quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Jouw eigen woorden.quote:
De volgende TT is: Huppelmuts: HIER GAAT IETS MIS!!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende TT is: Huppelmuts: HIER GAAT IETS MIS!!
Ik moest lachen!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?
Dus? Koffietijd.quote:
Laten we het niet doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
Heyyyy
[..]
Nog even en we blijven met zijn allen de hele avond om jou heen huppelen
Nee, want dan wordt jij de eerste vrouw van FOK! die overspannen is geworden door teveel aandachtquote:
Dat gaat vast niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt jij de eerste vrouw van FOK! die overspannen is geworden door teveel aandacht![]()
Want het is niet de bedoeling dat je straks net zoals sterren in Amerika naar de drugs en andere dingen grijpt door te veel aandacht enzo
Haha overdrijven van mijn kant is ook een vak he, dat is het nadeel van tekst soms... en ook sms, je ziet nooit precies hoe de ander het bedoeld, waardoor het soms minder leuk overkomt dan bedoeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet gebeuren hoor.![]()
Ik ga maar even kijken of ik naar het station gebracht kan worden.
Ok, wie heeft er nu gewonnen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er al een poule geopend waar men kan wedden hoe lang je het vol gaat houden?
Ik mag nog een uurtje, dan ben ik klaar.quote:
quote:
Wtf, waarom dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik stond zo straks bij jou in de buurt op de vluchtstrook
Nee, mijn dynamo ging ineens kapot en zo'n luxe bak verbruikt nogal wat stroomquote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf, waarom dat?
Stond er een of ander chickie met een Alfa langs de weg?
Damn, dat is wel even flink kutquote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mijn dynamo ging ineens kapot en zo'n luxe bak verbruikt nogal wat stroom![]()
Dus mn pa heeft twee accus's meegenomen, eentje om van de snelweg af te komen en de 2e om zonder verlichting, vlak achter hem aan naar mn ouders toe te rijden.
Nu staan alle accu's aan laders en gaan we ik morgen naar de garage rijden.
Ja, vooral om dat de dynamo echt op een ruk plek zit, dus zal wel ff wat gaan kostenquote:
Kan je het niet zelf fixen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, vooral om dat de dynamo echt op een ruk plek zit, dus zal wel ff wat gaan kosten
Nee, moet op een brug, ding moet er onderlangs uit en de multiriem moet er ook af.quote:
Oh damn, dat is niet tofquote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet op een brug, ding moet er onderlangs uit en de multiriem moet er ook af.
Al weer een beetje gevoel in je benen?
Haha, kijk maar uit hoor, ik speel alles door aan Dquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh damn, dat is niet tof
Whehehe, dude, die GT zat nog beter achterin dan dat boodschappenkarretje waar ik mee was
Ja en dan gebeurt er iets of zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, kijk maar uit hoor, ik speel alles door aan D![]()
Vond het wel mooi om te zien dat jullie beide zo enthousiast zijn geworden
Gewoon lekker mee gaan doen. ff lid worden en navigator regelen, want volgens mij wil JP met zijn vrouw gaan rijden dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en dan gebeurt er iets of zo?
Rijden lijkt me wel leuker tho
Ja, zal me binnenkort even inschrijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee gaan doen. ff lid worden en navigator regelen, want volgens mij wil JP met zijn vrouw gaan rijden dan.
Neem wel iemand die echt goed is met cryptische dingen
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zal me binnenkort even inschrijven
Whehe, ja dat lijkt me een strak plan, ben zelf niet zo goed in cryptische dingen
Komt vast wel goedquote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]misschien dat Dennis wel wil navigeren, hoewel hij misschien ook liever zelf rijdt. Geen idee eigenlijk.
8 maart als het goed isquote:
Duurt langquote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt vast wel goed
[..]
8 maart als het goed is
Ach, kan hij langer genieten van de voorpretquote:
Je weet na vandaag iig, dat de V6 wel the-way-to-go is tochquote:
Dat wist ik al tijdens die proefrit in die rode gtvquote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet na vandaag iig, dat de V6 wel the-way-to-go is toch
Goed puntquote:Op zondag 9 februari 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik al tijdens die proefrit in die rode gtv
Ja, historisch momentquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed puntJammer dat ik je smile toen niet gefilmd heb
Ja echt manquote:
Ik denk het ook niet, verdomme, wat was dat geweldigquote:Op zondag 9 februari 2014 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja echt manToch vermoed ik dat je dit moment nooit meer zult vergeten
![]()
Heb ik namelijk ook met het eerste ritje in mijn eerste Alfa
Nuance is moeilijk over te brengen via platte tekstquote:Op zondag 9 februari 2014 19:55 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Haha overdrijven van mijn kant is ook een vak he, dat is het nadeel van tekst soms... en ook sms, je ziet nooit precies hoe de ander het bedoeld, waardoor het soms minder leuk overkomt dan bedoeld.
Maar ok, plannen nog voor vanavond dus ?
Ook thuis en geen bierquote:
Ik drink er dan wel één op jou.quote:
Doe dat!!quote:
Truste.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat!!
Ga ik ondertussen mn bed opzoeken
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nuance is moeilijk over te brengen via platte tekst![]()
Nou, naar huis gaan was het plan. Leuk weekend gehad en nu weer thuis. Weet nog niet of ik blij ben weer thuis te zijn of juist niet
Cavia?quote:
Nee, dat niet..quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat niet..
Dat duurt wel weer even voor mn buikspieren dat kunnen handelen na dit weekend.. *auw*
quote:
Good luck.quote:Op maandag 10 februari 2014 02:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar weer een poging doen
Welkom thuis dan.quote:
Thanksquote:Op maandag 10 februari 2014 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom thuis dan.
Als afsluiter voor mij:
Beiden,quote:Op maandag 10 februari 2014 03:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks![]()
Afsluiter als in, je gaat slapen, of als in je bent vrij van werk?
Lolquote:
Voor ons beiden een clown voor het slapen gaan dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 03:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lol
Slaap lekker dan! Ik kruip er ook maar in
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]![]()
![]()
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:13 schreef minkuukel het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd schat
Dank mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:43 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dank mop
Gebak, drank en wilde damesch al in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gebak, drank en wilde damesch al in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Duurt lang hoorquote:
Helaasquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:55 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helaas
MjahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 08:56 schreef minkuukel het volgende:
[..]Ik doe eerst wel even toeleven naar 10 april!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New ink
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer mensen dan je denkt blijkbaar, als het 2,5 uur duurt.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaat er nou 2,5 uur in de rij staan voor kaartjes voor het curling
Rare jongens die Russen!quote:Op maandag 10 februari 2014 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer mensen dan je denkt blijkbaar, als het 2,5 uur duurt.
Zouden die daar geld voor hebben?quote:
Een zeer select groepje wel jaquote:
Dan zou ik een pauper inhuren om 2,5 uur voor mij in de rij te gaan staan, denk ik.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 10 februari 2014 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik een pauper inhuren om 2,5 uur voor mij in de rij te gaan staan, denk ik.
Doh!quote:
Ik denk dat een hoop huisvrouwen met een aantekeningenboekje zitten te kijken voor tips om hun bezemtechniek te kunnen verbeteren hoor.quote:
Ik zuig lieverquote:Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop huisvrouwen met een aantekeningenboekje zitten te kijken voor tips om hun bezemtechniek te kunnen verbeteren hoor.
Daar kun je weer andere dingen voor bekijken om je techniek te verbeteren.quote:
ik zie mezelf al gaan, de bezemtechniek voor de stofzuigerquote:Op maandag 10 februari 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je weer andere dingen voor bekijken om je techniek te verbeteren.
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kun je weer andere dingen voor bekijken om je techniek te verbeteren.
Ik vind het altijd wel leuk om te kijkenquote:
Hockeyvrouwen.quote:
Zekersteweten en jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:27 schreef rival het volgende:
Beetje genoten van jullie weekend mensen?
Klinkt als een goed weekend.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Gamen, wippen, relaxen, filmpje/voetbal kijken!
Niet bijzonder dus, wel van genoten
Jij dan?
Mehquote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwahhet houdt niet op allemaal.
Liefquote:Op maandag 10 februari 2014 12:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh.
* TheGirlNextDoor knuffelt Lola
Ik mag dan ook niet klagenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een goed weekend.
Gamen, sauna, nichtjes eerste verjaardag
Een doe-boek waarmee mijn zusje en haar man allerlei opdrachtjes met hun dochter kunnen maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:05 schreef rival het volgende:
Ik mag dan ook niet klagen
Wat heb je haar gegeven? en vond ze het inpakpapier leuker?
Oom Muhahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een doe-boek waarmee mijn zusje en haar man allerlei opdrachtjes met hun dochter kunnen maken.
Een boek met allerlei versjes van vroeger.
Een action pakketje met 4 mini-boekjes.
Ja, het cadeaupapier was leuker.
Goed bezig geweest dus, ja hier was dat ook zo.. het papier was in eerste instantie het leukste... uiteindelijk speelde ze wel vaak met wat ik gekocht had gelukkigquote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een doe-boek waarmee mijn zusje en haar man allerlei opdrachtjes met hun dochter kunnen maken.
Een boek met allerlei versjes van vroeger.
Een action pakketje met 4 mini-boekjes.
Ja, het cadeaupapier was leuker.
Het boek met de opdrachtjes beslaat 1 jaar, sowieso genoeg te doen dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus, ja hier was dat ook zo.. het papier was in eerste instantie het leukste... uiteindelijk speelde ze wel vaak met wat ik gekocht had gelukkig
Ik ook welquote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Muhahaha wel voor me als pappa eigenlijk.
Ik ben motiva aant installeren, wil je ook een beetje?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Baaah, ik moet studeren maar heb zo geen motivatie
Heh? Wat?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben motiva aant installeren, wil je ook een beetje?
Zie je hem meer met dochter of met zoon?quote:
Ik moet zo gaan werken maar hoop dat ze afbellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Baaah, ik moet studeren maar heb zo geen motivatie
ligt toch aan de factuurdatum?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand of je een factuur die anderhalf jaar na dato verstuurd wordt, moet betalen?
Hoe noem jij het dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Vind wippen zo'n stom woord voor seks.
Meestal gebruik ik neuken of seksen eigenlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Vind wippen zo'n stom woord voor seks.
Dochter iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie je hem meer met dochter of met zoon?
Ik denk ik dochter.
Nou ja, het is zelfs zo, een factuur is nooit gestuurd, herinneringen ook niet. Nu krijg ik ineens een incassobureau in de postquote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ligt toch aan de factuurdatum?
Maar meestal moet je toch gewoon betalen binnen 2weken/maand nadat je een factuur krijgt.
Ben met een programma bezig... dat heet Motiva.... en toen las ik je post en en en en laat ook maarquote:
Ja super als je ziet dat ze zich vermaken met jouw cadeauquote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het boek met de opdrachtjes beslaat 1 jaar, sowieso genoeg te doen dus.
Ik had vorig jaar zo een mobiel voor boven het ledikant gekocht, zo mooi.
Seksen, maar dat vinden sommige mensen ook weer een suf woord.quote:
Okequote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ben met een programma bezig... dat heet Motiva.... en toen las ik je post en en en en laat ook maar
maar als je een dienst hebt afgenomen dan heb je dik kans dat je moet betalen.... had je laatst niet een soortgelijk probleem?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, het is zelfs zo, een factuur is nooit gestuurd, herinneringen ook niet. Nu krijg ik ineens een incassobureau in de post![]()
Heb ze al gebeld en ze gaan er al naar kijken, vind dit een beetje belachelijk.
Ik heb mevrouw Muhahaha pas 1 keer gezien, dus weet niet of ik haar wel als moeder zie.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dochter idd
Meisjes zijn merendeel toch meer papa's kindjes
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seksen, maar dat vinden sommige mensen ook weer een suf woord.
Noem je het ook met een vrouw neuken?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon neuken, seks hebben, seksen (maar vind ik inderdaad ietwat een stom woord)
http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=neukenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gewoon neuken, seks hebben, seksen (maar vind ik inderdaad ietwat een stom woord)
Nah, dan zeg ik seks hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem je het ook met een vrouw neuken?
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie Muhahaha wel voor me als pappa eigenlijk.
Ja, verjaringstermijn is naar ik weet 5 jaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:36 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand of je een factuur die anderhalf jaar na dato verstuurd wordt, moet betalen?
En als je haar nou bemind hebt?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
Als man zou ik zeggen: Ik heb haar echt KEIHARD gepaald.
Bummerquote:Op maandag 10 februari 2014 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, verjaringstermijn is naar ik weet 5 jaar.
http://www.consuwijzer.nl(...)040428400-1219042491
Bij produkten 2 jaar, diensten 5 jaar.
Palen hoor ik nou echt nooitquote:Op maandag 10 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
Altijd stoer doen als man, hè.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je haar nou bemind hebt?
Gegeven bedoel je toch? KEIHARD gegeven...quote:Op maandag 10 februari 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd stoer doen als man, hè.
Hahaha.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand heeft ooit tegen mij gezegd; 'Ik ga jou vanavond eens lekker palen'. Toen heb ik hem de deur uit gezet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand heeft ooit tegen mij gezegd; 'Ik ga jou vanavond eens lekker palen'. Toen heb ik hem de deur uit gezet.
Oh, zou ik wel denken als man.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat hele in-uit, in-uit niet bepaald het meest boeiende gedeelte van seks.
Denk het niet als ie buiten zou staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel achter zijn eigen paal.
Nouja, voor veel mannen zal het ook wel zo zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, zou ik wel denken als man.
Ben benieuwd wat er gebeurt als iemand het tegen buurmeisje zou zeggen die ze wel graag wil doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denk het niet als ie buiten zou staan.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar zij wel... dus ik moet welquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat hele in-uit, in-uit niet bepaald het meest boeiende gedeelte van seks.
Dan lacht ze als een boer met kiespijn en laat ze hem naar binnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als iemand het tegen buurmeisje zou zeggen die ze wel graag wil doen.
Nou, precies. En hij had die avond al meer opmerkingen gemaakt waarmee ik moeite hadquote:
Dan zou ik die persoon keihard in zijn gezicht uitlachen. En dan zou het in ieder geval niet gebeuren, want ik droog daar echt enorm van opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gebeurt als iemand het tegen buurmeisje zou zeggen die ze wel graag wil doen.
quote:
Niet dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dan lacht ze als een boer met kiespijn en laat ze hem naar binnen.
Sahara in je broekquote:Op maandag 10 februari 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, precies. En hij had die avond al meer opmerkingen gemaakt waarmee ik moeite had![]()
Dit was echt de druppel
[..]
Dan zou ik die persoon keihard in zijn gezicht uitlachen. En dan zou het in ieder geval niet gebeuren, want ik droog daar echt enorm van op
Lekker flirten.quote:
Nou en of. Uitdrogingsverschijnselen alles..quote:
Geloof er niks van...quote:Op maandag 10 februari 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zou ik die persoon keihard in zijn gezicht uitlachen. En dan zou het in ieder geval niet gebeuren, want ik droog daar echt enorm van op
Als hij op dezelfde wijze als eerder genoemde persoon zegt 'dat 'ie mij wel even gaat palen', dan mag hij blijven, maar seks gaat absoluut niet gebeurenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Geloof er niks van...
zit je een week op je scharrel te wachten.. issie er eindelijk.. dan maakt ie 1 foute opmerking en hij kan de deur weer uit? no way!
Had je zoiets hier niet eens verteld? Was toch ook zo'n kerel die in de SC zat die zo reageerde?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij op dezelfde wijze als eerder genoemde persoon zegt 'dat 'ie mij wel even gaat palen', dan mag hij blijven, maar seks gaat absoluut niet gebeuren
Zoals ik al zei.
watquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je zoiets hier niet eens verteld? Was toch ook zo'n kerel die in de SC zat die zo reageerde?
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je zoiets hier niet eens verteld? Was toch ook zo'n kerel die in de SC zat die zo reageerde?
quote:
Maar dat is dan meer dan manier/toon hoe hij tegen je aan het praten was?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als hij op dezelfde wijze als eerder genoemde persoon zegt 'dat 'ie mij wel even gaat palen', dan mag hij blijven, maar seks gaat absoluut niet gebeuren
Zoals ik al zei.
Bij desbetreffende persoon was het een opstapeling van teveel foute opmerkingen waar ik me megaongemakkelijk bij voelde. Maar als mijn scharrel van de afgelopen tijd dat tegen me zou hebben gezegd, zou ik absoluut geen zin meer hebben in seks. Echt nietquote:Op maandag 10 februari 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat is dan meer dan manier/toon hoe hij tegen je aan het praten was?
Kan me niet voorstellen dat je met iemand wilt neuken. en na 1 zo'n foute opmerking daar geen zin meer in hebt en hem daadwerkelijk de deur wijst...
Valt weinig te vertellenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik laat TGND het zelf wel vertellen als ze dat wil.
Ik weet toch niet meer zo goed wat er nou aan de hand was. Hij kwam hier zelf in de SC toen jammeren, dat was wel grappig.
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja dat verhaal... wat een kneus was dat zeg
Voor de 3e keer?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij desbetreffende persoon was het een opstapeling van teveel foute opmerkingen waar ik me megaongemakkelijk bij voelde. Maar als mijn scharrel van de afgelopen tijd dat tegen me zou hebben gezegd, zou ik absoluut geen zin meer hebben in seks. Echt nietDe deur wijzen (voor de 3e keer *zucht*
) zou ik waarschijnlijk niet doen bij een scharrel, maar zou hem absoluut duidelijk maken dat ik niet gediend ben van zo'n opmerking en dat hij het kan vergeten voor die avond.
Ja, voor de derde keer dat ik je moet uitleggen hoe het zit.. waarom lees je niet gewoon de eerste keer waar ik ook al precies hetzelfde zei?quote:
Ik ben het al voor je aan het zoekenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SEX / [SEX SC #607] Winter in aantocht.
Daarzo
Thnx babe.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarzo
Vreemd wel dat als ik sherlock op Braamyo, ik geen hits krijg.quote:
Dat kanquote:Op maandag 10 februari 2014 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd wel dat als ik sherlock op Braamyo, ik geen hits krijg.
Hij heeft wel een ander account genomen, gezien zijn pohi.
omdat niet precies.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, voor de derde keer dat ik je moet uitleggen hoe het zit.. waarom lees je niet gewoon de eerste keer waar ik ook al precies hetzelfde zei?
Niet in de laatste plaats vanwege de white knights die meedoen in de discussie.quote:
Neuh.quote:
Je lijkt Huppel wel, die kan er ook niet mee omgaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:02 schreef S95Sedan het volgende:
Godverdomme wat een deceptie ook weer
Waarmee niet mee omgaan? Het gebrek aan goede rellen, terechte klacht!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt Huppel wel, die kan er ook niet mee omgaan.
Waar was ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die meet in de OP. Daar was ik nog heen.
Hele eind naar Arnhem gereden
Ik ben bij geen van die meets geweest. Wel jammer dat de winterefteling niet doorgingquote:Op maandag 10 februari 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die meet in de OP. Daar was ik nog heen.
Hele eind naar Arnhem gereden
Geen idee maatquote:
Hm jawel ik was met mijn vriendin meen ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee maat
Ik was daar met Fera heen gereden geloof ik.
Tamas en Rokje die niet van elkaar af konden blijven.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben bij geen van die meets geweest. Wel jammer dat de winterefteling niet doorging
Ik heb geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ging de Winterefteling niet door dan?
Was geloof ik ook de laatste SEX meet waar ik ben geweest.
Aandacht vragen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
Snap serieus niet dat je dat zo meldt in het topic.
Ah, zat hij hier verstopt na zijn vertrek uit de DEF SC.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daarzo
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
Mwah, even frustraties afreageren denk ik.quote:
Had je die toen al?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm jawel ik was met mijn vriendin meen ik.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk las alleen ineens toen dat die meet niet door zou gaan.
I was like [ afbeelding ]
Weet wel dat hij ineens weg was. Niet dat ik hem mistte ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah, even frustraties afreageren denk ik.
"vriendschappelijk"quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, toen was het nog vriendschappelijk.
Snap dan weer niet dat het 2 jaar na dato nog erover gaat maargoedquote:Op maandag 10 februari 2014 15:12 schreef Fascination het volgende:
Oftewel, jij wilde er al bovenop, zij wist het nog niet zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
Hm nee, ik vergis me, we hadden elkaar toen nog niet ontmoet.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"vriendschappelijk" [ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
"vriendschappelijk" [ afbeelding ]
Hm, dat was eerlijk gezegd niet het geval.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, jij wilde er al bovenop, zij wist het nog niet zeker.
Ja, want zo gaat dat altijdquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, jij wilde er al bovenop, zij wist het nog niet zeker.
Ja kwam uit de friendzone?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nee, ik vergis me, we hadden elkaar toen nog niet ontmoet.
Mu moest haar van hem afslaan, zo graag wilde ze hemquote:
De PI stond er niet voor niks.quote:
Gelukkig merken mannen dat nooit.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Helaas is het ook vaak genoeg andersom
Nee, mijn insteek was niet zozeer om een relatie aan te knopen.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu moest haar van hem afslaan, zo graag wilde ze hem
Ik kijk niet naar PI's, ik heb geen idee welke er stond.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De PI stond er niet voor niks.
[..]
Gelukkig merken mannen dat nooit.
Ik let er ook nooit op.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar PI's, ik heb geen idee welke er stond.
Uhuquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, mijn insteek was niet zozeer om een relatie aan te knopen.
Klinkt raar, het is echt waar.
[..]
Niveautje weer, had beter van je verwacht.quote:
Je klinkt als Sammz, die was soms ook geirriteerd als ik de PI niet meenam in mijn post.quote:
Echt hèquote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als Sammz, die was soms ook geirriteerd als ik de PI niet meenam in mijn post.
Samzzquote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef muhahaha het volgende:
Je klinkt als Sammz, die was soms ook geirriteerd als ik de PI niet meenam in mijn post.
De verloren generatie.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef S95Sedan het volgende:
Jeugd lezen die dingen niet meer zoals het geweest is
Zegt iemand met 95 in zijn nick.quote:
Mjuh, als ze haar vrolijke buien had, was ze leuk, jaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze niet meer post.
Zij mag alles lezen wat ik over haar post hoor.quote:
Je kan altijd blijven hopenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niveautje weer, had beter van je verwacht.
[..]
Ben benieuwd of we straks ook nog de afkortingen krijgenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mjuh, als ze haar vrolijke buien had, was ze leuk, ja
Ja, wat jij post ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef AirwiN het volgende:
Zij mag alles lezen wat ik over haar post hoor.
Ik dacht dat jij daar zo naarstig naar op zoek was, kom ik bedrogen uit.quote:
Ah, zij heeft een ander verhaal over jullie kennismaking?quote:
Trek je zo'n gezicht als je keihard gepaald wordt?quote:
Sorry, soms laat ik me even gaanquote:Op maandag 10 februari 2014 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij daar zo naarstig naar op zoek was, kom ik bedrogen uit.
Ik zou de !!! los doen van de nick, dat zoekt makkelijkerquote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, zij heeft een ander verhaal over jullie kennismaking?
[sherlock] Samzz!!! [/sherlock]
Oh ja!quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou de !!! los doen van de nick, dat zoekt makkelijker
Zou best kunnen, ik heb geen ideequote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trek je zo'n gezicht als je keihard gepaald wordt?
Grapje, niet slaan.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trek je zo'n gezicht als je keihard gepaald wordt?
Grapje, niet slaan.
Las eens een verhaal van een vent die maar niet kon klaarkomen tijdens de seks. Toen was hij eens heel dichtbij, zegt zn bedpartner: wat trek je een raar gezicht?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik heb geen idee
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Las eens een verhaal van een vent die maar niet kon klaarkomen tijdens de seks. Toen was hij eens heel dichtbij, zegt zn bedpartner: wat trek je een raar gezicht?
Hele moment weg. Prachtig.
Wat voor gezicht trek jij dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Las eens een verhaal van een vent die maar niet kon klaarkomen tijdens de seks. Toen was hij eens heel dichtbij, zegt zn bedpartner: wat trek je een raar gezicht?
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor gezicht trek jij dan?
Verder alles goed Air?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja!
Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz Samzz
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor gezicht trek jij dan?
Inderdaadquote:
Ik wil er niet eens aan denken hoe ik dan kijk, ik maak er soms ook oerkreten bij.. damn dat zal er fout uitzien/klinkenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zie wel gelijk het hoofd van mn vorige scharrel voor meDie kon ook gekke gezichten trekken dan
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wil er niet eens aan denken hoe ik dan kijk, ik maak er soms ook oerkreten bij.. damn dat zal er fout uitzien/klinken![]()
Ja dat preciesquote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedereen trekt volgens mij gewoon een gek gezicht. Niet zo raar ook, lijkt me. Anders laat je je ook niet helemaal gaan. Beetje je gezicht in de plooi houden tijdens een orgasme
Gewoon zo kijken "quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedereen trekt volgens mij gewoon een gek gezicht. Niet zo raar ook, lijkt me. Anders laat je je ook niet helemaal gaan. Beetje je gezicht in de plooi houden tijdens een orgasme
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet of whatever..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef Fascination het volgende:
Is Ireen Wüst trouwens slechts bi? Mijn gaydar slaat helemaal op tilt van haar.
Misschien dat ding opnieuw afstellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef Fascination het volgende:
Is Ireen Wüst trouwens slechts bi? Mijn gaydar slaat helemaal op tilt van haar.
Dan heb je niets aan die van mijquote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil een nieuw hoofd.Eentje die niet zo zeer doet.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze eruit ziet of whatever..![]()
Ja, had dr al gegoogled intussen. Vind dr op sommige foto's inderdaad een echte lesbo, op anderen juist weer een echte hetero.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je niets aan die van mijKusje erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |