Patatquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo patat in de frituurpan gooien.
Tsja. Ik wachtte op een pump.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:27 schreef Sands het volgende:
[..]
En nu wel kopen en eerst allemaal niet luisteren
alles kwijt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef Spatieloos het volgende:
Nee ik zit niet in NOBL, heb geen BTC
Oja niet voor de lange termijn gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Ik wachtte op een pump.
NOBL niet. DGB, SMC, PXL wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Oja niet voor de lange termijn gaan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef Spatieloos het volgende:
Nee ben niet alles kwijt, ik heb veel zitten in MEOW, DGB, LEAF en RDD. En dat is nu te laag om te verkopen.
Waarom SMC en PXL wel en NOBL niet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
NOBL niet. DGB, SMC, PXL wel.
Oh ja, en Karma.
Bij mij werkt het ook niet goed, de hele week al niet echtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn FOK! is al een tijdje kapotachtig, ik kan niet meer quoten en editen en nieuwe posts updaten niet
patat-losersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga zo patat in de frituurpan gooien.
Nog nooit gespeeld, hoor wel veel mensen erover. Ik hou het mooi bij bitcoin traden, kan je ook nog geld mee verdienen ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |