Zeker, ik zie ruimte om, bijvoorbeeld, van plek 8 naar plek 2 te stijgenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef -0- het volgende:
Held hoor, zo´n klapper maken en dan een maand later zo netjes springen.
Kan alleen een modquote:Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hoe kan ik zelf reeksen? Moet dat bij "koppel hier aan een topic ID"?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, ik zie ruimte om, bijvoorbeeld, van plek 8 naar plek 2 te stijgen
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, ik zie ruimte om, bijvoorbeeld, van plek 8 naar plek 2 te stijgen
Het is ook niet heel spannend met de voorsprong van Stoch.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 10, de spanning leeft hier nog niet echt.
Hier wel hoor, ik hou het niet meerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
Hier welquote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
Kasai FLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEGquote:
Vroeger was "Met glans van de schans" leukerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind schansspringen sowieso niet zo heel spannend.
Neuh.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vroeger was "Met glans van de schans" leuker
Daar is ie beter?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Dit geeft in elk geval wat hoop voor de grote schans.
Daar gaat Stoch ook winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Hoog geleid Gquote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef MrTorture het volgende:
Hoi, ik ben een n00b
Is die schans altijd van boven tot onder geleid?
Hij is daar toch beter in?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Zonder commentaar hoor je het wel heel erg.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Even naar NOS gezapt, maar het klinkt daar heel apart en stil, op ZDF hoor je het beetje publiek tenminste
Geleid?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef MrTorture het volgende:
Hoi, ik ben een n00b
Is die schans altijd van boven tot onder geleid?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef Cee het volgende:
Vergeten naar de BBC over te schakelen om te kijken hoe ze Wank uitspreken.
Ja, met zo'n geleiding waar je ski's niet uit kunnen.quote:
je bedoelt die aanloopsporen? die hebben ze altijdquote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, met zo'n geleiding waar je ski's niet uit kunnen.
Zo snap ik dat men het ook niet spannend gaat vinden, als je bij de laatste 10 springers inschakelt en je gaat dan ook nog even uitleg geven...quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef franklop het volgende:
Even uitleggen bij laatste springers hoe het werktSnap dat veel mensen het niet weten, maar doe dat dan vooraf ofzo
Goeie vraag wel, iemand moet de eerste zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, met zo'n geleiding waar je ski's niet uit kunnen.
daar hebben ze ook compensatie voor tegenwoordigquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft z'n varken nog niet want ze hebben geen plek thuis
Ja. Is me nog nooit eerder opgevallenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
je bedoelt die aanloopsporen? die hebben ze altijd
Pak even de NLD 1 stream er bijquote:Op zondag 9 februari 2014 20:17 schreef Dasjonny het volgende:
Geen commentaar op de NOS site? Ik wil ook kunnen meepraten over het waardeloze commentaar
Ruiz was beter.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Nober het volgende:
Makkie voor Stoch, voormalig FC Twente ook.
Geen enkele stream meerquote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef b2py het volgende:
Godver de hoeren. Zit ik via de internetstream te kijken, top drie komt klappen ze de stream uit. Godver de godver.
Mediahint installeren, BBC stream pakken, opgelost.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef b2py het volgende:
Godver de hoeren. Zit ik via de internetstream te kijken, top drie komt klappen ze de stream uit. Godver de godver.
Moet hopen op een medaille.quote:
quote:
Ja, dat red je nu nogquote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Mediahint installeren, BBC stream pakken, opgelost.
Of gewoon een tv kopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Mediahint installeren, BBC stream pakken, opgelost.
Stochquote:
Ik wil gewoon een stream...quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie meer over deze sport en kanshebbers willen weten kunnen jullie mij altijd DM-en
Ik zal je wel 92 DM's sturenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie meer over deze sport en kanshebbers willen weten kunnen jullie mij altijd DM-en
Stormloop op jouw DM boxquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal je wel 92 DM's sturen
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
Hey zeg eens wat over Diethart voor de grote schansquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef heywoodu het volgende:
"Ho sorry laten we je nou vallen ah nu kun je niet meedoen op de grote schans ah jammer man"
Malyszquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Leatherface het volgende:
Waar baas Adam Malysz het nooit lukte om goud te winnen, nu dan wel Kamil Stoch.
Dan had hij ook weer een flink ander aantal punten gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.
Je snapt toch wel dat het veel kanslozer wordt als je niet gaat compenseren?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.
Top-25quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey zeg eens wat over Diethart voor de grote schans
quote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef Leatherface het volgende:
En Stoch is gewoon een terechte winnaar op basis van het hele seizoen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat ik, zonder verstand van deze 'sport', al zag aan de score van de eerste run dat Stoch alleen maar even hoefde te landen om te winnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Nober het volgende:
Makkie voor Stoch, voormalig FC Twente ook.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik. Bij Atletiek worden de tijden van bijvoorbeeld de 100m ook niet gecompenseerd, terwijl de ene reeks 2 m/s mee- of tegenwind heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het veel kanslozer wordt als je niet gaat compenseren?
Wellicht ook een zakelijke benadering bij het schansspringen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Even naar NOS gezapt, maar het klinkt daar heel apart en stil, op ZDF hoor je het beetje publiek tenminste
Dat kan, Vassiliev is immers ooit betrapt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht ook een zakelijke benadering bij het schansspringen?
2.7 punten moet overbrugbaar zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:06 schreef Redefine het volgende:
Takanashi verrassend genoeg niet aan de leiding, maar het verschil is klein. Hendrickson 19e, niet geheel onverwacht na al het blessureleed.
Het verschil is klein ja, zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
2.7 punten moet overbrugbaar zijn.
Ik wist niet eens dat vrouwen dit überhaupt dedenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
Ik wist trouwens niet dat dit voor vrouwen nooit olympisch was
Ze kijken met de ARD mee.quote:
Eerste keer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
Is pas de eerste keer op de OS toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
gelukkig weet je het nu.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef alors het volgende:
Nog niet al te lang geleden was het voor vrouwen verboden om van schansen af te springen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat vrouwen dit überhaupt deden
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is pas de eerste keer op de OS toch?
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet al te lang geleden was het voor vrouwen verboden om van schansen af te springen.
Te gevaarlijk voor de fragiele dametjes zeker.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog niet al te lang geleden was het voor vrouwen verboden om van schansen af te springen.
Conservatieve mannen die vonden dat het te gevaarlijk was voor vrouwen.quote:
Er was een Nederlandse die dacht zich wel even te kunnen kwalificeren voor de OS op dit onderdeel. Moest ze in de laatste wedstrijd in de top 8 eindigen. Maar ze werd 39equote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat vrouwen dit überhaupt deden
Is dat ook waarom ze alleen de kleinere schans bij de vrouwen hebben?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Conservatieve mannen die vonden dat het te gevaarlijk was voor vrouwen.
Kort door de bocht, maar grofweg wel waar het op neerkomt.
Zo slecht is die Nederlandse niet. Eis van top-8 is ook vrij streng.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er was een Nederlandse die dacht zich wel even te kunnen kwalificeren voor de OS op dit onderdeel. Moest ze in de laatste wedstrijd in de top 8 eindigen. Maar ze werd 39e
Helemaal nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Er was een Nederlandse die dacht zich wel even te kunnen kwalificeren voor de OS op dit onderdeel. Moest ze in de laatste wedstrijd in de top 8 eindigen. Maar ze werd 39e
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gemiddeld misschien een metertje verder.
Maar die starten van een veel lager startpunt.
ah okay duidelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde afstand, maar die beginnen bij gate 29 en de vrouwen bij gate 39
Waarom dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gemiddeld misschien een metertje verder.
Maar die starten van een veel lager startpunt.
Omdat je skiet in de Alpen en fiets in de Pyrreneen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kunnen Italianen wel skiën en Spanjaarden niet?
Omdat veel verder landen gevaarlijk wordt, dan kom je op een gegeven moment op het vlakke terecht en heb je 4 stukken been in je handenquote:
Nee. Een kwestie van tijd voordat ook van de grote schans gesprongen gaat worden. Nu zijn er nog erg weinig landen en athleten die deze sport uitoefenen, maar als dat gaat groeien, dan komt de grote schans ook wel op het programma te staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat ook waarom ze alleen de kleinere schans bij de vrouwen hebben?
De Spanjaarden zijn 1 van de betere landen in de ski mountaineeringquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom kunnen Italianen wel skiën en Spanjaarden niet?
Ik kan me hier wat bij voorstellen, maar zou het sneeuwtapijt dan niet langer kunnen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat veel verder landen gevaarlijk wordt, dan kom je op een gegeven moment op het vlakke terecht en heb je 4 stukken been in je handen
Net als bij het duiken. De dames duiken ook niet van de 10 meter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee. Een kwestie van tijd voordat ook van de grote schans gesprongen gaat worden. Nu zijn er nog erg weinig landen en athleten die deze sport uitoefenen, maar als dat gaat groeien, dan komt de grote schans ook wel op het programma te staan.
Als het schuine stuk van de schans nog langer wordt springen ze dus ook weer verder en zit je met exact hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me hier wat bij voorstellen, maar zou het sneeuwtapijt dan niet langer kunnen?
http://nos.nl/video/584299-vuik-krijg-nog-kansen-genoeg.htmlquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Na de invoering van het schansspringen voor dames wordt het wordt tijd voor dubbelschansspringen![]()
Ja theoretisch was het mogelijk, maar verder heeft ze ook vaak zat aangegeven dat de kans echt wel klein is. Ze zat nou eenmaal lang rond de 20e-25e plek van de wereld, met vrijwel geen uitschieters naar de top-15.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/584299-vuik-krijg-nog-kansen-genoeg.html
Oke, niet makkelijk, maar ze dacht dat ze het misschien wel kon redden
Sarah Hendrickson.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Na de invoering van het schansspringen voor dames wordt het wordt tijd voor dubbelschansspringen![]()
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het schuine stuk van de schans nog langer wordt springen ze dus ook weer verder en zit je met exact hetzelfde probleem
Haha wtf, die Japanners zijn allemaal complete weirdosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef wimderon het volgende:
Kijk dat verklaar een hoop, ik vond ze allemaal al zo verrekte ver springen voor een nieuwe sport en dan in vergelijking tot de mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde afstand, maar die beginnen bij gate 29 en de vrouwen bij gate 39
Takanashi won 7/8 WB's en 'moet' hier kampioen wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet echt weinig van deze sport.
Heywoodu vindt dit niet leuk.
Jij bent echt mijn beste vriend deze winterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nadat ze de helm opgezet hebben.
Ook niet echt mijn ding.Laatst was wel leuk omdat Stoch won.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zijn de Spelen toch voor, kun je nieuwe sporten "ontdekken"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon ver springen en het moet er mooi uitzien. Meer weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn beste vriend deze winter
Ik ga dit ook niet meer kijken na de spelen denk ik.. ik vind het gewoon niet zo interessantquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zijn de Spelen toch voor, kun je nieuwe sporten "ontdekken"
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef Szura het volgende:
Weet je wat een Telemarklanding is Mexicobakker?
Ene been voor het andere toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef Szura het volgende:
Weet je wat een Telemarklanding is Mexicobakker?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef alors het volgende:
Ik dnek dat haar vrouw nu wel Stolz is.
Ok dan weet je inderdaad weinig van deze sportquote:
Kasaiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moet die andere Japanner het maar doen op de grote schans.
Ja wtf is dat nou weer? Ver is toch ver?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het ook maar raar dat dit een jurysport is.
Heel FOK! Is het daar mee eens.quote:
Ja dat vind ik ook. Gewoon wie het verst springt maar wel dat je bepaalde dingen niet mag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noriaki.quote:
Sturen we Sjinkie op af.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En wie dat niet is krijgt stoempen.
Dat is het altijd al geweestquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan wordt het levensgevaarlijk, vrees ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Gewoon wie het verst springt maar wel dat je bepaalde dingen niet mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |