Ok.quote:
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je niet doodgaat voordat we hebben gemeet.
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat moeilijk beloven. Maar zal elke dag strijden om te blijven leven, tot wij hebben gemeet bby.
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobielquote:
Nee ik moest etenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik vroeg ook hoe het met jou ging maar kon geen quote vinden met antwoord. Ben mobiel
Die is net een uurtje weg. Tevens ga ik dat niet doen. Alleen de groetjesquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen
Groetjes aan Tjacka en geef hem een blowjob namens mij.
Hoezo?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is net een uurtje weg. Tevens ga ik dat niet doen. Alleen de groetjes
Oh, maakt niet aus.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik moest eten
Maar gaat goed hoor, kon je Tjakkie nog beetje troosten vandaag?
Nou nou, laat ze lekker fanatiek zijnquote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)valt-in-duigen.dhtml
Wat een kutwijf. Niet wetende dat meedoen belangrijker dan winnen is.
Haha dwingt hij je ook naar Ajax te kijken of is het nog niet zo erg?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maakt niet aus.
Haha, ja. Hij vond het niet leuk, dat merkte ik wel. Maar was zo weer vrolijk hoor
ippaquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, maakt niet aus.
Haha, ja. Hij vond het niet leuk, dat merkte ik wel. Maar was zo weer vrolijk hoor
quote:
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, laat ze lekker fanatiek zijn
Top Gearquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Homeland vanavondHelaas zonder Morgan Saylor
Troosten voor watquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik moest eten
Maar gaat goed hoor, kon je Tjakkie nog beetje troosten vandaag?
Hoe laat waarquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"
[..]
Top Gear
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehadquote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was ook wel meer een aanval op die belachelijke instelling. De Olympische tegenhanger van "Rustig, het is maar een spelletje"
[..]
Top Gear
ajaxquote:
Top Gear heeft nog minder met auto's te maken dan VI met voetbal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehad
21:00, BBC 2quote:
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dwingt hij je ook naar Ajax te kijken of is het nog niet zo erg?
Ok.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit leuk gevonden, misschien komt het omdat ik toch geen auto rij en nooit interesse in auto`s heb gehad
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Top Gear heeft nog minder met auto's te maken dan VI met voetbal.
[..]
21:00, BBC 2
Mini Tjacka heeft me een rotdag bezorgdquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenVind het ook niet erg om naar voetbal te kijken. Maar na 1 wedstrijd heb ik het wel gezien.
Maak ook maar een grapjequote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijpen is lekker hoor, kan ik vertellen uit ervaring. Ara wss ook wel.
Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weerquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenVind het ook niet erg om naar voetbal te kijken. Maar na 1 wedstrijd heb ik het wel gezien.
Hahaha, ja ik las het. Die reacties van lr ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mini Tjacka heeft me een rotdag bezorgd
Tuurlijk wel. We hebben ons best vermaakt ook al was het slecht weer. (Niet verkeerd opvatten ajb)quote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weer![]()
Behalve naja,
dingen die je niet lekker vindt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |