Is daar nogal druk atm, gok ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef exile79 het volgende:
Gdv. Die site van Fox is ook pure aids zeg. Kan niet eens gewoon een samenvatting kijken. Dat hapert en doet.
We moeten ook nog naar PSV en AZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Muto het volgende:
Komt wel weer een lekker reeksie aan.
NAC, Twente uit. Dan neuzen thuis, dan Groningen uit en Heerenveen thuis.
Als ik het programma zo bekijk, zijn ze allemaal lastig. Hetzij een lastige tegenstander, hetzij uit (altijd lastig als Feyenoord zijnde), hetzij een combi...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
We moeten ook nog naar PSV en AZ.
Thuis lijk je na de joden een op papier makkelijk programma te hebben, maar pfoeh staan flink aantal klote uitwedstrijden op het programma.
Dat telt niet meer met de FLKG toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het programma zo bekijk, zijn ze allemaal lastig. Hetzij een lastige tegenstander, hetzij uit (altijd lastig als Feyenoord zijnde), hetzij een combi...
Volgens mij mis ik iets, maar FLKG???quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat telt niet meer met de FLKG toch?
Inderdaad, eerst maar eens de komende 3 wedstrijden overleven (NAC uit, FC Twente uit en Ajax thuis). Ik verwacht zeker geen 9 uit 3, maar hoop doet leven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Thuis lijk je na de joden een op papier makkelijk programma te hebben, maar pfoeh staan flink aantal klote uitwedstrijden op het programma.
Zo is dat, eerst zien te winnen bij de ratten en als dat lukt gaan we zien of het de dood of de gladiolen wordt.quote:
Feyenoord Losse Kaarten Groepquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets, maar FLKG???
Jezus.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef RvLaak het volgende:
Als Feyenoord alles wint, kunnen ze tevreden zijn. Ongeacht de plek waar ze eindigen.
Ajax is een neerwaartse spiraal ingegaan. Hopelijk kunnen ze dat volhouden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst maar eens de komende 3 wedstrijden overleven (NAC uit, FC Twente uit en Ajax thuis). Ik verwacht zeker geen 9 uit 3, maar hoop doet leven.
Maar realistisch gezien mogen we blij zijn als we rond de 66 punten eindigen denk ik. Een derde plek moet wel haalbaar zijn.
En dat elke wedstrijd weerquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo is dat, eerst zien te winnen bij de ratten en als dat lukt gaan we zien of het de dood of de gladiolen wordt.
quote:
Of niet, als Ajax alles op 1 na wint. Jouw woordenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus.. Als dat gebeurt ben je met overmacht kampioen. Dat lukt nooit gekkie.
Ja hehe, dat snap ik ook wel poeperd. Ik bedoel meer dat dat bij beide clubs nooit zal gebeuren. Twente voorbij hebben we in eigen hand, Ajax niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]@ mij
[..]
Of niet, als Ajax alles op 1 na wint. Jouw woorden
Mijn punt is meer dat we niet moeten gaan kijken naar een klassering, maar enkel naar de prestaties van het team. Eindstand is imo niet relevant, als ze maar (zoals jij ook al zegt) alles eruit hebben gehaald wat erin zat.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hehe, dat snap ik ook wel poeperd. Ik bedoel meer dat dat bij beide clubs nooit zal gebeuren. Twente voorbij hebben we in eigen hand, Ajax niet.
Beide clubs zullen echter nog vele punten laten liggen in deze competitie.
Ik denk dat Feyenoord tevreden mag zijn als we het gevoel hebben dat er niets meer in zat. Dat gevoel had ik bijvoorbeeld na het seizoen met Guidetti niet.....
Al zou je toen nooit geklaagd hebben, gezien het seizoen daarvoor.
Dat dusquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Dat gekijk naar andere clubs ook altijdlaat ze eerst maar eens zelf consistent presteren, en dan zien we het wel aan het einde.
15 puntenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Muto het volgende:
Komt wel weer een lekker reeksie aan.
NAC, Twente uit. Dan neuzen thuis, dan Groningen uit en Heerenveen thuis.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Die tweede goal van de wedstrijd trouwens
Heerlijk voorassistje van Immers.quote:
Het gaat ons nu opbreken dat we tegen de kleintjes zoveel dom puntverlies hebben geleden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens constant te gaan presteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef De_Pel het volgende:
JAAA PEC FUCKING BAZEN!!!
In eigen huis die neuzen met 4-0 oprollen, koolsingel we komen er aan![]()
![]()
![]()
![]()
WERELDWEEK!
Vanaf komend weekend spelen we zonder Nelom.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens constant te gaan presteren.
Blijf dat maar denken, ja. Hoop dat er nog realistische personen rondhangen hier.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vanaf komend weekend spelen we zonder Nelom.
Komende drie wedstrijden winnen dan staan we bovenaan
Ik heb mijn klapstoeltje vast klaargezet, zodra het kutweer een beetje opklaart trek ik naar de Koolsingel
Wie dan? Joris centraal terug, Kongolo linksback?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb mijn klapstoeltje vast klaargezet, zodra het kutweer een beetje opklaart trek ik naar de Koolsingel
Pleurt toch op en laat mij blij zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf dat maar denken, ja. Hoop dat er nog realistische personen rondhangen hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Tegen Nac en Twente verwacht ik Nelom nog. Denk dat Koeman Kongolo wel even laat staan achterin.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Zo niet dan mag Bronckhorst wat mij betreft Ollie op de Koe afsturen.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie dan? Joris centraal terug, Kongolo linksback?
ban 4 lifequote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we niet straffen gaan uitdelen voor mensen die nog praten over het kampioenschap?
Ik denk dat Koeman Kongolo er nu moeilijk uit kan halen, maar toch ook wel graag de Thijs er weer bij haalt. Nelom lijkt me een niet meer dan logisch slachtoffer.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen Nac en Twente verwacht ik Nelom nog. Denk dat Koeman Kongolo wel even laat staan achterin.
Mwah, ben geen fan van Nelom (absoluut niet), maar die heeft aanvallend iig nog wat te brengen (althans, gister toch 2 assists, waarschijnlijk niet bewust maar toch). Denk dat ik het zelf zo zou laten staanquote:Op zondag 9 februari 2014 17:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Zo niet dan mag Bronckhorst wat mij betreft Ollie op de Koe afsturen.
Dan krijg je er in Duitsland 4 om je oren.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, ben geen fan van Nelom (absoluut niet), maar die heeft aanvallend iig nog wat te brengen (althans, gister toch 2 assists, waarschijnlijk niet bewust maar toch). Denk dat ik het zelf zo zou laten staan
Ja oke, maar dat is over 2 weken, tegen NAC moet je toch wel met Nelom kunnen spelen, die kunnen ook niet voetballenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan krijg je er in Duitsland 4 om je oren.
Klopt. Maar tegen de duitsers en de joden vind ik Nelom verdedigend veel te zwak, dus dan zou ik maar gelijk vasthouden aan Kongolo en vast weer laten wennen aan die verdediging.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is over 2 weken, tegen NAC moet je toch wel met Nelom kunnen spelen, die kunnen ook niet voetballen
Tegen ajax is BMI gewoon weer terug, tegen Twente zou ik inderdaad wel met Mathijsen en Kongolo spelenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Maar tegen de duitsers en de joden vind ik Nelom verdedigend veel te zwak, dus dan zou ik maar gelijk vasthouden aan Kongolo en vast weer laten wennen aan die verdediging.
Eventuele optie is Thijs er nog 1 weekje uit laten, mocht hij nog niet helemaal 100% zijn, maar Thijs voor Kongolo met Nelom op LB lijkt me nu geen optie.
Dus?quote:Op zondag 9 februari 2014 17:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tegen ajax is BMI gewoon weer terug
Kan die dan gewoon weer linksback en Kongolo naar de bank. Tegen NAC zou ik met Nelom/Kongolo spelen, tegen Twente met Kongolo/Mathijsenquote:
Waarom?quote:
BMI moet verkocht wordenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom?
BMI doet het momenteel ook niet werelds, een beetje kietelen kan geen kwaad.
Lekker serieus overal op ingaan weerquote:Op zondag 9 februari 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf dat maar denken, ja. Hoop dat er nog realistische personen rondhangen hier.
Dat ene potje banken maakt het verschil niet, maar kan hem wel op scherp zetten.quote:
Kayaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker serieus overal op ingaan weer![]()
Trouwens, Dit Ajax wint echt niet zomaar van Heerenveen, met een beetje pech is het gat nog maar 2 punten volgende week.
Nog een liefhebber van het meest sexy wijf op deze aardklootquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kaya
Ik verwacht eerlijk gezegd na nac 1 puntje uit 2 wedstrijden, waarna we ons weer gewoon richten op de vierde plaats.
Das potdomme een goed ding man. Die mag bij mij wel langskomen voor een beschuitje.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een liefhebber van het meest sexy wijf op deze aardkloot![]()
Ik zie ze ook wel van Twente winnen. Als ze goed gebrand zijn op revanche.
Zonde van het geld, gaat het nooit waarmaken, geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat vinden jullie van de mogelijke terugkeer van Guidetti trouwens?
Op de een of andere manier denk ik dat hij niet zal gaan slagen een tweede keer
Waarom niet? Dat dachten we van Pelle ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat vinden jullie van de mogelijke terugkeer van Guidetti trouwens?
Op de een of andere manier denk ik dat hij niet zal gaan slagen een tweede keer
Pelle had geen spierziekte en een vies dik hoofdquote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat dachten we van Pelle ook.
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef TC03 het volgende:
Of je Guidetti moet halen hangt af van de prijs. Voor een goede prijs (<¤2,5 miljoen) moet je het doen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.
Daarom contract voor 1 jaar met optie voor X jaar verlengenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.
Gaat beter en beter hoor flappie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens constant te gaan presteren.
Dat zal Guidetti vast tekenen ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarom contract voor 1 jaar met optie voor X jaar verlengen
Wel als zijn liefde voor de club echt is zoals hij altijd beweerde dat die is.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zal Guidetti vast tekenen ja..
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel als zijn liefde voor de club echt is zoals hij altijd beweerde dat die is.
Welke linksbuiten valt er te halen dan? Ik zou Boëtius lekker op links laten en kijken wat er transfervrij rondhuppelt op de rechtsbuitenpositie.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik twijfel ook gewoon heel erg wat de club zou moeten doen. Een rechtsbuiten halen, in de wetenschap dat de Boeet zo lekker speelt op links maar van nature op rechts hoort, of toch gaan kijken naar een linksbuiten en de Boeet naar rechts mikken komend seizoen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Is voor nu opgelost en krijgt nog wel een staartje. Maar zeker niet alleen voor hmf.
Dat valt ook weer meequote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef RvLaak het volgende:
HMF heeft (of krijgt) wss weer een tijdje FOK!-rust:
[..]
Waar komt het salaris van 1.6 miljoen vandaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Welnee. Ze waren in elk geval rustig.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef RvLaak het volgende:
HMF heeft (of krijgt) wss weer een tijdje FOK!-rust:
[..]
Lol, valt dan mee... Had het eigenlijk wel soort van verwacht van hem...Als er iemand het kan presteren om binnen een week weer een ban te krijgen, is hij het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Ze waren in elk geval rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |