quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie meer over deze sport en kanshebbers willen weten kunnen jullie mij altijd DM-en
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal je wel 92 DM's sturen
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Mansjester het volgende:
Als jullie meer over deze sport en kanshebbers willen weten kunnen jullie mij altijd DM-en
Hey zeg eens wat over Diethart voor de grote schansquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef heywoodu het volgende:
"Ho sorry laten we je nou vallen ah nu kun je niet meedoen op de grote schans ah jammer man"
Malyszquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Leatherface het volgende:
Waar baas Adam Malysz het nooit lukte om goud te winnen, nu dan wel Kamil Stoch.
Dan had hij ook weer een flink ander aantal punten gehad.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.
Je snapt toch wel dat het veel kanslozer wordt als je niet gaat compenseren?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het heeft wel erg veel invloed op de stand. Als Kasai de wind van Bardal had, was die dicht bij brons geweest. En nu maar 8e.
Top-25quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey zeg eens wat over Diethart voor de grote schans
quote:
Zonder twijfelquote:Op zondag 9 februari 2014 20:24 schreef Leatherface het volgende:
En Stoch is gewoon een terechte winnaar op basis van het hele seizoen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit bewijst dat ik, zonder verstand van deze 'sport', al zag aan de score van de eerste run dat Stoch alleen maar even hoefde te landen om te winnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Nober het volgende:
Makkie voor Stoch, voormalig FC Twente ook.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant denk ik. Bij Atletiek worden de tijden van bijvoorbeeld de 100m ook niet gecompenseerd, terwijl de ene reeks 2 m/s mee- of tegenwind heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het veel kanslozer wordt als je niet gaat compenseren?
Wellicht ook een zakelijke benadering bij het schansspringen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Even naar NOS gezapt, maar het klinkt daar heel apart en stil, op ZDF hoor je het beetje publiek tenminste
Dat kan, Vassiliev is immers ooit betrapt.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wellicht ook een zakelijke benadering bij het schansspringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |