Augurkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet op een zaterdagmiddag. Dan nog liever.
[ afbeelding ]
2 a.u.b.
weer mobiep??quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
patat-losers
Echte zolder-holbewoner eet pizza geroosterd op zijn mining-rig
zoals hierboven al paar keer gezegd, kan aan je adblock liggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook niet goed, de hele week al niet echt
Ik heb geen mining-rigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:35 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
patat-losers
Echte zolder-holbewoner eet pizza geroosterd op zijn mining-rig
Leuk voor als je 10 minuten niks te doen hebt en het niet erg vindt om er een rothumeur aan over te houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:36 schreef smiths het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld, hoor wel veel mensen erover. Ik hou het mooi bij bitcoin traden, kan je ook nog geld mee verdienen ook.
Ik speel het altijd als ik scheetjes aan het laten ben op het toiletquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Leuk voor als je 10 minuten niks te doen hebt en het niet erg vindt om er een rothumeur aan over te houden.
Waar kan ik m'n username veranderen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik speel het altijd als ik scheetjes aan het laten ben op het toilet
Niemand doet aan adblocksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:36 schreef smiths het volgende:
[..]
zoals hierboven al paar keer gezegd, kan aan je adblock liggen.
Tentamensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga maar eens film kijken en een beetje tussendoor slapen. Kut tentamenblij dat het weer even voorbij is.
Voor een maandje![]()
sms verkering AAN naar 06-totoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:37 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Waar kan ik m'n username veranderen?
noble DOOR 150quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:40 schreef smiths het volgende:
NOBL bijna door 150, woei, op naar de 500
Ik stuur vast m'n NOBL naar coinmarket!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:40 schreef smiths het volgende:
NOBL bijna door 150, woei, op naar de 500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |