gelijk misselijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je wilt stiekem zijn pielemuistuitje, hè.
Er staat altijd wat, maar als ze er echt genoeg van hebben staat er iets van 'opbokken nu'quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
Vraag me ook af hoe die ban dan gaat, doen ze daar dan nog iets van een toelichting bij ofzo.
Oh, had gekund toch. Not judging.quote:
WTFquote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier een pic van min extra foreskin, NSFW.
[..]
"Oprotten nou kutracist".quote:Op maandag 10 februari 2014 14:55 schreef Modus het volgende:
Vraag me ook af hoe die ban dan gaat, doen ze daar dan nog iets van een toelichting bij ofzo.
Wtkk.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Zou er eerlijk gezegd geen probleem mee hebben, gamen met je " partner ", geen drama. ( geen flamboyante flikkers dan )quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, had gekund toch. Not judging.
gggghk tfoequote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
waarom de kk klik ik ook echt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ja, drama heb je altijd wel met vrouwen. Dat is wel jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou er eerlijk gezegd geen probleem mee hebben, gamen met je " partner ", geen drama. ( geen flamboyante flikkers dan )
TR gemacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Hardop om dit.quote:
Effe een lekker manwijf zoeken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, drama heb je altijd wel met vrouwen. Dat is wel jammer.
Succes.quote:
Ja zie link eerder.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
F2677442 is ook echt geband ja?
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt iets voor 2nutz trouwens onder het mom 'lekker hipster, lekker alternatief'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |