Allemaal marginale sporten danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Amerikanen, Noren en Duitsers doen dat regelmatig
Al is het wel bijzonder dat je bij het schaatsen ook maar 3 deelnemers hebtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Amerikanen, Noren en Duitsers doen dat regelmatig
Dan moet je meer inzetten, levert het ook meer op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat toch om 195 euro voor maar een klein beetje winst.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Erben was gewoon een modale schaatser.
Je moet wel meer hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moet je meer inzetten, levert het ook meer op.
De Duitse rodeldames doen dat zo ongeveer elke 4 jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Libris het volgende:
Hoe bijzonder is dat een land goud, zilver en brons pakt op een onderdeel?
En slechts meerdere keren wereldkampioen sprint, zo modaal.quote:
Erben rijdt niet onder de wind.quote:
Al die oud-schaatsers hebben de MAVO niet afgemaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:18 schreef Arcee het volgende:
Hoe komen ze steeds bij 6 seconden voorsprong? 5 seconden.
gewoon Ferry Doedens achter hem aan laten rijden, dan rijdt hij een wereldrecordquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:17 schreef OProg het volgende:
We hebben natuurlijk wel gewoon de mazzel dat Poetin niet mee deed.
Nog even een paar rondjes op de platte kar.quote:
Zou bijzonder zijn als die drie Canadese zusjes goud, zilver en brons pakken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Duitse rodeldames doen dat zo ongeveer elke 4 jaar.
Toch 40 euro winst....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat toch om 195 euro voor maar een klein beetje winst.
De uitreiking van bloemen ja.quote:
Zelfs op de olumpysche spelen komt er geen hond kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Dat lege stadion is echt zo ontzettend triest trouwens, jezus.
Dat zou denk ik idd een unicum zijn. Weet het zo niet uit m'n hoofd, maar kan het me haast niet voorstellen dat zoiets al eerder voorgekomen is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou bijzonder zijn als die drie Canadese zusjes goud, zilver en brons pakken.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Mani89 het volgende:
"Als Nederland de spelen had geboycot hadden we nu goud."
Renaat
B-Sport trekt alleen toeterende mongolen aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef DeeBee het volgende:
Dat lege stadion is echt zo ontzettend triest trouwens, jezus.
Sprint afstanden zijn wel meer mondiaalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Strani het volgende:
Dat het schaatsen in andere landen niet zo groot meer is, kan je toch onmogelijk de schuld van Nederland noemen. Op z'n hoogst is Nederland schuldig aan 'te goed zijn'.
Die gingen massaal los op kleine pils tijdens de dweilquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij hebben die er nooit gezeten.
En wintersporten zijn allemaal niet zo internationaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Strani het volgende:
Dat het schaatsen in andere landen niet zo groot meer is, kan je toch onmogelijk de schuld van Nederland noemen. Op z'n hoogst is Nederland schuldig aan 'te goed zijn'.
Dat krijg je als je nederlandse bloemen boycotquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Revanches het volgende:
Ze hebben wel flink uitgepakt met de bloemen
Ze boycotten Nederlandse bloemen tochquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Revanches het volgende:
Dat, en vrijwel alle sporten hebben een paar landen die overheersen, zeker op de winterspelen. Maar als Nederland superieur is dan is het ineens gelijk een kutsport. Overdreven imo. Van de wintersporten is Schaatsen echt niet de kleinste en eenzijdigste.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Strani het volgende:
Is relatief niet zo heel veel.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Revanches het volgende:
Als je schaatsen gewoon boekt als een B-sport en er geen stadions voor 25000 man creeert, kan het best langer mee...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef kilon het volgende:
Schaatsen is binnen 8 jaar van het programma af.
Geen bezoekers, geen spanning en zo'n stadion is veel te duur voor 10 wedstrijdjes.
Waarom? Te weinig tegenstand?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:22 schreef Norrage het volgende:
De kutste spelen sinds lange tijd gaan dit worden....
Da's ook waar. Als er al iets verdwijnt van de spelen wordt het misschien de tien kilometer, ooit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sprint afstanden zijn wel meer mondiaal
Nee qua sfeer, land etcquote:
Daar is altijd een aparte ceremonie voor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Cheiron het volgende:
Zal het vast gemist hebben, maar waarom in niet direct de medailles?
Niet echt, alleen het begin van de rit van Bergsma was spannend voor de winst. Maar die stortte daarna al snel in.quote:
Da's waar. Voor de biathlon staan ze in Jamaica en Griekenland ook niet bepaald op de banken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat, en vrijwel alle sporten hebben een paar landen die overheersen, zeker op de winterspelen. Maar als Nederland superieur is dan is het ineens gelijk een kutsport. Overdreven imo. Van de wintersporten is Schaatsen echt niet de kleinste en eenzijdigste.
woops, dan kijk ik duidelijk te weinig OSquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar is altijd een aparte ceremonie voor.
Klopt, het is ook jammer dat alles overdag is.quote:
Nee, in Vancouver waren er volgens mij ook maar twee sporten waar meer verschillende landen een medaille in wonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:22 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat, en vrijwel alle sporten hebben een paar landen die overheersen, zeker op de winterspelen. Maar als Nederland superieur is dan is het ineens gelijk een kutsport. Overdreven imo. Van de wintersporten is Schaatsen echt niet de kleinste en eenzijdigste.
Medal Plazaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar is altijd een aparte ceremonie voor.
volgensmij is dat al ruim 25 jaar zo eilkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Cheiron het volgende:
Zal het vast gemist hebben, maar waarom in niet direct de medailles?
Dat hele Sochi is sowieso een groot concentratiekamp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het sowieso een vrij sfeerloze hal, dat kille wit
Ik verwacht dat het tijdens deze spelen toch wat eenzijdiger wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, in Vancouver waren er volgens mij ook maar twee sporten waar meer verschillende landen een medaille in wonnen.
Sinds Turijn pas dacht ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij is dat al ruim 25 jaar zo eilk
Volgens Erben kan het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef hexje het volgende:
Dat zou wel mooi zijn als hij de 1500m zou winnen.
een beetje ala Lake Placid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hele Sochi is sowieso een groot concentratiekamp.
Daar was de huldiging wel mooi. Zeker met de huldiging van Fabris toen iedereen het volkslied mee zong.quote:
Nee, die van Blokhuijsen is knapper.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Is die medaille van Bergsma niet knapper?
2002 ook als ik het me goed herinner.quote:
Nee, gewoon verwacht. Zilver was zelfs verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Is die medaille van Bergsma niet knapper?
Dan heb je een slecht geheugen Sassem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2002 ook als ik het me goed herinner.
Die kans zit er wel dik in ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het tijdens deze spelen toch wat eenzijdiger wordt.
Wat is dit dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heb je een slecht geheugen Sassem.
Bergsma viel tegen ja. Groot verschil met Kramer. Dan mag ie het op de 10 doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Sven Kramer
Weer een meesterwerk. "Ze komen dichterbij", dat horen we al 8 jaar.
Mooi voor Jan Blokhuijsen en Jorrit Bergsma. Maar voor Bergsma is dit echt verlies nadat hij het hele jaar al de #2 is op deze afstand.
Bob gaat Sven verslaan op de 10 kilometer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Montov het volgende:
Sven Kramer
Weer een meesterwerk. "Ze komen dichterbij", dat horen we al 8 jaar.
Mooi voor Jan Blokhuijsen en Jorrit Bergsma. Maar voor Bergsma is dit echt verlies nadat hij het hele jaar al de #2 is op deze afstand.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Nog geen Humberto in de OP, Gramulanion doe hier iets aan.
Ja hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef kurk_droog het volgende:
Die Naomi van As is ook maar een lelijk skelet geworden
quote:
quote:
Je bent zelf een gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef kurk_droog het volgende:
* Postend eenzaam op z'n zolderkamerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:32 schreef kurk_droog het volgende:
Heb medelijden met jou.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
* Postend eenzaam op z'n zolderkamer
Ja, Noorwegen gaat nog wel zakken idd.quote:
twitter:corendon twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 15:22:19Super! Jan Blokhuijsen wint Zilver op 5000m in Sochi! Gefeliciteerd! http://t.co/Hp7YdSaWHF reageer retweet
Ik zou ook lachen als je onderhouden wordt door het klootjesvolk en geen belasting hoef te betalen.quote:
Hij hoeft over twee weken pas weer. Hij gaat trainen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Snap er niks van waarom hij naar huis wil.
Oh Pino. Wat heb ik je gemist!quote:
ja inderdaad. Hopelijk heeft ie geluisterd of gaat Erben het hem nog ff persoonlijk adviserenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:45 schreef Montov het volgende:
Blokkie moet blijven. Goed punt van Ritsma en Wennemars zojuist.
Oke dankje voor je antwoord. Dan kan ie beter naar huis gaan en trainen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:43 schreef marcodej het volgende:
Hij hoeft over twee weken pas weer. Hij gaat trainen.
De WitteChinees van FOK Sport.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar was je nou?![]()
![]()
Wie ben je trouwens?
IK HEB JE WEL GEMISTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nederlandse commentatoren worden steeds kritischer/negatiever. Zo'n tijd van die Pool in het begin was super, maar dat hebben ze pas door wanneer de rest daar niet aan toe komt. Dan praat je het hee niveau in de put. Maar de 5km is wel en afstand waar nu veel mensen op tijden rijden die 10 jaar geleden alleen maar op hooglandbanen gereden werden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef Revanches het volgende:
Grappig om schaatsen te kijken via de BBC . Ze zijn best enthousiast !
Haha, vet mooi inderdaad. "They have both crossed the lane a number of times now..." Ze zijn compleet verbaasd, omdat het achter elkaar weer gebeurt. Ze vragen zich af wat de scheidsrechters daarvan vinden...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef marcodej het volgende:
BBC in paniek omdat Blokhuijsen een paar keer buiten de baan komt. Ze zijn benieuwd of hij niet gediskwalificeerd zal worden.
idd, wat mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Haha, vet mooi inderdaad. "They have both crossed the lane a number of times now..." Ze zijn compleet verbaasd, omdat het achter elkaar weer gebeurd. Ze vragen zich af wat de scheidsrechters daarvan vinden...
Ja, maar daar zijn de wijven tenminste wel lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
* Postend eenzaam op z'n zolderkamer
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 16:11:56Amerikaanse journalist tegen Sven K.: 'How long did it take to get over your disappointment of Vancouver?'Sven K.: 'It's still there.' reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 16:11:56Amerikaanse journalist tegen Sven K.: 'How long did it take to get over your disappointment of Vancouver?'Sven K.: 'It's still there.' reageer retweet
Zolang ze hem maar niet vraagt zich even voor te stellen, komt het wel goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Willygodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''Zo'n mooi begin hadden we niet verwacht'', zei de koning na de gouden race van Kramer in de Adler Arena.
''En dan ook nog eens met zo'n mooi olympisch record van Sven. Hulde.''
http://www.nusport.nl/sch(...)-wat-mooi-begin.html
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''Zo'n mooi begin hadden we niet verwacht'', zei de koning na de gouden race van Kramer in de Adler Arena.
Nee het was inderdaad een uitgemaakte zaak dat Nederland hier 1,2 en 3 ging worden. Had best schriftelijk af gedaan kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.
Man man man wat een opgeklopt, bloedirritant geneuzel weer in de media. Allemaal om de advertentie-inkomsten (en daarmee het inkomen van Mart Smeets en consorten) te kunnen blijven spekken.
Niemand geeft een neuk om een olympisch schaatsrecord.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''En dan ook nog eens met zo'n mooi olympisch record van Sven. Hulde.''
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.
De Koning wel dus zo te lezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om een olympisch schaatsrecord.
Dat had ik ook niet verwacht, Russen (met name Skobrev) wat tegenvallend, van Lee had ik ook meer verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Lee had ik echt veel beter verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, Russen (met name Skobrev) wat tegenvallend, van Lee had ik ook meer verwacht.
Hij en Skobrev bewijzen volgens mij vooral dat je toch echt een paar keer per jaar door de pijngrens moet om jarenlang echt goed te blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lee had ik echt veel beter verwacht.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.
Voor mij wel, ik had dit podium zo voorspeld. Ik heb alleen niet gewed, want als je 100 euro inzette, kreeg je er maar 100,50 voor terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Nee het was inderdaad een uitgemaakte zaak dat Nederland hier 1,2 en 3 ging worden. Had best schriftelijk af gedaan kunnen worden.
Behalve de 5 miljoen kijkers natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Ik word echt doodziek van al dat gezeik over dat klote sotsjie. Sotsjie voor sotsjie na sotsjie hier sotsjie daar. En steeds dat overgedreven gedoe als er weer een schaatsmedaille binnen is. Terwijl Nederland al 1830 jaar op rij bijna alle medailles wegkaapt bij het schaatsen, en er van echte concurrentie al sinds de tachtigjarige oorlog bijna geen sprake meer is.
Kijk, als we nou eens een medaille zouden winnen op een onderdeel waar we nog nooit iets gewonnen hebben, skiën of ijshockey ofzo, dan zou ik het ook wel tof vinden.
Afijn media, flikker op met dat sotsjie-schaats-geneuzel de hele dag! Het interesseert namelijk bijna helemaal niemand!
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik had dit podium zo voorspeld. Ik heb alleen niet gewed, want als je 100 euro inzette, kreeg je er maar 100,50 voor terug.
Ja, en al die 5 miljoen kijkers vinden het ook echt bere-interessant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Behalve de 5 miljoen kijkers natuurlijk.
Er zit een knopje op hun tv hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, en al die 5 miljoen kijkers vinden het ook echt bere-interessant.
Het is simpel: als je op alle netten geen ruk meet uitzendt behalve sotsjie sotsjie sotsjie, wat denk je dan dat men op zaterdagmiddag op de bank gaat zitten kijken? Juist ja: sotsjie.
Tuurlijk joh. En jij loopt je hier zo druk te maken omdat het je ook allemaal niets kan schelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:03 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ja, en al die 5 miljoen kijkers vinden het ook echt bere-interessant.
Het is simpel: als je op alle netten geen ruk meet uitzendt behalve sotsjie sotsjie sotsjie, wat denk je dan dat men op zaterdagmiddag op de bank gaat zitten kijken? Juist ja: sotsjie.
Veel mensen willen gewoon een beetje op de bank tv-kijken en toastjes vreten op hun vrije zaterdagmiddag. Desnoods dan maar sotsjie als er echt niks anders op de buis is.quote:
4 jaar geleden keken er 5 miljoen mensen naar Kramer en dat was 's avonds. Nederland vindt dit gewoon leuk klaar. Dan mag jij je samen met Maarten Rossen daar heel erg aan ergeren. Prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Veel mensen willen gewoon een beetje op de bank tv-kijken en toastjes vreten op hun vrije zaterdagmiddag. Desnoods dan maar sotsjie als er echt niks anders op de buis is.
Ik ben echt niet de enige, hoor in m'n omgeving zoveel mensen hierover klagen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
4 jaar geleden keken er 5 miljoen mensen naar Kramer en dat was 's avonds. Nederland vindt dit gewoon leuk klaar. Dan mag jij je samen met Maarten Rossen daar heel erg aan ergeren. Prima.
Oke doei danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Ik word echt doodziek van al dat gezeik over dat klote sotsjie. Sotsjie voor sotsjie na sotsjie hier sotsjie daar. En steeds dat overgedreven gedoe als er weer een schaatsmedaille binnen is. Terwijl Nederland al 1830 jaar op rij bijna alle medailles wegkaapt bij het schaatsen, en er van echte concurrentie al sinds de tachtigjarige oorlog bijna geen sprake meer is.
Kijk, als we nou eens een medaille zouden winnen op een onderdeel waar we nog nooit iets gewonnen hebben, skiën of ijshockey ofzo, dan zou ik het ook wel tof vinden.
Afijn media, flikker op met dat sotsjie-schaats-geneuzel de hele dag! Het interesseert namelijk bijna helemaal niemand!
Nog brekender: gewoon op de fiets!11quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:00 schreef Montov het volgende:
Breaking news: Kramer heeft net het stadion verlaten.
Zijn eigen fiets. (!)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog brekender: gewoon op de fiets!11
Zielig hoor. Hij kan ook gewoon op een oranje fiets rijden, maar daar voelt meneer zich te groot voor.quote:
Waarom op zo'n gare oranje fiets rijden als je je eigen fiets hebt?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef clavier het volgende:
[..]
Zielig hoor. Hij kan ook gewoon op een oranje fiets rijden, maar daar voelt meneer zich te groot voor.
Het was unaniem een belachelijk groot succes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat ik dit succes heb moeten missen.
Jammer dat Ivo geen Sochi show maakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was unaniem een belachelijk groot succes.
Ja daar heeft het inderdaad wat mee te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef clavier het volgende:
[..]
Zielig hoor. Hij kan ook gewoon op een oranje fiets rijden, maar daar voelt meneer zich te groot voor.
quote:
twitter:erbenwennemars twitterde op zondag 09-02-2014 om 09:05:28#Lego eerbetoon aan @SvenKramer86 #sochi #OS14: reageer retweet
En Erben Wennemars die zich er over gaat zitten opwindenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:52 schreef Perico het volgende:
Ik vond het filmpje van Skobrev mooi. Heerlijk zakken vullen en dan incalculeren dat je hierdoor waarschijnlijk geen prijs meer wint.
En dan toch meer binnenharken dan schaatsgod Kramer nog.
Kramer is een natuurtalent.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedersen suggereert dopinggebruik van de Nederlanders.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pedersen suggereert dopinggebruik van de Nederlanders.
Nergens. Maar wat hij zei is natuurlijk wel hartstikke leuk om als citaat aan Kramer voor te leggen, en om Pedersen vervolgens als slechte verliezer te kunnen zien enzo. Hij zei:quote:
Bronquote:Jeg mistenker ikke nederlenderne for juks. De har vært bra lenge. Men det er ikke bra at de ikke har regelmessig testing, sier Sverre Lunde Pedersen etter 5. plass i OL-debuten - på 5000 meter.
Nou is Veldkamp ook niet echt het toonbeeld van een goede verliezer.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MiLalaa het volgende:
hij zegt dus niks, maar suggereert vanalles![]()
geeft niks hoor... doen wij ook toch?
Pechstein![]()
![]()
Veldkamp Hamar '94 na de race van Noor Koss "dit is ónmogelijk, dit kán niet.."
Zou mooi zijn als de NOS hier een reportage aan wijdt...quote:Op zondag 9 februari 2014 15:21 schreef takkfyrir het volgende:
Wat ik interessanter vind, is of het klopt wat Pedersen stelt, dat Nederlanders geen regelmatige dopingcontroles hebben. En zo ja, in hoeverre dat dan met andere landen (zoals Noorwegen) verschilt.
Allemaal dankzij de adviezen van Conconiquote:Op zondag 9 februari 2014 15:16 schreef MiLalaa het volgende:
Veldkamp Hamar '94 na de race van Noor Koss "dit is ónmogelijk, dit kán niet.."
twitter:NOSsport twitterde op zondag 09-02-2014 om 17:21:10Koning Willem-Alexander geeft @SvenKramer86 straks de gouden medaille. Medailleceremonie is om 17.45u live te zien: http://t.co/7oLqJitP43 reageer retweet
Ach, het is maar net waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
het is wel triest hoor. zit onze koning daar een beetje in sotchi te chillen met z'n ipadje en sweatertje. het is toch werkelijk geen gezicht. en dat terwijl buiten alle homo's onderdrukt worden as we speak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |