Jij houd geen ribben over lolquote:Op maandag 17 februari 2014 18:08 schreef BlackLining het volgende:
Setje lagers (balhoofd, wielen, en ophanging achterbrug) en een pakkingset voor het motorblok besteldGing weer een rib uit mijn lijf

Ja, en dan was ik nog de remrevisie kits vergetenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef klawie het volgende:
[..]
Jij houd geen ribben over lol
Maar wat doe je als hij niet meer fijn stuurt?

Topquote:Op maandag 17 februari 2014 17:55 schreef mstx het volgende:
[..]
Weekendje Eifel is alweer geboekt en mijn oom (waar ik mee naar Tsjechië was) wil ook weer een lange reis maken want hij heeft net een nieuwe R1200GS Adventure 2014 besteld(Hij was het zat dat hij elke rit panne kreeg met z'n X11
)

Ik heb een keer bij een auto gehad dat hij bleef trillen na een flinke schade nooit kunnen vinden waar vandaan bij de dealer neergezet en hun wisten het ook niet daarom vind ik het altijd maar spannend schade'squote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en dan was ik nog de remrevisie kits vergeten
Ik kan me niet voorstellen dat ie straks niet fijn meer stuurt. Ik ga er vanuit dat het gigantisch verbeterd. Daarom knal ik er ook zoveel geld in. Ik ben hem nu ook helemaal aan het opknappen en een en ander aan het veranderen wat ik eigenlijk toch al wilde.
Een nieuw balhoofdlager kan sowieso geen kwaad, het vorige lager was zó gaar dat wanneer de motor met het voorwiel van de grond stond en het stuur van links naar rechts bewoog, het lager in een soort kuiltje viel precies in het midden. Dat moet zo opgelost zijn. Daarnaast heb ik een nieuwe voorvork, met daarin progressieve Wilbers vering. Achter zit ook een progressieve schokbreker.
Het motorblok krijgt eerst een flush van Forte Moto Flush, dan verse olie, een nieuwe pakkingset, een distributieketting en nieuwe pitten. En natuurlijk een stel- en synchonisatiebeurt. Final drive ketting gaat er ook uit zodat het allemaal wat soepeler gaat. De remmen voor worden volledig gereviseerd en er ligt nieuw rubber onder.
Kan me niet voorstellen dat dat slecht stuurt straks

Tja, dat kan altijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij een auto gehad dat hij bleef trillen na een flinke schade nooit kunnen vinden waar vandaan bij de dealer neergezet en hun wisten het ook niet daarom vind ik het altijd maar spannend schade's

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Elke sticker 1 PK he. Tenzij ze rood zijn.

Waarom reviseer je niet gelijk heel je blok als je toch bezig bentquote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Edit: Nou, behold. Als ik nu de goeie track/trace code heb gevonden, komt morgen mijn carterdeksel binnen

Niet nodigquote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
[..]
Waarom reviseer je niet gelijk heel je blok als je toch bezig bent

nieuw palletje lijkt me goedkoper?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Naar aanleiding vna de topictitel kom ik ook even buurten in dit topic.
Heb zelf de Shark Evoline.
Helaas beginnen de onderdelen links en rechts kwijt te raken.
Afdekkapjes link en rechts zijn weg(gewaaid).
Palletje om zonnevizier omlaag te doen is foetsie, dus redenen voor nieuwe helm te kopen.

En dan de vuil wat óp de ketting zit, ín de ketting duwen? Nee, dankjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)er-Tool-p-55048.html
Iemand?

Haha Palletje is helaas niet los te krijgen. En onmogellijk om deze er opnieuw in te zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
nieuw palletje lijkt me goedkoper?

Nolan, Shoei, Schuberth. Zoek het maar opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
Naar aanleiding vna de topictitel kom ik ook even buurten in dit topic.
Heb zelf de Shark Evoline.
Helaas beginnen de onderdelen links en rechts kwijt te raken.
Afdekkapjes link en rechts zijn weg(gewaaid).
Palletje om zonnevizier omlaag te doen is foetsie, dus redenen voor nieuwe helm te kopen.
Fijne vind ik dat deze helm als intergraal en als jethelm gebruikt kan worden. Met open en dicht vizier.En daarnaast ook nog een ingebouwd zonnevizier.
Hebben andere merken dit ook?

ook in hi-vis geel verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag zojuist een Facebook-berichtje van een Suzuki-dealer hier uit de buurt, dat ze airbag-vesten te koop hebben voor op de motor.
Are you fucking kidding me?!

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook in hi-vis geel verkrijgbaar?

fabeltastisch!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een koopje joh!
Slechts ¤499 voor de zwarte versie en ¤549 voor de fluor.

Net van die zwembandjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een koopje joh!

En die heb je vast voor minder dan 500 euro eraan gekregen!quote:

Sala en ik zijn vrijdag present.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Nog mensen die naar de motorbeurs gaan?
Collega van me staat daar z'n bedrijf te promoten met een zelf gebouwde mono

nouja de totale investering bij elkaar opgeteld....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef mjan het volgende:
[..]
En die heb je vast voor minder dan 500 euro eraan gekregen!

Hmm ik ga donderdag denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sala en ik zijn vrijdag present.

*BMW met lege zijkisten niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is een koopje joh!

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
*BMW met lege zijkisten niet inbegrepen.

Hier ook Donderdag.quote:

Fokkers helpen Fokkers...quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga niet meer. Helaas. Had er erg veel zin in, maar door die reparaties aan de Bandit geen rooie cent meer over
Vandaag wel de nieuwe progressieve Ohlins vering binnen gekregenmeteen maar erin geknald, en begonnen met het zwart spuiten van de vorkpoten.

kunnen wel mooi al je nieuwe aankopen sjouwenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:11 schreef stinkie het volgende:
Ik kan niet. Was het wel van plan. Andere kant, mss ga ik wel met de kids. Alleen om nou entree te betalen voor een 4 en 6 jarige

Wacht maar tot ie jou overeind moet tillenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:20 schreef stinkie het volgende:
De jongste wel ja. Die tilt de motor nog overeind als ie valt

carnaval ook maar jaartje overslaan dan!quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie jou overeind moet tillen

Ik ga vrijdagavondquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Nog mensen die naar de motorbeurs gaan?
Collega van me staat daar z'n bedrijf te promoten met een zelf gebouwde mono

Volgens mij heb je bij alle drie de merken alleen de mogelijkheid om inderdad kinstuk open te klappen, maar heb je vervolgens geen vizier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nolan, Shoei, Schuberth. Zoek het maar op
Punt is wel dat laatstgenoemden niet gekeurd zijn als jethelm. Niet dat dat voor gebruik uitmaakt overigens - heb van de zomer ook vrijwel alleen maar met de klep omhoog gereden, terwijl m'n Shoei er niet voor gekeurd is.
Enige verschil zit 'm in een palletje wat je klep op slot zet zodat'ie niet naar beneden kan, maar in de praktijk is dat alleen maar vreselijk irritant.

jaarbeurs is rolstoelvriendelijk hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga niet meer denk ik, hamstring kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |