quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof?
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Jouw eigen woorden.quote:
De volgende TT is: Huppelmuts: HIER GAAT IETS MIS!!quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De volgende TT is: Huppelmuts: HIER GAAT IETS MIS!!
Ik moest lachen!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:27 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoveelste TT met een verwijzing naar de anus?
Dus? Koffietijd.quote:
Laten we het niet doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
Heyyyy
[..]
Nog even en we blijven met zijn allen de hele avond om jou heen huppelen
Nee, want dan wordt jij de eerste vrouw van FOK! die overspannen is geworden door teveel aandachtquote:
Dat gaat vast niet gebeuren hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt jij de eerste vrouw van FOK! die overspannen is geworden door teveel aandacht![]()
Want het is niet de bedoeling dat je straks net zoals sterren in Amerika naar de drugs en andere dingen grijpt door te veel aandacht enzo
Haha overdrijven van mijn kant is ook een vak he, dat is het nadeel van tekst soms... en ook sms, je ziet nooit precies hoe de ander het bedoeld, waardoor het soms minder leuk overkomt dan bedoeld.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet gebeuren hoor.![]()
Ik ga maar even kijken of ik naar het station gebracht kan worden.
Ok, wie heeft er nu gewonnen?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er al een poule geopend waar men kan wedden hoe lang je het vol gaat houden?
Ik mag nog een uurtje, dan ben ik klaar.quote:
quote:
Wtf, waarom dat?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ik stond zo straks bij jou in de buurt op de vluchtstrook
Nee, mijn dynamo ging ineens kapot en zo'n luxe bak verbruikt nogal wat stroomquote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf, waarom dat?
Stond er een of ander chickie met een Alfa langs de weg?
Damn, dat is wel even flink kutquote:Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mijn dynamo ging ineens kapot en zo'n luxe bak verbruikt nogal wat stroom![]()
Dus mn pa heeft twee accus's meegenomen, eentje om van de snelweg af te komen en de 2e om zonder verlichting, vlak achter hem aan naar mn ouders toe te rijden.
Nu staan alle accu's aan laders en gaan we ik morgen naar de garage rijden.
Ja, vooral om dat de dynamo echt op een ruk plek zit, dus zal wel ff wat gaan kostenquote:
Kan je het niet zelf fixen?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, vooral om dat de dynamo echt op een ruk plek zit, dus zal wel ff wat gaan kosten
Nee, moet op een brug, ding moet er onderlangs uit en de multiriem moet er ook af.quote:
Oh damn, dat is niet tofquote:Op zondag 9 februari 2014 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet op een brug, ding moet er onderlangs uit en de multiriem moet er ook af.
Al weer een beetje gevoel in je benen?
Haha, kijk maar uit hoor, ik speel alles door aan Dquote:Op zondag 9 februari 2014 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh damn, dat is niet tof
Whehehe, dude, die GT zat nog beter achterin dan dat boodschappenkarretje waar ik mee was
Ja en dan gebeurt er iets of zo?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, kijk maar uit hoor, ik speel alles door aan D![]()
Vond het wel mooi om te zien dat jullie beide zo enthousiast zijn geworden
Gewoon lekker mee gaan doen. ff lid worden en navigator regelen, want volgens mij wil JP met zijn vrouw gaan rijden dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en dan gebeurt er iets of zo?
Rijden lijkt me wel leuker tho
Ja, zal me binnenkort even inschrijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee gaan doen. ff lid worden en navigator regelen, want volgens mij wil JP met zijn vrouw gaan rijden dan.
Neem wel iemand die echt goed is met cryptische dingen
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, zal me binnenkort even inschrijven
Whehe, ja dat lijkt me een strak plan, ben zelf niet zo goed in cryptische dingen
Komt vast wel goedquote:Op zondag 9 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]misschien dat Dennis wel wil navigeren, hoewel hij misschien ook liever zelf rijdt. Geen idee eigenlijk.
8 maart als het goed isquote:
Duurt langquote:Op zondag 9 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt vast wel goed
[..]
8 maart als het goed is
Ach, kan hij langer genieten van de voorpretquote:
Je weet na vandaag iig, dat de V6 wel the-way-to-go is tochquote:
Dat wist ik al tijdens die proefrit in die rode gtvquote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet na vandaag iig, dat de V6 wel the-way-to-go is toch
Goed puntquote:Op zondag 9 februari 2014 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wist ik al tijdens die proefrit in die rode gtv
Ja, historisch momentquote:Op zondag 9 februari 2014 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed puntJammer dat ik je smile toen niet gefilmd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |