SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEEEE HIJ IS KAPOTquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag het volgende terug in de OP?
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk trouwens dat het er uit is gehaald.
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je die zelf gemaakt?
#antiLambiek
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef Keukendrol het volgende:
Wat is die Schilder toch een rare kwast.
Ik had 'm gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.
"Kom sprinten dan!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht jij? Gifjes moet ik me nog eens op toeleggen.
Valt er wat te halen ja krijgen ze 2 goals uit 2 kansen om de oren.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Valt er wat te halen ja krijgen ze 2 goals uit 2 kansen om de oren.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
he
hij doet het hier gewoon
[ afbeelding ]
Kom flippooën danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
Haha, dat Twente stelt ook niet zo veel voor.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
laten we allemaal gaan liggen om vrije trappen te versieren zodat Tadic de bal voor de goal kan slingeren en we toch kunnen scoren.
Haha FOX leest mee en gebruikt mijn tekstenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
Kastanjos maakt liever een schwalbe dan dat ie de bal naar buiten speelt
Oke....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tukkers be like:
laten we allemaal gaan liggen om vrije trappen te versieren zodat Tadic de bal voor de goal kan slingeren en we toch kunnen scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |