Ging beter dan zij en ik hadden verwachtquote:
*piep*piep*piep* BAM Zzzzzzquote:
Nice! Goed om te horen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging beter dan zij en ik hadden verwacht
Over een week of 2 beginnen we met hardlopenDaar zie ik nog wel tegenop
Herkenbaarquote:
Ja, ik doe ook echt braaf wat ze me allemaal opdraagt, want ik wil weer kunnen wandelen. En ook die kutstukken die ik "gewend" benquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Goed om te horen!
Wow, dat is best wel vlotAl heb ik geen idee hoe je knie voelt natuurlijk.
[..]
Dat is alleen maar goed van jequote:Op vrijdag 16 november 2012 08:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik doe ook echt braaf wat ze me allemaal opdraagt, want ik wil weer kunnen wandelen. En ook die kutstukken die ik "gewend" ben
Doe er alles aan om er sterker uit te komen dan hoe het was
Je kunt ook later komen, rond 7 uur komen de meesten pas denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:50 schreef DaMook het volgende:
Damn, arnhem is dichterbij, maar toch langer rijden dan dordrecht. En al helemaal rond 5 a 6 uur gok ik
.
Andere keer maar denk ik.
Ow, dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed van jeEn de enige goede instelling eigenlijk
[..]
Je kunt ook later komen, rond 7 uur komen de meesten pas denk ik.
Ik wil gewoon m'n tochten kunnen lopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed van jeEn de enige goede instelling eigenlijk
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.quote:
Oja, jij loopt de Nijmeegse Vierdaagse altijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil gewoon m'n tochten kunnen lopenDan moet ik nu niet m'n knie voor altijd naar de tering helpen
Naja, altijd. Heb 'm 2 keer gelopen jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.
[..]
Oja, jij loopt de Nijmeegse Vierdaagse altijdDan wil je 'm niet verneuken nee
Dodentocht, whut?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, altijd. Heb 'm 2 keer gelopen ja
Ik moet en zal de Dodentocht een keer lopen
Damnquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wandeltocht van 100 kilometer. Dien je te lopen binnen 24 uur
En hoe wat en waar is het dan ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was zo vroeg, omdat ik er langs kom uit mijn werk. Maar aangezien ik eerst naar de HA moet, weet ik nog niet hoe laat ik kom.
quote:
Ik vind 10km wandelen al eeeeeeerg verquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar ik voldoening uit haal
Mwoah, dat doe ik in ongeveer anderhalf uurquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind 10km wandelen al eeeeeeerg ver.
In Arnhemquote:
Tof welquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar ik voldoening uit haal
Brrrquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, dat doe ik in ongeveer anderhalf uurAls ik op tempo kan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |