was jij? zag dat topic...zag dat snowbells ofso reageerde met iets van oh hallo F1987 en bij de volgende persoon zei die idd dat het waar wasquote:Op maandag 10 februari 2014 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja meteen toegeven toen ik zei dat ik het wistkkkneus
linkje?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
was jij? zag dat topic...zag dat snowbells ofso reageerde met eits van oh hallo F1987 en de volgende persoon zei die idd dat het waar wasmet zijn verbeterde aanpak van communicatie
34.quote:
Jij bent helemaal verdwaald in je fokwereld.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
was jij? zag dat topic...zag dat snowbells ofso reageerde met eits van oh hallo F1987 en de volgende persoon zei die idd dat het waar wasmet zijn verbeterde aanpak van communicatie
Ja dat was ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leef in jouw fokwereld om 3 uur snachts honnyboobooquote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij bent helemaal verdwaald in je fokwereld.
Hahaha ja iddquote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat was ik.
Nee ik zei dat ie het niet hoefde te ontkennen omdat ie precies dezelfde typstijl heeft en hij ook aangaf dat hij een nieuw account ging maken dus dat het nogal doorzichtig was.
Honnyquote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik leef in jouw fokwereld om 3 uur snachts honnybooboo
Ook in de mijne hoor, bby.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Not bad.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
34.Jij de jouwe van laatst nog verbeterd?
Zo irritant aanwezig ben je dus in deze reeks a plofkopquote:Op maandag 10 februari 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, deze drukbezette man, things to do, places to go, people to see.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef krioro het volgende:
[..]
Not bad.Nee, heb het ook niet echt meer gespeeld, afgezien van even 2 minuten toen ik niks te doen had. =$
Wowquote:
U late, koelie.quote:
Wist dat deze zou komen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, deze drukbezette man, things to do, places to go, people to see.
Negatieve aandacht is ook aandacht kebab a knoflookquote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo irritant aanwezig ben je dus in deze reeks a plofkop
And the story continues. Alhoewel ik nog geen (pener)DM's heb ontvangen dus dat is iig een vooruitgangquote:
honningbei.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Ga uit mijn hoofd. :squote:
Zulke mensen heb je gewoon nodig om dit forum interessant te houdenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
And the story continues. Alhoewel ik nog geen (pener)DM's heb ontvangen dus dat is iig een vooruitgang
US / Hoe zie je er nu uit? #129quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |