SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEEEE HIJ IS KAPOTquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag het volgende terug in de OP?
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk trouwens dat het er uit is gehaald.
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
#antiLambiek
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is die Schilder toch een rare kwast.
Ik had 'm gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.
"Kom sprinten dan!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.
Valt er wat te halen ja krijgen ze 2 goals uit 2 kansen om de oren.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt er wat te halen ja krijgen ze 2 goals uit 2 kansen om de oren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
he
hij doet het hier gewoon
[ afbeelding ]
Kom flippooën danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Haha, dat Twente stelt ook niet zo veel voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
laten we allemaal gaan liggen om vrije trappen te versieren zodat Tadic de bal voor de goal kan slingeren en we toch kunnen scoren.
Haha FOX leest mee en gebruikt mijn tekstenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
Kastanjos maakt liever een schwalbe dan dat ie de bal naar buiten speelt
Oke....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
laten we allemaal gaan liggen om vrije trappen te versieren zodat Tadic de bal voor de goal kan slingeren en we toch kunnen scoren.
Ik ben trots op je johannes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
Geen serieuze concurrent voor de titel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Haha, dat Twente stelt ook niet zo veel voor.
Deze doet het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wel grappig trouwens. Ik heb vandaag en gisteren weer lekker FIFA gedaan, en PSV en Twente zijn erg fijne teams met FIFA. Ik speel graag met die twee clubs.
Dit boeit echt niemand.
Hij doet het weerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Wel grappig trouwens. Ik heb vandaag en gisteren weer lekker FIFA gedaan, en PSV en Twente zijn erg fijne teams met FIFA. Ik speel graag met die twee clubs.
Dit boeit echt niemand.
Kom spelen danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.
Met PSV in FIFA spelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Realistisch spel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens. PSV speelt kut. Ook op FIFA.
Leuk.quote:
Echte fans zullen ze nooit verslaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cyberterrorisme op de zwaaivlag.gif maar dan hadden ze buiten mij om gerekend.
#letsdoittogetherquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/_Erik_Pieters_
Erik Pieters heeft een nieuwe hashtag verzonnen: #loudandproud
Holly Michaelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig trouwens. Sinds ik vanochtend FOK bezocht heb, ben ik steeds meer van Holly Michaels gaan houden. Ze ziet er best fijn uit en kan best goede dingen doen met haar mond.
Dit boeit echt niemand.
#beastmodequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar schijnen ook mrstyloproduction gifs van te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig trouwens. Sinds ik vanochtend FOK bezocht heb, ben ik steeds meer van Holly Michaels gaan houden. Ze ziet er best fijn uit en kan best goede dingen doen met haar mond.
Dit boeit echt niemand.
Mij toch wel, ik ben ook een groot fan van Holly.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
Dit boeit echt niemand.
Ajax Kampioenen 2013-2014!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar schijnen ook mrstyloproduction gifs van te zijn.
Ik win allesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Met PSV in FIFA spelenDat wil je toch niet.
Ken je die ene met een wortel?quote:
Bedankt voor je zinnige bijdrage, Stijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieters steekt zichzelf.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieters steekt zichzelf.
Aderlaten beviel hem zeker niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Pieters steekt zichzelf.
Dat is ook een 5sterrenfragment.quote:
Dat was Tadic. Op de lat.quote:
Eerder promes.quote:
Tegen het doel dan.quote:
Optyfen met je kutgifjes.quote:
Zijn dat de zoons van Rene en Willy?quote:
Stylo maakt alleen maar topproducties.quote:
4 denk ik. schotje van Ruiz nog.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
Hoeveel schoten op doel heeft PSV? 3?
4quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:19 schreef TwenteFC het volgende:
Hoeveel schoten op doel heeft PSV? 3?
Na een paar sambucaatjes wel ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Bassie speelt ook wel eens met eten.
inb4 z'n kind is groter dan hijzelfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie doet niet mee straks, hij is vader geworden.
Gefeliciteerd, mevrouw Clasie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
BMI is vandaag jarig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
Weet je zeker dat het 'Dm-en' is?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
BMI is vandaag jarig.
Zijn zoon of dochter is dus op dezelfde dag jarig als BMI.
Voor meer leuke feitjes over Feyenoord kunnen jullie Caland Dm-en.
Caland zit in Roma toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
BMI is vandaag jarig.
Zijn zoon of dochter is dus op dezelfde dag jarig als BMI.
Voor meer leuke feitjes over Feyenoord kunnen jullie Caland Dm-en.
Het is DM'en.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het 'Dm-en' is?
Nee, eerlijk gezegd gok ik maar wat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg z'n avonturen niet zo eerlijk gezegd.quote:
Bedankt.quote:
Depay Memphis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#InBertwetrust
DM'en toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die moeten wel denken, wat PSV kan, dat kunnen wij slechter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Twente verdedigt echt dramatisch vanavond
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:24 schreef TwenteFC het volgende:
Twente moet wel voor rust scoren, 3-0 of met 2-0 de rust in gaan is game over.
Gramulanion.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef elby1988 het volgende:
Wie zei dat nou? "Lekker die ballenjongens?"
Bruma met een fout.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En weer was Bruma niet best
Bruma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |