijk overgeslagene verdienen speciale aandacht
Even testen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk ook niet aardig tegen hem geweest, bij 'aardige' meisjes duikt ie meteen in de dm. Helaas begreep hij mn sarcasme niet
Feeksquote:
Wil de jouwe ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je wilt stiekem zijn pielemuistuitje, hč.
Goed idee. Kom je ook?quote:
gelijk misselijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je wilt stiekem zijn pielemuistuitje, hč.
Er staat altijd wat, maar als ze er echt genoeg van hebben staat er iets van 'opbokken nu'quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
Vraag me ook af hoe die ban dan gaat, doen ze daar dan nog iets van een toelichting bij ofzo.
Oh, had gekund toch. Not judging.quote:
WTFquote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier een pic van min extra foreskin, NSFW.
[..]
"Oprotten nou kutracist".quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
Wtkk.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Zou er eerlijk gezegd geen probleem mee hebben, gamen met je " partner ", geen drama. ( geen flamboyante flikkers dan )quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, had gekund toch. Not judging.
gggghk tfoequote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
waarom de kk klik ik ook echt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja, drama heb je altijd wel met vrouwen. Dat is wel jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou er eerlijk gezegd geen probleem mee hebben, gamen met je " partner ", geen drama. ( geen flamboyante flikkers dan )
TR gemacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hardop om dit.quote:
Effe een lekker manwijf zoeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, drama heb je altijd wel met vrouwen. Dat is wel jammer.
Succes.quote:
Ja zie link eerder.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
F2677442 is ook echt geband ja?
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt iets voor 2nutz trouwens onder het mom 'lekker hipster, lekker alternatief'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |