Godverdommequote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. dat heb ik geprobeerd. Lukte ook nog.
En als ik klaarkom in mijn sok, lik in mijn sok helemaal schoon en dan slik in mijn sperma door.
Verder nog iets?
Leukquote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef supersof het volgende:
[..]
een boek en een doos bonbons
en zij mij die sokken en geld
nee nog nietquote:
hij is een debielquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog nietvanavond maar eens verder lezen
maar ik heb niet volgende week maar de week daarna toetsweek en ik voel nu al een beetje stress en het is kut
hoi jimboquote:
hoeveel toetsen heb je?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nog nietvanavond maar eens verder lezen
maar ik heb niet volgende week maar de week daarna toetsweek en ik voel nu al een beetje stress en het is kut
Whehehe.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Alsof er jongens zijn die nooit hebben geprobeerd zichzelf te pijpen.![]()
inb4 ontkenningen
Nog nooit de behoefte gehad om überhaupt sperma te eten.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Alsof er jongens zijn die nooit hebben geprobeerd zichzelf te pijpen.![]()
inb4 ontkenningen
5 of 6quote:
Die zin klopt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En doe je vaker aftrekken om meer sperma te kunnen genieten?
quote:
Proberen zichzelf pijpen =/= sperma eten.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit de behoefte gehad om überhaupt sperma te eten.
Gewoon morgen begin mee maken, en elke dag een uurtje of 2. dan komt het wel goedquote:
ohja ?quote:
ja kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon morgen begin mee maken, en elke dag een uurtje of 2. dan komt het wel goed
Bewaar je ook wel eens een buisje sperma voor in je broodtrommel?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die zin klopt niet.
En hoe kan dat dan? Als je vaker aftrekt, kom je vaker klaar en dan zijn je ballen leeg op een gegeven moment en komt er geen sperma meer uit.
Dus.
Logica? Waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |