Is daar nogal druk atm, gok ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef exile79 het volgende:
Gdv. Die site van Fox is ook pure aids zeg. Kan niet eens gewoon een samenvatting kijken. Dat hapert en doet.
We moeten ook nog naar PSV en AZ.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Muto het volgende:
Komt wel weer een lekker reeksie aan.
NAC, Twente uit. Dan neuzen thuis, dan Groningen uit en Heerenveen thuis.
Als ik het programma zo bekijk, zijn ze allemaal lastig. Hetzij een lastige tegenstander, hetzij uit (altijd lastig als Feyenoord zijnde), hetzij een combi...quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
We moeten ook nog naar PSV en AZ.
Thuis lijk je na de joden een op papier makkelijk programma te hebben, maar pfoeh staan flink aantal klote uitwedstrijden op het programma.
Dat telt niet meer met de FLKG toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik het programma zo bekijk, zijn ze allemaal lastig. Hetzij een lastige tegenstander, hetzij uit (altijd lastig als Feyenoord zijnde), hetzij een combi...
Volgens mij mis ik iets, maar FLKG???quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat telt niet meer met de FLKG toch?
Inderdaad, eerst maar eens de komende 3 wedstrijden overleven (NAC uit, FC Twente uit en Ajax thuis). Ik verwacht zeker geen 9 uit 3, maar hoop doet leven.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
We moeten ook nog naar PSV en AZ.
Thuis lijk je na de joden een op papier makkelijk programma te hebben, maar pfoeh staan flink aantal klote uitwedstrijden op het programma.
Zo is dat, eerst zien te winnen bij de ratten en als dat lukt gaan we zien of het de dood of de gladiolen wordt.quote:
Feyenoord Losse Kaarten Groepquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets, maar FLKG???
Jezus.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef RvLaak het volgende:
Als Feyenoord alles wint, kunnen ze tevreden zijn. Ongeacht de plek waar ze eindigen.
Ajax is een neerwaartse spiraal ingegaan. Hopelijk kunnen ze dat volhouden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst maar eens de komende 3 wedstrijden overleven (NAC uit, FC Twente uit en Ajax thuis). Ik verwacht zeker geen 9 uit 3, maar hoop doet leven.
Maar realistisch gezien mogen we blij zijn als we rond de 66 punten eindigen denk ik. Een derde plek moet wel haalbaar zijn.
En dat elke wedstrijd weerquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo is dat, eerst zien te winnen bij de ratten en als dat lukt gaan we zien of het de dood of de gladiolen wordt.
quote:
Of niet, als Ajax alles op 1 na wint. Jouw woordenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus.. Als dat gebeurt ben je met overmacht kampioen. Dat lukt nooit gekkie.
Ja hehe, dat snap ik ook wel poeperd. Ik bedoel meer dat dat bij beide clubs nooit zal gebeuren. Twente voorbij hebben we in eigen hand, Ajax niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]@ mij
[..]
Of niet, als Ajax alles op 1 na wint. Jouw woorden
Mijn punt is meer dat we niet moeten gaan kijken naar een klassering, maar enkel naar de prestaties van het team. Eindstand is imo niet relevant, als ze maar (zoals jij ook al zegt) alles eruit hebben gehaald wat erin zat.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja hehe, dat snap ik ook wel poeperd. Ik bedoel meer dat dat bij beide clubs nooit zal gebeuren. Twente voorbij hebben we in eigen hand, Ajax niet.
Beide clubs zullen echter nog vele punten laten liggen in deze competitie.
Ik denk dat Feyenoord tevreden mag zijn als we het gevoel hebben dat er niets meer in zat. Dat gevoel had ik bijvoorbeeld na het seizoen met Guidetti niet.....
Al zou je toen nooit geklaagd hebben, gezien het seizoen daarvoor.
Dat dusquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Dat gekijk naar andere clubs ook altijdlaat ze eerst maar eens zelf consistent presteren, en dan zien we het wel aan het einde.
15 puntenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Muto het volgende:
Komt wel weer een lekker reeksie aan.
NAC, Twente uit. Dan neuzen thuis, dan Groningen uit en Heerenveen thuis.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Die tweede goal van de wedstrijd trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |