Nog een liefhebber van het meest sexy wijf op deze aardklootquote:Op zondag 9 februari 2014 17:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kaya
Ik verwacht eerlijk gezegd na nac 1 puntje uit 2 wedstrijden, waarna we ons weer gewoon richten op de vierde plaats.
Das potdomme een goed ding man. Die mag bij mij wel langskomen voor een beschuitje.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een liefhebber van het meest sexy wijf op deze aardkloot![]()
Ik zie ze ook wel van Twente winnen. Als ze goed gebrand zijn op revanche.
Zonde van het geld, gaat het nooit waarmaken, geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat vinden jullie van de mogelijke terugkeer van Guidetti trouwens?
Op de een of andere manier denk ik dat hij niet zal gaan slagen een tweede keer
Waarom niet? Dat dachten we van Pelle ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat vinden jullie van de mogelijke terugkeer van Guidetti trouwens?
Op de een of andere manier denk ik dat hij niet zal gaan slagen een tweede keer
Pelle had geen spierziekte en een vies dik hoofdquote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat dachten we van Pelle ook.
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:38 schreef TC03 het volgende:
Of je Guidetti moet halen hangt af van de prijs. Voor een goede prijs (<¤2,5 miljoen) moet je het doen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.
Daarom contract voor 1 jaar met optie voor X jaar verlengenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn salaris.4 jaar vastzitten aaneen salaris van 1,6miljoen voor iemand die er geen kut meer van kan lijkt me ook geen feest. Sowieso twijfel ik of hij als type speler een goede keuze is met Boetius naast hem, immers achter hem en een hele kudde gehandicapten op de andere flank.
Gaat beter en beter hoor flappie.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens constant te gaan presteren.
Dat zal Guidetti vast tekenen ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarom contract voor 1 jaar met optie voor X jaar verlengen
Wel als zijn liefde voor de club echt is zoals hij altijd beweerde dat die is.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zal Guidetti vast tekenen ja..
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel als zijn liefde voor de club echt is zoals hij altijd beweerde dat die is.
Welke linksbuiten valt er te halen dan? Ik zou Boëtius lekker op links laten en kijken wat er transfervrij rondhuppelt op de rechtsbuitenpositie.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik twijfel ook gewoon heel erg wat de club zou moeten doen. Een rechtsbuiten halen, in de wetenschap dat de Boeet zo lekker speelt op links maar van nature op rechts hoort, of toch gaan kijken naar een linksbuiten en de Boeet naar rechts mikken komend seizoen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals gezegd. Is voor nu opgelost en krijgt nog wel een staartje. Maar zeker niet alleen voor hmf.
Dat valt ook weer meequote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef RvLaak het volgende:
HMF heeft (of krijgt) wss weer een tijdje FOK!-rust:
[..]
Waar komt het salaris van 1.6 miljoen vandaan?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Welnee. Ze waren in elk geval rustig.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef RvLaak het volgende:
HMF heeft (of krijgt) wss weer een tijdje FOK!-rust:
[..]
Lol, valt dan mee... Had het eigenlijk wel soort van verwacht van hem...Als er iemand het kan presteren om binnen een week weer een ban te krijgen, is hij het wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee. Ze waren in elk geval rustig.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waar komt het salaris van 1.6 miljoen vandaan?
Waar baseer jij op dat het beter gaat?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat beter en beter hoor flappie.
Ik heb liever het op-en-neer-niveau-Feyenoord voetbal, dan het constante voetbal van Ajax.
Constant slecht is ook constant namelijk, en dat geldt zeker voor die neuzenclub de afgelopen wedstrijden.
Dat je nu bij elke uitwedstrijd in de zenuwen zit of je wel punten gaat pakken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat het beter gaat?
Het was voor de winterstop wisselvallig en dat is het nu nog steeds.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat je nu bij elke uitwedstrijd in de zenuwen zit of je wel punten gaat pakken.
eerder in het seizoen ging je er standaard al van uit dat je dat sowieso niet ging doen
Van Basten wil ook nooit nooit zeggen tegen Feyenoordquote:Op zondag 9 februari 2014 21:05 schreef heiden6 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)feyenoord-worden-27/
Ik maak mij zorgen.
Alle aandacht gaat dan naar Truus, die naast Mevr. van Geel om de massagetafel ligtquote:Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar Van Gaal, kan tenminste deze groep wat discipline bijbrengen en hij trekt ook nog alle media aandacht naar zich toe, dus geen gezeik over onze spelers.
Mee eens en beter dan de andere namen.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:14 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar Van Gaal, kan tenminste deze groep wat discipline bijbrengen en hij trekt ook nog alle media aandacht naar zich toe, dus geen gezeik over onze spelers.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Vloeken in de kerk hoor, maar ik heb liever van Gaal als van Basten. Van Basten is gewoon een hele hele slechte trainer. Van Gaal is een bloedhond, maar wel een goeie trainer. Als ik dan moet kiezen, kies ik voor de trainer.
NAC kan er geen klote van inderdaad qua voetballende kwaliteiten. Probleem bij die ploeg is alleen dat ze er in Breda vol bovenop klappen, zeker tegen Feyenoord. Zijn net een stel bloedhonden daar, die blijven maar gaan en lijken structureel wel boven zichzelf uit te stijgen zodra ze tegen ons moeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is over 2 weken, tegen NAC moet je toch wel met Nelom kunnen spelen, die kunnen ook niet voetballen
Oh, dat ben ik absoluut met je eens hoor. Scheelt dat Lurling er niet bij is, maar ik verwacht weer een middag met een hartaanval of 3, dat is standaard bij uitwedstrijden zo en puntverlies zou mij ook vrij weinig verbazenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
NAC kan er geen klote van inderdaad qua voetballende kwaliteiten. Probleem bij die ploeg is alleen dat ze er in Breda vol bovenop klappen, zeker tegen Feyenoord. Zijn net een stel bloedhonden daar, die blijven maar gaan en lijken structureel wel boven zichzelf uit te stijgen zodra ze tegen ons moeten.
Feyenoord heeft altijd moeite met ploegen die het op fysieke strijd laten aankomen en er fel en kort bovenop zitten de gehele wedstrijd, dus het wordt volgende week gewoon een lastige middag in Breda.
Ik vind Bosz niet zo bijzonder. Vitesse heeft hele goede spelers, maar dat zie je in het voetbal niet echt terug geloof ik. Wat zou hij dan moeten maken van een gereduceerd Feyenoord na de zomerverkoop?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Tja, uit het rijtje van Gaal, Bosz, Adriaanse, van Basten, Rutten zou ik dan alleen de eerste 2 wel aanvaardbaar vinden. Maar Bosz blijft gewoon bij Chelsea, tenzij die clausule bestaat dan.
Het zal uiteindelijk uitdraaien op van Gaal, van Gastel of Adriaanse denk ik.
Helemaal niet, NAC-uit zit meestal wel snor.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
NAC uit is altijd kut. Een beetje het Utrecht uit wat Ajax heeft. Alhoewel dit geldt eigenlijk altijd bij uitwedstrijden van Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |