quote:The association of women who will not have sex with men who vote for Masuzoe
Midas Dekker zei ook al eens iets van soortgelijke strekking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek, ik vind het grappig.
Een maandelijks terugkerend probleem.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!
Maar DAT gaat tenminste over......kan wel effe een paar jaartjes duren, maar toch!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een maandelijks terugkerend probleem.
quote:Het is praktisch gezien ook erg moeilijk om te regeren vanuit de keuken. Lastig vergaderen en zo.
Wel sandwiches achteraf![]()
Ongesteldheid afschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!
gekoppeld aan een bloeddrukmeter die hun opvliegers kan detecteren en meteen de browser kan sluitenquote:
Mwah, de vraag is nog maar of dat werkelijk vrediger zou zijn.... vrouwen aan de macht zijn vaak nog erger dan mannen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:37 schreef Megumi het volgende:
Het zijn voornamelijk mannen die onschuldige mensen de dood insturen. Wellicht toch meer vrouwen aan de macht.
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
Tegen de tijd dat vrouwen zo ver in hun carrière zijn dat ze aan regeren toe zijn, zijn ze meestal toch al in de overgang, dus dan menstrueren ze ook niet meer.
Dat gaat al zo ver terug, zelfs het woord hysterisch komt van baarmoeder....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.
Het kan aan mij liggen, maar het continu verwijzen naar de werking van vrouwelijke voortplantingsorganen om te bepalen of vrouwen ergens wel of niet toe in staat zijn lijkt me toch echt een kwestie van pure vrouwenhaat.
Nog erger is dat er nog zo ongelooflijk veel vrouwen zijn die daar zelf ook in geloven.![]()
Klopt, ja. Daar moest ik ook al aan denken... een baarmoederverwijdering heet dan ook een hysterectomie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat al zo ver terug, zelfs het woord hysterisch komt van baarmoeder....
ik vind dat zó vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ah, de gouverneur van Tokyo heeft vastgesteld dat PMS werkelijk bestaat, dat moet een klap in het gezicht zijn van de Canadese onderzoekers die hadden vastgesteld dat het niet bestaat....
Ja, en als die vrouwen aan de macht zijn, sturen zij die onschuldige mensen de dood in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:37 schreef Megumi het volgende:
Het zijn voornamelijk mannen die onschuldige mensen de dood insturen. Wellicht toch meer vrouwen aan de macht.
Vanwege die voortplantingsorganen varieert de hormoonhuishouding waardoor ook het humeur varieert. Toch ? Is diplomatiek gezien niet zo handig ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.
Het kan aan mij liggen, maar het continu verwijzen naar de werking van vrouwelijke voortplantingsorganen om te bepalen of vrouwen ergens wel of niet toe in staat zijn lijkt me toch echt een kwestie van pure vrouwenhaat.
Nog erger is dat er nog zo ongelooflijk veel vrouwen zijn die daar zelf ook in geloven.![]()
Ik merk er niks van (quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat zó vreemd.
Ik merk echt wel degelijk aan mijn stemming of ik bijna ongesteld moet worden of niet. Ik houd dat niet bij ofzo.
Das verbeelding?
het is natuurlijk wat vreemd om te veronderstellen dat mannen zich altijd hetzelfde voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 01:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vanwege die voortplantingsorganen varieert de hormoonhuishouding waardoor ook het humeur varieert. Toch ? Is diplomatiek gezien niet zo handig ...
Isquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is natuurlijk wat vreemd om te veronderstellen dat mannen zich altijd hetzelfde voelen.
Ik heb nog nooit een man gehoord die zo radicaal is als sommige vrouwen dus ik denk dat deze man wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:09 schreef deedeetee het volgende:
Alsof mannen niet evengoed van slag kunnen raken door hun hormonen.....
Een ongestelde vrouw reageert ongeveer net zo als een Roda JC-fan op Fortuna Sittard-hooligans.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een man gehoord die zo radicaal is als sommige vrouwen dus ik denk dat deze man wel gelijk heeft.
Opdat we nooit vergeten dat vrouwen misschien niet vaak zelf de oorlog hebben verklaard, maar wel graag mannen eropaf sturen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker dan, sta je op de rand van oorlog en dan gebeurt er dit.
Putin: Oké, wij trekken onze troepen wel weer terug.
Merkel: Nee, zo hoeft het niet hoor.
Putin: Wat? Ik trek ze toch terug? Heb ik iets verkeerds gezegd?
Merkel: Het is niet wat je zegt maar de manier waarop.
Putin: Oké, sorry, ik trek mijn troepen terug. Zo goed?
Merkel: Nu doe je het weer.
Putin: Jonge jonge jonge, wat is er nu weer verkeerd?
Merkel: Niet zo'n toon tegen me aanslaan! Oorlog!!!!!
Ik weet niet of dat hun periode hen ongeschikt maakt om te regeren maar hij heeft wel een punt, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen bij wie je het niet merkt aan haar humeur en gedrag dat ze ongesteld is. In hoeverre die emotionele opvliegingen hun ratio in de weg staat weet ik niet, in hoeverre een paar dagen per maand minder ratio tot verkeerde beslissingen leidt evenmin.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:32 schreef .Masturbatron. het volgende:
Women threaten 'sex strike' against men who voted for new Tokyo governor after he claimed females were unfit for government because 'periods make them irrational'
• Yoichi Masuzoe said women are 'not normal' when menstruating
• 'The association of women who will not have sex with men who vote for Masuzoe' has gained 3,000 followers since it launched last week
• Former health minister won Tokyo's gubernatorial election today
[ afbeelding ]
Commentaar van de gouverneur: "HUAAAAAH!"
http://www.dailymail.co.u(...)make-irrational.html
Die onderzoekers kunnen vaststellen wat ze willen, wij mannen weten beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ah, de gouverneur van Tokyo heeft vastgesteld dat PMS werkelijk bestaat, dat moet een klap in het gezicht zijn van de Canadese onderzoekers die hadden vastgesteld dat het niet bestaat....
Dat is echter niet waar, dat vrouwen die ene dag in de maand helemaal niet en 2 of 3 dagen in de maand minder te genieten zijn is helaas wel waar. Wij zeggen dit natuurlijk niet waar jullie dames bij zijn maar onder elkaar merken wij mannen het regelmatig op dat X blijkbaar weer ongesteld is. Het maakt niet uit hoor, het is volstrekt normaal dat je humeur wat anders is en dat je wat anders reageert als je hormoonhuishouding zo verandert. Geen man die het de dames kwalijk neemt, wel is elke verstandige man op zijn hoede als het weer zo ver is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Maar helaas, mensen trappen er nou eenmaal in. Een beetje vergelijkbaar met het eeuwige sprookje dat je van 'tocht' verkouden zou kunnen worden.
"Mannen en vrouwen zijn niet gelijk"... maar wel gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:08 schreef De_Ilias het volgende:
Hij heeft gelijk, een vrouw hoort niet de politiek. Mannen en vrouwen zijn niet gelijk, dat is een fabel die men graag wilt doet voorkomen alsof het wel klopt! Een man is in vele zaken gewoonweg superieur aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
"Mannen en vrouwen zijn niet gelijk"... maar wel gelijkwaardig.
Niet in sport.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Die willen dan weer de vruchtbare vrouwen dood hebben..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen tonen na de overgang anders ook niet het toonbeeld van stabiel rentmeesterschap, me dunkt.
Dat zijn cosplayers....in hun vrije tijdquote:
Maar niet met alles.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:12 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat is jouw comeback?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef Revanches het volgende:
Gelukkig reageren mannen alleen maar rationeel en gaat het uitstekend met de wereld.
Niet dus.
Je kunt uitstekend rationeel tot de conclusie komen dat het kosten-baten technisch interessanter is een land te veroveren in plaats van er mee te handelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:48 schreef Revanches het volgende:
Gelukkig reageren mannen alleen maar rationeel en gaat het uitstekend met de wereld.
Niet dus.
In de praktijk is het echter altijd zero sum of zelfs negative sum.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:11 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je kunt uitstekend rationeel tot de conclusie komen dat het kosten-baten technisch interessanter is een land te veroveren in plaats van er mee te handelen.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Niemand kan regeren, macht maakt mensen gek.
Macht is uiteindelijk terug te voeren op ongelijkheid. Die ongelijkheid kan op allerhande manieren worden gecreëerd.quote:
Uiteindelijk doen we gewoon graag dingen kapot schieten en opblazen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de praktijk is het echter altijd zero sum of zelfs negative sum.
Zero sumquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Uiteindelijk doen we gewoon graag dingen kapot schieten en opblazen.
Waarom zou het zero sum zijn?
Falkland. Minder blowen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef RAVW het volgende:
nou die Engelse dame deed het anders wel even lekker met haar valkland oorlog
Zero sum betreft het economische aspect. Daar zit uiteraard het plezier dat mannen halen uit verkrachting, verminking en moord niet bij inbegrepen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Uiteindelijk doen we gewoon graag dingen kapot schieten en opblazen.
Waarom zou het zero sum zijn?
Aww...zand in je vagina?quote:
La diferencia entre un turista y un terrorista es que hay simpatizantes de los terroristasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |