Je boft maar met zulke vriendinnenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
maar ik loop heel erg achter met wiskunde![]()
maar dinsdag naar de bieb met een vriendin die het gaat uitleggen
Eentje maar? Nee joh. Twee. Eentje voor op mijn broodje met ham en eentje op mijn broodje met kaas. En dan als afsluiter twee plakjes komkommer op elk sneetje brood.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bewaar je ook wel eens een buisje sperma voor in je broodtrommel?
ja ik heb echt lieve vriendinnenquote:
quote:
Alweer de kansberekeningenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds de kansberekeningen?
Dus als ik het goed begrijp zou jij dolgraag het slachtoffer willen zijn bij het boterhamspel?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eentje maar? Nee joh. Twee. Eentje voor op mijn broodje met ham en eentje op mijn broodje met kaas. En dan als afsluiter twee plakjes komkommer op elk sneetje brood.
Nog iets?
ja ze krijgen wel ietsquote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan je weer chocola geven als je goed wiskunde-cijfer hebt
Klopt. Doe ik ook minimaal twee keer per week met Paxcon.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zou jij dolgraag het slachtoffer willen zijn bij het boterhamspel?
Doeiquote:
Waarom twee keer en niet drie keer per week.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Doe ik ook minimaal twee keer per week met Paxcon.
watquote:
Omdat maandag Paxcon bij mij is en we dan tijd hebben, dinsdag ik college heb, woensdag moet fitnessen, donderdag Paxcon dan weer bij mij is, vrijdag moet ik treinen naar huis, zaterdag en zondag moet ik werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom twee keer en niet drie keer per week.
Paxcon zou dit nooit doen.
Je zou eerlijk tegen mij zijn Etsu.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat maandag Paxcon bij mij is en we dan tijd hebben, dinsdag ik college heb, woensdag moet fitnessen, donderdag Paxcon dan weer bij mij is, vrijdag moet ik treinen naar huis, zaterdag en zondag moet ik werken.
Paxcon heeft ook een eigen rooster weetje. Liefst zou ik vaker willen, maar moet wel passen tussen Pax's agenda.
Bedankt voor uw begrip.
Ik ben eerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zou eerlijk tegen mij zijn Etsu.
Ben je hetero? Je beweert steeds dat je homo bentquote:Op zondag 9 februari 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als Paxcon zegt dat ik hetero ben, is het dan waar?
Het drankje of het ijsje?quote:
infantielquote:Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je hetero? Je beweert steeds dat je homo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |