quote:The association of women who will not have sex with men who vote for Masuzoe
Midas Dekker zei ook al eens iets van soortgelijke strekking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek, ik vind het grappig.
Een maandelijks terugkerend probleem.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!
Maar DAT gaat tenminste over......kan wel effe een paar jaartjes duren, maar toch!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een maandelijks terugkerend probleem.
quote:Het is praktisch gezien ook erg moeilijk om te regeren vanuit de keuken. Lastig vergaderen en zo.
Wel sandwiches achteraf![]()
Ongesteldheid afschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Het is niet om te lachen, het is een groot probleem!
gekoppeld aan een bloeddrukmeter die hun opvliegers kan detecteren en meteen de browser kan sluitenquote:
Mwah, de vraag is nog maar of dat werkelijk vrediger zou zijn.... vrouwen aan de macht zijn vaak nog erger dan mannen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:37 schreef Megumi het volgende:
Het zijn voornamelijk mannen die onschuldige mensen de dood insturen. Wellicht toch meer vrouwen aan de macht.
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:43 schreef Leandra het volgende:
Tegen de tijd dat vrouwen zo ver in hun carrière zijn dat ze aan regeren toe zijn, zijn ze meestal toch al in de overgang, dus dan menstrueren ze ook niet meer.
Dat gaat al zo ver terug, zelfs het woord hysterisch komt van baarmoeder....quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.
Het kan aan mij liggen, maar het continu verwijzen naar de werking van vrouwelijke voortplantingsorganen om te bepalen of vrouwen ergens wel of niet toe in staat zijn lijkt me toch echt een kwestie van pure vrouwenhaat.
Nog erger is dat er nog zo ongelooflijk veel vrouwen zijn die daar zelf ook in geloven.![]()
Klopt, ja. Daar moest ik ook al aan denken... een baarmoederverwijdering heet dan ook een hysterectomie.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat al zo ver terug, zelfs het woord hysterisch komt van baarmoeder....
ik vind dat zó vreemd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:42 schreef Leandra het volgende:
Ah, de gouverneur van Tokyo heeft vastgesteld dat PMS werkelijk bestaat, dat moet een klap in het gezicht zijn van de Canadese onderzoekers die hadden vastgesteld dat het niet bestaat....
Ja, en als die vrouwen aan de macht zijn, sturen zij die onschuldige mensen de dood in.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:37 schreef Megumi het volgende:
Het zijn voornamelijk mannen die onschuldige mensen de dood insturen. Wellicht toch meer vrouwen aan de macht.
Vanwege die voortplantingsorganen varieert de hormoonhuishouding waardoor ook het humeur varieert. Toch ? Is diplomatiek gezien niet zo handig ...quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, dan verzinnen we wel weer een andere kwaal waarom vrouwen [vul hier in vaardigheid X] niet zouden kunnen.
Het kan aan mij liggen, maar het continu verwijzen naar de werking van vrouwelijke voortplantingsorganen om te bepalen of vrouwen ergens wel of niet toe in staat zijn lijkt me toch echt een kwestie van pure vrouwenhaat.
Nog erger is dat er nog zo ongelooflijk veel vrouwen zijn die daar zelf ook in geloven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |