https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:04 schreef edcetera het volgende:
Toto, vieze stinkerd, breng je vuile kleren een keer naar je moeder
Pump that shit, hoeveel ga je kopen dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef TimKuik het volgende:
Ik zit er aan te denken even een pump te maken op NOBL
Hee, psst psst: die Toto, lekker ding, maar stinkt als een zwerver:quote:
Ik stink niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hee, psst psst: die Toto, lekker ding, maar stinkt als een zwerver:
Ach geef em een TIP , kan ie weer een Euroshopper-biertje kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:10 schreef TimKuik het volgende:
Heb NOBL naar 124 getrokken en ineens wordt er weer veel ingekocht.
Wist je dat alle mannen ook ooit vrouw zijn geweest en dus eigenlijk een verbeterde versie van de vrouw zijn?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wist je dat alle mannen ook ooit vrouw zijn geweest en dus eigenlijk een verbeterde versie van de vrouw zijn?
Welkom terugquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef µ het volgende:
[..]
Vanochtend teruggekomen.
Taxi reed om 04:00 weg in Polen (met mij erin).
quote:
Yquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mannen heben dat speciale chromosoom
Ja dat wist ik maar ik weet niet of dat extra beetje androgeen nu echt een verbetering te noemen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wist je dat alle mannen ook ooit vrouw zijn geweest en dus eigenlijk een verbeterde versie van de vrouw zijn?
¿Por qué ?quote:
Adblock uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! is al een tijdje kapotachtig, ik kan niet meer quoten en editen en nieuwe posts updaten niet
n00bquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! is al een tijdje kapotachtig, ik kan niet meer quoten en editen en nieuwe posts updaten niet
Mooi, dan nu in het Portugees.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Muy bien.
Tot zo ver mijn Spaans.
Spatieloos, ook in NOBL?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je nog ergens in Adblock (voor chrome) instellen dat je fok toestaat om daar ads op te laten weergeven? Ik heb t geprobeerd om de url eraan toe te voegen, maar geen succes tot dusver..quote:
een hele geruststellingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Me llamo MichaelScott, soy enamorado de Toto.quote:
Ahwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Me llamo MichaelScott, soy enamorado de Toto.
Ik ga zo patat in de frituurpan gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo een stroopwafel eten.
Einde bericht
Soundcloud?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:24 schreef DaMart het volgende:
Het geluid dat de nieuwe videokaart produceert, valt me nog mee.
Patatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo patat in de frituurpan gooien.
Tsja. Ik wachtte op een pump.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:27 schreef Sands het volgende:
[..]
En nu wel kopen en eerst allemaal niet luisteren
alles kwijt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Nee ik zit niet in NOBL, heb geen BTC
Oja niet voor de lange termijn gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik wachtte op een pump.
NOBL niet. DGB, SMC, PXL wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja niet voor de lange termijn gaan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
Nee ben niet alles kwijt, ik heb veel zitten in MEOW, DGB, LEAF en RDD. En dat is nu te laag om te verkopen.
Waarom SMC en PXL wel en NOBL niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NOBL niet. DGB, SMC, PXL wel.
Oh ja, en Karma.
Bij mij werkt het ook niet goed, de hele week al niet echtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
patat-losersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo patat in de frituurpan gooien.
Nog nooit gespeeld, hoor wel veel mensen erover. Ik hou het mooi bij bitcoin traden, kan je ook nog geld mee verdienen ook.quote:
Augurkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet op een zaterdagmiddag. Dan nog liever.
[ afbeelding ]
2 a.u.b.
weer mobiep??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
patat-losers
Echte zolder-holbewoner eet pizza geroosterd op zijn mining-rig
zoals hierboven al paar keer gezegd, kan aan je adblock liggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook niet goed, de hele week al niet echt
Ik heb geen mining-rigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
patat-losers
Echte zolder-holbewoner eet pizza geroosterd op zijn mining-rig
Leuk voor als je 10 minuten niks te doen hebt en het niet erg vindt om er een rothumeur aan over te houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:36 schreef smiths het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, hoor wel veel mensen erover. Ik hou het mooi bij bitcoin traden, kan je ook nog geld mee verdienen ook.
Ik speel het altijd als ik scheetjes aan het laten ben op het toiletquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Leuk voor als je 10 minuten niks te doen hebt en het niet erg vindt om er een rothumeur aan over te houden.
Waar kan ik m'n username veranderen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel het altijd als ik scheetjes aan het laten ben op het toilet
Niemand doet aan adblocksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:36 schreef smiths het volgende:
[..]
zoals hierboven al paar keer gezegd, kan aan je adblock liggen.
Tentamensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga maar eens film kijken en een beetje tussendoor slapen. Kut tentamenblij dat het weer even voorbij is.
Voor een maandje![]()
sms verkering AAN naar 06-totoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Waar kan ik m'n username veranderen?
noble DOOR 150quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:40 schreef smiths het volgende:
NOBL bijna door 150, woei, op naar de 500
Ik stuur vast m'n NOBL naar coinmarket!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:40 schreef smiths het volgende:
NOBL bijna door 150, woei, op naar de 500
Dat is nog 140quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:41 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Ik stuur vast m'n NOBL naar coinmarket!
Jij doet ook álles om mij te haten hè relnichtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Serieus, niemand?
Ben teleurgesteld
jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
vooor de grote boze wolf?
Komt wel, die annuleren hun order en zetten hem hoger.quote:
Zat even op mobiep te lurken tijdens een sigaretje, moet hier buiten rokenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij doet ook álles om mij te haten hè relnicht
Zuipze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zat even op mobiep te lurken tijdens een sigaretje, moet hier buiten roken
Kusje om het goed te maken, ik ga eten fixen en bier drinken
Precies ja... De 200 zit er wel in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:45 schreef smiths het volgende:
[..]
Komt wel, die annuleren hun order en zetten hem hoger.
wowquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:47 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
De zon schijn + soldrkamer = naa buitn.
Wel engg hier in d stad
mnsen
Wat was je inleg?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef Nattekat het volgende:
0.00000206 141487.9077 NOBL 0.29146509 BTC
Als deze wordt aangetikt...
En met een beetje geluk komen er nog een hoop meerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:57 schreef smiths het volgende:
Die gast drukt de hele tijd zijn wall omhoog
We gaan naar de 500, precies zoals de beanmeneer zei.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef peterselieplukkker het volgende:
jasses, 4btc buy wall 156!!
Iets te overdreven datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef Sands het volgende:
[..]
We gaan naar de 500, precies zoals de beanmeneer zei.
Hoe zat dat verhaal precies? om hoeveel geld gaat hetquote:
Koop jij ze allemaal op?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
Er zijn helemaal geen grote sells meer tot aan 220 (verder kan je niet zien)
Precies, maar alleen al zijn verhaal dat dat z`n doel is, zorgt dat veel mensen nu inkopen. Tevens is hij _as we speak_ diverse mensen aan het uitleggen hoe je met BTC noble's nu kan inkopen. Dus die zullen zodra USD->BTC->NOBLE erop staat direct weer inkopen...quote:
Mwa, ik heb veel verkocht / gekocht laatste paar uur in Noble. Denk algemeen tot nu toe zo`n 50% winst.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoe zat dat verhaal precies? om hoeveel geld gaat het
En weer het antwoord van de dev:quote:i would require 1000000 coins, and if it does not reach 0.000005 before 11th feb i do not get my bounty
quote:Some more info. on the marketplace & shipping from our other thread (check it out and bump it!):
https://bitcointalk.org/i(...)sg5014882#msg5014882
We will be using table rates which means we can add as much info. as necessary based on weight, item count, region/location etc. We're using the pretty standard professional setup - however for the first week or two it does require a lot of communication from the merchants so we can better understand and enter all the necessary details for handling shipping prices automatically and correctly.
Digital/virtual items will be done via email - physical items will be entered when we are confident we have the necessary shipping prices (in the meantime they may be added manually with details provided on the order so you can adjust the payment as required).
edit: There are also plugins that go on top of plugins we have licenses for that allow us to factor in the location of the merchant as well as the location of the buyer beforehand (since obviously shipping will be done from various locations around the world based on the product and merchant) - we can individually adjust by product, by location of merchant, by location/region of buyer, by weight etc.
These are all the types of things we are factoring in and building during the beta as we develop the marketplace. If we get stuck, we develop a custom plugin for what we want to do that streamlines a particular process.
Patience at times might be necessary: we will be taking this as slowly and professionally as hype/time allows us to make sure we get everything working smoothly before taking a next step. We have two people (if things get heavy) here ready to work on administration/processing & refund handling (we are prioritising customer service and allowing refunds at any time if a product hasn't been delivered and someone wants to 'cash-out'). They will probably join us soon enough in the ambassador/team pages!
Dit trekt ook de aandacht van Cryptsy door het volume wat er nu in omgaat, soort domino effect.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Precies, maar alleen al zijn verhaal dat dat z`n doel is, zorgt dat veel mensen nu inkopen. Tevens is hij _as we speak_ diverse mensen aan het uitleggen hoe je met BTC noble's nu kan inkopen. Dus die zullen zodra USD->BTC->NOBLE erop staat direct weer inkopen...
Ben benieuwd.. ik houdt het iig tot 400
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Ineens hoor ik overal M83 - Midnight city op TV.
HIpsters.
Ik luisterde vorig jaar al.
OH ik kan eindelijk True Detective kijken, thanks nog Leafquote:
Topseriequote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
OH ik kan eindelijk True Detective kijken, thanks nog Leaf
Wat een kutnummerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Ineens hoor ik overal M83 - Midnight city op TV.
HIpsters.
Ik luisterde vorig jaar al.
Ik ook, een pump gaat altijd samen met een paar dumpjes.quote:
Misschien was het Tim Kuik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef smiths het volgende:
Iemand drukt de prijs even naar beneden...
Nopequote:
Die prijs is nooit hoog geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef smiths het volgende:
Iemand drukt de prijs even naar beneden...
De front-end is in ieder geval online.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:32 schreef smiths het volgende:
[..]
nog steeds niet online..
of wat bedoel je?
De site was altijd al online hoor, in het calender blokje werd er afgeteld. Alleen staat deze nu al een dag leeg en laat de dev nog niets van zich horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De front-end is in ieder geval online.
Ik heb overigens wel al m'n shares verkocht (dankzij de dividend heb ik zelfs winst).
Even afwachten of de launch goed gaat, misschien daarna weer inkopen. Op het moment zijn er nog genoeg shares over.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435889.0quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:34 schreef smiths het volgende:
[..]
De site was altijd al online hoor, in het calender blokje werd er afgeteld. Alleen staat deze nu al een dag leeg en laat de dev nog niets van zich horen.
Ik wil ze verkopen, 35K+quote:
Wel met fee verstuurd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wil ze verkopen, 35K+
Maar ben al 15 minuten aan het wachten tot mn transactie op t netwerk komt
Ik hoop dat die weer ff daalt, kan ik weer inkopenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef smiths het volgende:
SMC blijft ook maar gepumped worden door een gast met 30btc.
Meh, met >6000 aandelen heeft hij >33 BTC opgehaald dus dat hij dividend van 0,69 BTC als argument beschouwt snap ik niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435889.0
Hier heeft ie zojuist gereageerd.
Edit: NOBL 150
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Wat is je TxID?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:46 schreef lipjes het volgende:
20 minuten al op mn nobl transactie......
Status: 0/onbevestigdquote:
Hij komt ook niet voor in de block explorer...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Status: 0/onbevestigd
Date: 8-2-2014 18:26
To: 9dZCmjjWa4ZgR5vUzuQXtND9FTAgAyh8UD
Debit: -35721.0055766 NOBLE
Net amount: -35721.0055766 NOBLE
Transaction ID: 65c1ec484cbb612e6e61ea7e7752c122e3fc5566250f564d1b06916a4a629b3c
Klopt, adres van coinmarket ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hij komt ook niet voor in de block explorer...
Heb je hem vanuit je Qt wallet verzonden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt, adres van coinmarket ook niet.
Yup.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heb je hem vanuit je Qt wallet verzonden?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup.
Zoals altijd.
Gisteren nog met SMC bezig geweest, geen probleem
jfe noet altyb met fee verstuen andes lang wacgtenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gewoon de hele zooi in 1 keer, mag aannemen dat hij dan de fee er vanaf haalt.
Confirmations 7quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:01 schreef lipjes het volgende:
Hij gaat er eindelijk door. bijna confirmed
Yup, helaas nog niet confirmed op coinmarketquote:
Gewoon even wachtenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yup, helaas nog niet confirmed op coinmarket
En binnen, helaas prijs iets gedaalt.
Twijfel twijfel
Maar NOBL heeft grote kans op groene pijlen de komende dagenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hehe, geduld heb ik niet
Vandaar dat ik mine -> dump naar btc -> hold
Dat dacht ik bij WDC en Sharmbeck ook, maar helaas,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar NOBL heeft grote kans op groene pijlen de komende dagen
Ja, jammer he.. heb er ook veel door verloren. Maar nog steeds hold ik het wel. Nog nieuwtjes over Sharmbeck?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:07 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij WDC en Sharmbeck ook, maar helaas,
Daar heb ik aardig op ingeleverd
quote:aiming for $20 to $30 per SolarCoin
Wat klopt er niet aan het bericht dan? Daar staat dat je een coin krijgt als je een energiecertificaat toont.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
http://www.newscientist.c(...)en.html#.UvZoW7RUaJQ
Grappig, daar heb ik ook nog veel van gemined... iemand anders ook?
[..]
Scambeckquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:11 schreef TimKuik het volgende:
Waarom was WDC en Schrambeck dan zo goed volgens jullie?
Zodra coins op Cryptsy komen is er weinig kans dat ze nog gaan groeien.
Zeker met die marketplace en het feit dat ze nog niet op de iets grotere exchanges staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Maar NOBL heeft grote kans op groene pijlen de komende dagen
Geweldige websitequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Scambeck![]()
Kijk naar die site trek je conclusie
Ja..neequote:About
Scharmbeck is the leading online provider of Worldcoin cryptocurrency financial services.
Nee. Niet als ze de vraag niet kunnen vergroten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:26 schreef lipjes het volgende:
Wat denken jullie, zal reddcoin nog stijgen....
Dan ga ik daar ook mn 65k van dumpenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee. Niet als ze de vraag niet kunnen vergroten.
Zie ook: http://www.reddcoin.com/ipo/
Doe je geen onderzoek naar een coin voor je gaat minen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan ga ik daar ook mn 65k van dumpen
neu, ik mine wat ik kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe je geen onderzoek naar een coin voor je gaat minen?
Wow, ook echt in NewScientist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
http://www.newscientist.c(...)en.html#.UvZoW7RUaJQ
Grappig, daar heb ik ook nog veel van gemined... iemand anders ook?
[..]
Ben je al aan het minen? Diff was laatst nog steeds maar 0.5:Pquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, ook echt in NewScientist.
ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu even niet, moest nog langs huis om me op te frissen, ben zo ook weer weg
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:45 schreef smiths het volgende:
NOBL markt ligt een beetje stil, weer terug op het niveau waar ik ook grotendeels gekocht heb.
Ik ga even net als mijn UI er een paar drinken.
Ik zie vannacht wel wat de koers is.
BTC naar $120quote:
Je zou wat beter moeten zoeken voor je ondertitel, er zijn wel echte posts van me te vinden waar ik dat zeg zonder dat je ze hoeft aan te passenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:48 schreef MichaelScott het volgende:
Zit in fiat tot MaGNeT zijn voorspelling uitkomt.
No way josé, niet te vinden met sherlockquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zou wat beter moeten zoeken voor je ondertitel, er zijn wel echte posts van me te vinden waar ik dat zeg zonder dat je ze hoeft aan te passen
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
No way josé, niet te vinden met sherlock
Wat nou weer?!quote:
Jouw sigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
No way josé, niet te vinden met sherlock
Totoquote:
Gratis met de trein?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Zeg allemaal eens gedag tegen Pia!
GC / Voorstellen
Gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef MichaelScott het volgende:
Zeg allemaal eens gedag tegen Pia!
GC / Voorstellen
NOBLquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:11 schreef RoelerMF het volgende:
Zo, klaar met uithuilen over WDCWhat's next?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik had iedereen al gewaarschuwd over WDC.
Dat is zo achteraf...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:42 schreef MissionPhailed het volgende:
865.000 TIPS gescoord op 3. Nu graag naar minimaal 6 ... !
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Ok,dus nu staat TIPS op 0.00000002. Is de kans groot dat de waarde ervan gaat verminderen?
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef MichaelScott het volgende:
Er is al 1 BTC tips weg op 3.
Morgen staat hij op de moon!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Geniaal om oudere posts te lezen.
[..]
[..]
[..]
[..]
Next morning: Toto bankroetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef robin007bond het volgende:
Geniaal om oudere posts te lezen.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Lang leven het orakelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Nog wel een paar mooie van mij hoor.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is de instelling. Gewoon lekker positief blijven.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog wel een paar mooie van mij hoor.
De post van Leafeon:
[..]
En dan mijn reactie:
[..]
Nou, toen stond de waarde op 20 LTC. Als je toen meegedaan had met Project Fedora had je toch wat knaken kunnen verdienen. Of Project Fedora als het op 1 LTC stond. Dan had je 49 keer je inleg nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan net zo goed zijn hele project fedora topic quoten
Jullie hebben toto in de val geloktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog wel een paar mooie van mij hoor.
De post van Leafeon:
[..]
En dan mijn reactie:
[..]
Achteraf is dat altijd makkelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, toen stond de waarde op 20 LTC. Als je toen meegedaan had met Project Fedora had je toch wat knaken kunnen verdienen. Of Project Fedora als het op 1 LTC stond. Dan had je 49 keer je inleg nu.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Jullie hebben toto in de val gelokt![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit volop op DigiByte in de hoop dat het wat wordt. Hopelijk een soortgelijk succes als WorldCoin met een eigen foundation en dergelijke.
Wow ik sta tweedequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Toto69 het volgende:
Post 58.000 speciaal voor mijn bit vrinden
(mogelijk vergeet ik iemand, sorry daarvoor)
- leafeon672
- michaelscott
- robin
- edcetera
- maxbet
- ikwiltrolletje
- slaapscheet
- dimmak
- sands
- stryder (:'()
- roislecxe
- nattekat
- U
- roelerMF
- Jace_TBL
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk om TIPS te bezitten. Bitches be jealous.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij dacht dat je met al je winst van TIPS naar Afrika op vakantie zou kunnen gaan? Wat leuk
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef Toto69 het volgende:
Lekker TIPS, 66% in waarde verminderd
Daar bedoelde ik de koers mee. Die is ook niet dramatisch.quote:
Nee dat is met NOBL, die gaat naar Jupiter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik de koers mee. Die is ook niet dramatisch.Mensen hoopten echter dat het helemaal naar Jupiter zou schieten door Scharmbeck en daar was ik sceptisch over.
Net als Karma.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat is met NOBL, die gaat naar Jupiter.
Ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mine, of ga naar btc. Mij zal je nooit altcoins zien kopen
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef Toto69 het volgende:
Ik liet mijn vrouw robin zijn vibrator-app proberen
we zijn nu gescheiden
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Scharmbeck ligt stil...
http://www.cryptoarticles(...)worldcoin-we-are-one
Je moet toegeven dat NOBL de meest actieve dev heeft, die ook echt wat kan.quote:
Gefeliquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Toto69 het volgende:
Post 58.000 speciaal voor mijn bit vrinden
(mogelijk vergeet ik iemand, sorry daarvoor)
- leafeon672
- michaelscott
- robin
- edcetera
- maxbet
- ikwiltrolletje
- slaapscheet
- dimmak
- sands
- stryder (:'()
- roislecxe
- nattekat
- U
- roelerMF
- Jace_TBL
je vergeet heisenbergquote:
Zeker. Na wat te hebben opgezocht hold ik hem ook netjes. Net als Karma. Dat kan nog een hele meme worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Je moet toegeven dat NOBL de meest actieve dev heeft, die ook echt wat kan.
Tom Pettyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Je moet toegeven dat NOBL de meest actieve dev heeft, die ook echt wat kan.
oh misschien voor jouw tijdquote:
Ja? ik zie wel dat het handelsvolume wel aardig is, maar verder zie ik er niks aan wat bijzonder zou kunnen zijn of een meme kan worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker. Na wat te hebben opgezocht hold ik hem ook netjes. Net als Karma. Dat kan nog een hele meme worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |