quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon na dit blok, want dan ben ik vrijdags vrij.vind het ook zo zielig om jou te laten wachten voor een halfuurtje
Zie OP.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu, barbaar.
Dan nu echt groot nieuws.
[ afbeelding ]
Dat is wel heel erg lang zeg.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef Etsu het volgende: [..] Ik heb college tot 14:45, dan pak ik wsl de trein om 15:15 en dan ben ik om 16:15 daar in Zwolle en als jij om 16:51 je trein moet hebben, dan neem ik die van 16:45 en dan hebben we 00:30 uur om te daten en jou te bezwangeren.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang zeg.
Nee is goed. Ik blij wel op school om door te werken. Wat gaan we doen?
+ wat kunnen we doen in een halfuur?quote:
Is dat britney?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Etsu, barbaar.
Dan nu echt groot nieuws.
[ afbeelding ]
Oh wauw! Ik ben vereerdquote:Op zondag 9 februari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
he hallo zie je t niet? je hebt een eigen TT
wat voor gifjequote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh wauw! Ik ben vereerd
Ik was op zoek naar een programma om een gifje mee te maken.
OP = gay.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ooit in een spiegel gekeken? dan kan je 'beetje' wegstrepen ook nog
in positieve of negatieve zinquote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef arachide. het volgende:
ik heb nog nooit zoveel foto's van mezelf gezien
Ja weet nietquote:Op zondag 9 februari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
+ wat kunnen we doen in een halfuur?t moet wel in de buurt van station zijn, anders missen we de trein
![]()
Is goed schatje.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja weet niet
Maar beter doen we dan na jouw blok. Half uurtje is idd kort om 4 uur te wachten![]()
We vieren valentijn wel op een andere dag![]()
![]()
wat ga je hatenquote:
quote:
quote:
Geblokt op Grinderquote:
Wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed schatje.
Moet je me wel 1 ding beloven.
Ok.quote:
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je niet doodgaat voordat we hebben gemeet.
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobielquote:
Nee ik moest etenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobiel
Die is net een uurtje weg. Tevens ga ik dat niet doen. Alleen de groetjesquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Groetjes aan Tjacka en geef hem een blowjob namens mij.
Hoezo?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is net een uurtje weg. Tevens ga ik dat niet doen. Alleen de groetjes
Oh, maakt niet aus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik moest eten
Maar gaat goed hoor, kon je Tjakkie nog beetje troosten vandaag?
Nou nou, laat ze lekker fanatiek zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)valt-in-duigen.dhtml
Wat een kutwijf. Niet wetende dat meedoen belangrijker dan winnen is.
Haha dwingt hij je ook naar Ajax te kijken of is het nog niet zo erg?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maakt niet aus.
Haha, ja. Hij vond het niet leuk, dat merkte ik wel. Maar was zo weer vrolijk hoor
ippaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maakt niet aus.
Haha, ja. Hij vond het niet leuk, dat merkte ik wel. Maar was zo weer vrolijk hoor
quote:
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, laat ze lekker fanatiek zijn
Top Gearquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Homeland vanavondHelaas zonder Morgan Saylor
Troosten voor watquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik moest eten
Maar gaat goed hoor, kon je Tjakkie nog beetje troosten vandaag?
Hoe laat waarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"
[..]
Top Gear
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehadquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"
[..]
Top Gear
ajaxquote:
Top Gear heeft nog minder met auto's te maken dan VI met voetbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehad
21:00, BBC 2quote:
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dwingt hij je ook naar Ajax te kijken of is het nog niet zo erg?
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehad
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top Gear heeft nog minder met auto's te maken dan VI met voetbal.
[..]
21:00, BBC 2
Mini Tjacka heeft me een rotdag bezorgdquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenVind het ook niet erg om naar voetbal te kijken. Maar na 1 wedstrijd heb ik het wel gezien.
Maak ook maar een grapjequote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijpen is lekker hoor, kan ik vertellen uit ervaring. Ara wss ook wel.
Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weerquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenVind het ook niet erg om naar voetbal te kijken. Maar na 1 wedstrijd heb ik het wel gezien.
Hahaha, ja ik las het. Die reacties van lr ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mini Tjacka heeft me een rotdag bezorgd
Tuurlijk wel. We hebben ons best vermaakt ook al was het slecht weer. (Niet verkeerd opvatten ajb)quote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weer![]()
Behalve naja,
dingen die je niet lekker vindt![]()
Wat doen jullie dan zoal?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We hebben ons best vermaakt ook al was het slecht weer. (Niet verkeerd opvatten ajb)
Groot deel van de tweede helftquote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik las het. Die reacties van lr ook.
Eerst 0-2 achter staan en daarna winnen met 8-2Al had ik vernomen dat mini tjacka op de bank zat?
Wie vind je knapper van de 2quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
ik sta op een foto met van der vaart en gygeraik vind mezelf cool.
geilde je daar als jonge Etsu al op ja?quote:
Ik ga je whatsappen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan zoal?![]()
*en ook dit niet verkeerd opvatten graag*
ja manquote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geilde je daar als jonge Etsu al op ja?
No wayquote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja man
ik wist al vanaf mn geboorte dat tietjes vies waren
vandaar dat ik nooit aan de borst wilde en door melkfles gevoerd moest worden
Heb jij jezelf wel eens geprobeerd te pijpen?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja man
ik wist al vanaf mn geboorte dat tietjes vies waren
vandaar dat ik nooit aan de borst wilde en door melkfles gevoerd moest worden
halo de sofquote:
Heb jij weleens een komkommer in je anus gestopt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij jezelf wel eens geprobeerd te pijpen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
echt wel.
ik werd gevoerd via melkfles omdat ik weigerde borst te nemen
Wel m'n elektrische tandenborstelquote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij weleens een komkommer in je anus gestopt?
quote:
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef supersof het volgende:
ik heb schattige pinguïn sokken gekregen en ze zijn heel zacht
Heb je ook nooit vriendinnen gehad of met meisjes gezoend om wat uit te proberen?quote:
van wie?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:10 schreef supersof het volgende:
ik heb schattige pinguïn sokken gekregen en ze zijn heel zacht
Het kan me vrij weinig interesseren wat je doet, zolang je maar opbokt.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag dus ik zal een ja noteren.
1ste: nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook nooit vriendinnen gehad of met meisjes gezoend om wat uit te proberen?
geen zin om te uploadenquote:
Ik ga weg als je mijn vraag naar waarheid invult.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het kan me vrij weinig interesseren wat je doet, zolang je maar opbokt.
van die vriendin waar ik vanmiddag was, cadeautjes uitgewisseldquote:
oh leukquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
van die vriendin waar ik vanmiddag was, cadeautjes uitgewisseld
ja hequote:
Ja. dat heb ik geprobeerd. Lukte ook nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ga weg als je mijn vraag naar waarheid invult.
een boek en een doos bonbonsquote:
Hahahahaquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. dat heb ik geprobeerd. Lukte ook nog.
En als ik klaarkom in mijn sok, lik in mijn sok helemaal schoon en dan slik in mijn sperma door.
Verder nog iets?
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als ik klaarkom in mijn sok, lik in mijn sok helemaal schoon en dan slik in mijn sperma door.
Verder nog iets?
Godverdommequote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verder nog iets?
Leukquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
een boek en een doos bonbons
en zij mij die sokken en geld
nee nog nietquote:
hij is een debielquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog nietvanavond maar eens verder lezen
maar ik heb niet volgende week maar de week daarna toetsweek en ik voel nu al een beetje stress en het is kut
hoi jimboquote:
hoeveel toetsen heb je?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog nietvanavond maar eens verder lezen
maar ik heb niet volgende week maar de week daarna toetsweek en ik voel nu al een beetje stress en het is kut
Whehehe.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Alsof er jongens zijn die nooit hebben geprobeerd zichzelf te pijpen.![]()
inb4 ontkenningen
Nog nooit de behoefte gehad om überhaupt sperma te eten.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Alsof er jongens zijn die nooit hebben geprobeerd zichzelf te pijpen.![]()
inb4 ontkenningen
5 of 6quote:
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En doe je vaker aftrekken om meer sperma te kunnen genieten?
quote:
Proberen zichzelf pijpen =/= sperma eten.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit de behoefte gehad om überhaupt sperma te eten.
Gewoon morgen begin mee maken, en elke dag een uurtje of 2. dan komt het wel goedquote:
ohja ?quote:
ja kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon morgen begin mee maken, en elke dag een uurtje of 2. dan komt het wel goed
Bewaar je ook wel eens een buisje sperma voor in je broodtrommel?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zin klopt niet.
En hoe kan dat dan? Als je vaker aftrekt, kom je vaker klaar en dan zijn je ballen leeg op een gegeven moment en komt er geen sperma meer uit.
Dus.
Logica? Waar?
Je boft maar met zulke vriendinnenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
maar ik loop heel erg achter met wiskunde![]()
maar dinsdag naar de bieb met een vriendin die het gaat uitleggen
Eentje maar? Nee joh. Twee. Eentje voor op mijn broodje met ham en eentje op mijn broodje met kaas. En dan als afsluiter twee plakjes komkommer op elk sneetje brood.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bewaar je ook wel eens een buisje sperma voor in je broodtrommel?
ja ik heb echt lieve vriendinnenquote:
quote:
Alweer de kansberekeningenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds de kansberekeningen?
Dus als ik het goed begrijp zou jij dolgraag het slachtoffer willen zijn bij het boterhamspel?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eentje maar? Nee joh. Twee. Eentje voor op mijn broodje met ham en eentje op mijn broodje met kaas. En dan als afsluiter twee plakjes komkommer op elk sneetje brood.
Nog iets?
ja ze krijgen wel ietsquote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan je weer chocola geven als je goed wiskunde-cijfer hebt
Klopt. Doe ik ook minimaal twee keer per week met Paxcon.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij dolgraag het slachtoffer willen zijn bij het boterhamspel?
Doeiquote:
Waarom twee keer en niet drie keer per week.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Doe ik ook minimaal twee keer per week met Paxcon.
watquote:
Omdat maandag Paxcon bij mij is en we dan tijd hebben, dinsdag ik college heb, woensdag moet fitnessen, donderdag Paxcon dan weer bij mij is, vrijdag moet ik treinen naar huis, zaterdag en zondag moet ik werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom twee keer en niet drie keer per week.
Paxcon zou dit nooit doen.
Je zou eerlijk tegen mij zijn Etsu.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat maandag Paxcon bij mij is en we dan tijd hebben, dinsdag ik college heb, woensdag moet fitnessen, donderdag Paxcon dan weer bij mij is, vrijdag moet ik treinen naar huis, zaterdag en zondag moet ik werken.
Paxcon heeft ook een eigen rooster weetje. Liefst zou ik vaker willen, maar moet wel passen tussen Pax's agenda.
Bedankt voor uw begrip.
Ik ben eerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zou eerlijk tegen mij zijn Etsu.
Ben je hetero? Je beweert steeds dat je homo bentquote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Paxcon zegt dat ik hetero ben, is het dan waar?
Het drankje of het ijsje?quote:
infantielquote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je hetero? Je beweert steeds dat je homo bent
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je hetero? Je beweert steeds dat je homo bent
Wie zegt dat ik dat niet al doequote:Op zondag 9 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Serieus. Ga liever putjesscheppen, je bent echt facking dom.
blijfquote:Op zondag 9 februari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Het zal allemaal wel, ik ga tv kijken.
Tot vanavond
Net United Stuff of America gekeken. Nieuw programma van die Nicaragua/Metropolis presentator. Kinderprogramma of niet. Ik vind het toch altijd weer leuk.quote:
Ken ik niet eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net United Stuff of America gekeken. Nieuw programma van die Nicaragua/Metropolis presentator. Kinderprogramma of niet. Ik vind het toch altijd weer leuk.
Hoiquote:
Ik heb eigenlijk amper online gespeeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net in GTA V Online een race gewonnen op een duizendste van een seconde
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Okequote:Op zondag 9 februari 2014 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nu echt bijna mijn hele leven in foto's bij elkaar
Waarom heeft iedereen om me heen GTA V en ik niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zoquote:Op zondag 9 februari 2014 19:48 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nu echt bijna mijn hele leven in foto's bij elkaar
Ja, ik merk wel een gat tussen 7 en 11 jaar oudquote:
quote:
even rustig bekijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel een gat tussen 7 en 11 jaar oud
anyway.
[..]
ik ben ook net pas bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk amper online gespeeld.
kquote:
Niet voor de PS2quote:Op zondag 9 februari 2014 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen om me heen GTA V en ik niet?
Zo, en nu ga ik alle foto's individueel bekijken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel een gat tussen 7 en 11 jaar oud
anyway.
[..]
Ze is zelfs blond geweest.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
en ara is ook tijdje gothic/emo geweest zie ik?
Mij, van baby tot nuquote:Op zondag 9 februari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Gaat veels te snel, ik zie niet wat ik moet zien.
toen ze jong was, jaquote:Op zondag 9 februari 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is zelfs blond geweest.
Jup.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef Etsu het volgende:
en ara is ook tijdje gothic/emo geweest zie ik?
http://www.online-image-editor.com/quote:Op zondag 9 februari 2014 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Gaat veels te snel, ik zie niet wat ik moet zien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup.
Mijn haar was lang, kort, met extensions, blond, bruin, roze, rood, paars
72 ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
Succes
Ik had geen idee dat het er zoveel waren in één gifje
Ik heb ook alle 67 foto's één voor één bekeken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.online-image-editor.com/
Succes
Ik had geen idee dat het er zoveel waren in één gifje
Ok. Bedankt.quote:
Geil.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb ook alle 67 foto's één voor één bekeken.
Crackje, ik heb dat meisje nu wel op fb.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het niet want het gaat te snel![]()
in het begin zie ik jou met blond/donkerlicht haarquote:Op zondag 9 februari 2014 19:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee neeIk ben geboren met donker haar, maar op mijn 15e was ik blond
Scheer er een paar weg.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
in het begin zie ik jou met blond/donkerlicht haar
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja oke, ik ben uiteindelijk donkerblond geworden.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ara, je hebt enge ogen. Net een robot.
oh oke doeiquote:Op zondag 9 februari 2014 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga wel weer om extra mannelijk over te komen als FOK!-hooligan.
Alle baby's zijn lelijk.quote:
okquote:
Qua baard. Die zin klopte niet helemaal, sorry. Nog steeds niet heldenquote:
Pics van jouw baard, LR.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua baard. Die zin klopte niet helemaal, sorry. Nog steeds niet helden
Dan hakt een dag voetbal kijken vanuit bed er ook wel in.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
En toen ik 11 was, leek ik net een mongooltje.
Bitch please, ik was model toen ik een baby was.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle baby's zijn lelijk.
Ze zijn onhandige hompjes vet met niet werkende spieren en een tufje haar.
En ze stinken naar poep.
Bitch please, ik hing in etalages. (geen grap)quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please, ik was model toen ik een baby was.
Zonder grappen.
Ik heb mijn beste jaren al gehad.
Vreemd dat ik hem dan wel gewoon zie.quote:
Ik stond in een C&A folder.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bitch please, ik hing in etalages. (geen grap)
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bitch please, ik hing in etalages. (geen grap)
watquote:
Ik vergeef het jequote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua baard. Die zin klopte niet helemaal, sorry. Nog steeds niet helden
Dan hakt een dag voetbal kijken vanuit bed er ook wel in.
Waarvoor stond je model?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please, ik was model toen ik een baby was.
Zonder grappen.
Ik heb mijn beste jaren al gehad.
Ik verwacht een pic over een week.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Sta nu op een week, de contouren beginnen te komen.
Ik was gewoon een prachtige baby, sorry.quote:
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 20:12 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder en tante hebben nu op mijn facebook een fitti wie de knapste is.
Oohh, niceequote:Op zondag 9 februari 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crackje, ik heb dat meisje nu wel op fb.
Hey, degene met de dubbele achternaam heeft mij ooit een vriendschapverzoek gestuurd.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:12 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder en tante hebben nu op mijn facebook een fitti wie de knapste is.
Neeeequote:Op zondag 9 februari 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle baby's zijn lelijk.
Ze zijn onhandige hompjes vet met niet werkende spieren en een tufje haar.
En ze stinken naar poep.
dat is mijn moederquote:Op zondag 9 februari 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey, degene met de dubbele achternaam heeft mij ooit een vriendschapverzoek gestuurd.
Zo'n tuinbroek volgens mij. Jaren 90 he. Toen kon dat nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor stond je model?
Jeans?
Durf haar nog niet aan te spreken.quote:
Jij was zeker een mooie baby?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo'n tuinbroek volgens mij. Jaren 90 he. Toen kon dat nog.
Ja toch? Die foto's hebben we gezien.quote:
Weet ik niet, ik denk dat ze zich vergist heeft met een oude vage kennis van ons. Die heeft dezelfde naamquote:Op zondag 9 februari 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf haar nog niet aan te spreken.
[..]
Jij was zeker een mooie baby?
[..]
Waarom wilde ze mijn vriendje zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY HELOEF, had jij zoveel swag dat zelfs een bord je stond?#TeamMiley
Thanksquote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben je in ieder geval knap.
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef arachide. het volgende:
hhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY HELOEF, had jij zoveel swag dat zelfs een bord je stond?Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY HELOEF, had jij zoveel swag dat zelfs een bord je stond?![]()
Ah, dat is wel prima dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik denk dat ze zich vergist heeft met een oude vage kennis van ons. Die heeft dezelfde naam
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat maandag Paxcon bij mij is en we dan tijd hebben, dinsdag ik college heb, woensdag moet fitnessen, donderdag Paxcon dan weer bij mij is, vrijdag moet ik treinen naar huis, zaterdag en zondag moet ik werken.
Paxcon heeft ook een eigen rooster weetje. Liefst zou ik vaker willen, maar moet wel passen tussen Pax's agenda.
Bedankt voor uw begrip.
lokpostquote:Op zondag 9 februari 2014 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gezien deze UI gewonnen hebt
Ik weet nog altijd niet waar je het over hebt. Nominaties op FB?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:18 schreef JanCees het volgende:
Dat gedoe op FB met die nominaties begint wel erg dichtbij te komen.
Een bordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY HELOEF, had jij zoveel swag dat zelfs een bord je stond?
Bitch ik rockte een piramide kapsel toen ik 6 was. En toen hosselde ik nog gewoon.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Even voor de zekerheidquote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb hem al op geattendeerd op FB Chat hoor.
hey schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY HELOEF, had jij zoveel swag dat zelfs een bord je stond?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja. Maar dat past bij je persoonlijkheid op dit forum.quote:
Iemand 'at' een biertje op film en 'nomineert' dan 3 vrienden die dat ook moeten doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet nog altijd niet waar je het over hebt. Nominaties op FB?
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Maar dat past bij je persoonlijkheid op dit forum.
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Een bord
Bitch ik rockte een piramide kapsel toen ik 6 was. En toen hosselde ik nog gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitch, ik had eigen vervoer en ik chillde met die rijke tattasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik reisde altijd eerste klas, met slaapmogelijkheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Jij hebt het doorquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Maar dat past bij je persoonlijkheid op dit forum.![]()
![]()
Aha. Ik geloof dat ik schijt aan dat soort vrienden zou hebben en ze daarom ook niet bezit.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iemand 'at' een biertje op film en 'nomineert' dan 3 vrienden die dat ook moeten doen.
En je moet het binnen 24 uur doen anders kost het je een krat. of zo![]()
Kutwedstrijdquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon gaat de morgen niet halen hoogstwaarschijnlijk. Zijn Groningen met hem op de tribune is afgeslacht door de Noorderbuur.
RIP Paxcon.
Dat gezegd hebbende. Hoi Sof. Nog veel cadeautjes weten binnen te halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |