Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weerquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Hij hoefde niet eens perse naar voetbal te kijken. We gingen nog even naar mijn opa en oma om de 2e helft te kijken. Dat was niet goed voor onze hartenVind het ook niet erg om naar voetbal te kijken. Maar na 1 wedstrijd heb ik het wel gezien.
Hahaha, ja ik las het. Die reacties van lr ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mini Tjacka heeft me een rotdag bezorgd
Tuurlijk wel. We hebben ons best vermaakt ook al was het slecht weer. (Niet verkeerd opvatten ajb)quote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. en je kon verder toch niks anders doen met dit weer![]()
Behalve naja,
dingen die je niet lekker vindt![]()
Wat doen jullie dan zoal?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We hebben ons best vermaakt ook al was het slecht weer. (Niet verkeerd opvatten ajb)
Groot deel van de tweede helftquote:Op zondag 9 februari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik las het. Die reacties van lr ook.
Eerst 0-2 achter staan en daarna winnen met 8-2Al had ik vernomen dat mini tjacka op de bank zat?
Wie vind je knapper van de 2quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
ik sta op een foto met van der vaart en gygeraik vind mezelf cool.
geilde je daar als jonge Etsu al op ja?quote:
Ik ga je whatsappen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan zoal?![]()
*en ook dit niet verkeerd opvatten graag*
ja manquote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geilde je daar als jonge Etsu al op ja?
No wayquote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja man
ik wist al vanaf mn geboorte dat tietjes vies waren
vandaar dat ik nooit aan de borst wilde en door melkfles gevoerd moest worden
Heb jij jezelf wel eens geprobeerd te pijpen?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja man
ik wist al vanaf mn geboorte dat tietjes vies waren
vandaar dat ik nooit aan de borst wilde en door melkfles gevoerd moest worden
halo de sofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |