quote:
Yquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mannen heben dat speciale chromosoom
Ja dat wist ik maar ik weet niet of dat extra beetje androgeen nu echt een verbetering te noemen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wist je dat alle mannen ook ooit vrouw zijn geweest en dus eigenlijk een verbeterde versie van de vrouw zijn?
¿Por qué ?quote:
Adblock uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! is al een tijdje kapotachtig, ik kan niet meer quoten en editen en nieuwe posts updaten niet
n00bquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! is al een tijdje kapotachtig, ik kan niet meer quoten en editen en nieuwe posts updaten niet
Mooi, dan nu in het Portugees.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:21 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Muy bien.
Tot zo ver mijn Spaans.
Spatieloos, ook in NOBL?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je nog ergens in Adblock (voor chrome) instellen dat je fok toestaat om daar ads op te laten weergeven? Ik heb t geprobeerd om de url eraan toe te voegen, maar geen succes tot dusver..quote:
een hele geruststellingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Me llamo MichaelScott, soy enamorado de Toto.quote:
Ahwquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Me llamo MichaelScott, soy enamorado de Toto.
Ik ga zo patat in de frituurpan gooienquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo een stroopwafel eten.
Einde bericht
Soundcloud?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:24 schreef DaMart het volgende:
Het geluid dat de nieuwe videokaart produceert, valt me nog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |