Ik ben trots op je johannes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
laten we allemaal gaan liggen om vrije trappen te versieren zodat Tadic de bal voor de goal kan slingeren en we toch kunnen scoren.
Geen serieuze concurrent voor de titel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Haha, dat Twente stelt ook niet zo veel voor.
Deze doet het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw mening is ook altijd gebaseerd op de laatste 20 seconde he?quote:
Ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wel grappig trouwens. Ik heb vandaag en gisteren weer lekker FIFA gedaan, en PSV en Twente zijn erg fijne teams met FIFA. Ik speel graag met die twee clubs.
Dit boeit echt niemand.
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wel grappig trouwens. Ik heb vandaag en gisteren weer lekker FIFA gedaan, en PSV en Twente zijn erg fijne teams met FIFA. Ik speel graag met die twee clubs.
Dit boeit echt niemand.
Kom spelen danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.
Met PSV in FIFA spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Realistisch spel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.
Leuk.quote:
Echte fans zullen ze nooit verslaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cyberterrorisme op de zwaaivlag.gif maar dan hadden ze buiten mij om gerekend.
#letsdoittogetherquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/_Erik_Pieters_
Erik Pieters heeft een nieuwe hashtag verzonnen: #loudandproud
Holly Michaelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig trouwens. Sinds ik vanochtend FOK bezocht heb, ben ik steeds meer van Holly Michaels gaan houden. Ze ziet er best fijn uit en kan best goede dingen doen met haar mond.
Dit boeit echt niemand.
#beastmodequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar schijnen ook mrstyloproduction gifs van te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig trouwens. Sinds ik vanochtend FOK bezocht heb, ben ik steeds meer van Holly Michaels gaan houden. Ze ziet er best fijn uit en kan best goede dingen doen met haar mond.
Dit boeit echt niemand.
Mij toch wel, ik ben ook een groot fan van Holly.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Ajax Kampioenen 2013-2014!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |