Wat een kutnummerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Ineens hoor ik overal M83 - Midnight city op TV.
HIpsters.
Ik luisterde vorig jaar al.
Ik ook, een pump gaat altijd samen met een paar dumpjes.quote:
Misschien was het Tim Kuik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef smiths het volgende:
Iemand drukt de prijs even naar beneden...
Nopequote:
Die prijs is nooit hoog geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef smiths het volgende:
Iemand drukt de prijs even naar beneden...
De front-end is in ieder geval online.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:32 schreef smiths het volgende:
[..]
nog steeds niet online..
of wat bedoel je?
De site was altijd al online hoor, in het calender blokje werd er afgeteld. Alleen staat deze nu al een dag leeg en laat de dev nog niets van zich horen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De front-end is in ieder geval online.
Ik heb overigens wel al m'n shares verkocht (dankzij de dividend heb ik zelfs winst).
Even afwachten of de launch goed gaat, misschien daarna weer inkopen. Op het moment zijn er nog genoeg shares over.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435889.0quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:34 schreef smiths het volgende:
[..]
De site was altijd al online hoor, in het calender blokje werd er afgeteld. Alleen staat deze nu al een dag leeg en laat de dev nog niets van zich horen.
Ik wil ze verkopen, 35K+quote:
Wel met fee verstuurd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wil ze verkopen, 35K+
Maar ben al 15 minuten aan het wachten tot mn transactie op t netwerk komt
Ik hoop dat die weer ff daalt, kan ik weer inkopenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:42 schreef smiths het volgende:
SMC blijft ook maar gepumped worden door een gast met 30btc.
Meh, met >6000 aandelen heeft hij >33 BTC opgehaald dus dat hij dividend van 0,69 BTC als argument beschouwt snap ik niet zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:37 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=435889.0
Hier heeft ie zojuist gereageerd.
Edit: NOBL 150
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |