TATU is het enige terugkerende iets in de ceremonie. Die zogenaamde haat is een onderdeel van de internationale hetze tegen Rusland. Bang dat ze weer zullen wederkeren als een ultieme supermacht.quote:
Duijts?quote:
Na zijn eerste zin bedoel je? Ik had het gevoel dat hij aan het neurien was.quote:
Toen ja, dat klonk echt heel vreemdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef Montov het volgende:
[..]
Na zijn eerste zin bedoel je? Ik had het gevoel dat hij aan het neurien was.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef TwyLight het volgende:
Wie is dat popje dat naast putin zit?
twitter:Kysia twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 19:16:54Ontdekt wie vrouw naast Poetin is: Ири́на Скворцо́ва (Irina Skvortsova), oud lid van Russisch bobslee team, raakte zwaar gewond bij training reageer retweet
quote:
Dat is zijn put in...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef TwyLight het volgende:
Wie is dat popje dat naast putin zit?
JUICHEN!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN LONDEN. DE BESTE VAN BEIJING
Dat zijn ze wel. Het volk tenminstequote:
nos.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste site om het programma per dag en niet per sport bij te houden?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN LONDEN. DE BESTE VAN BEIJING
Google.nlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.nocnsf.nl/sochi2014/programmanederlandersolympischquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
FOK!sportquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Deze is wel handig:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:Kysia twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 19:16:54Ontdekt wie vrouw naast Poetin is: ?????? ?????????? (Irina Skvortsova), oud lid van Russisch bobslee team, raakte zwaar gewond bij training reageer retweet
Bedankt Kysia, dat stond een uur geleden op twitter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:Kysia twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 19:16:54Ontdekt wie vrouw naast Poetin is: Ири́на Скворцо́ва (Irina Skvortsova), oud lid van Russisch bobslee team, raakte zwaar gewond bij training reageer retweet
quote:
Of die bobsleeer van de vorige spelen. Die niet eens durfde te sleeënquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef Redefine het volgende:
Dat stuk over waardig verliezen hebben ze speciaal voor Sjinkie Knegt geschreven
oud schermerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:26 schreef muzas het volgende:
zegt ie nou 'my fellow olympic athletes?
rand van de tafelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef richolio het volgende:
Ja hallo weet iemand hoe ik mijn biertje open maak ik heb geen opener??
Krachtige speech noemde hij het. En ook dat klopte niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nee Hans, dat was geen prachtige speech.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Slobeend het volgende:
Nee Hans, dat was geen prachtige speech.
quote:
Ik heb jou nog enkel walgelijke insinuaties zien maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:26 schreef Szura het volgende:
Hopelijk komt er nu iemand met een kalasjnikov in actie
Rand van krat? Achterkant van een lepel? Met een ander bierdopje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef richolio het volgende:
Kapotslaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
MooiMaar hoe maak ik nou mijn biertje open
de sluitingsceremonie in Londen was ook al een opéénstapeling van foutenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Szura het volgende:
Hans z'n status is in rap tempo aan het afbrokkelen
Hou het bij turnen voortaan
Lepel lukte me niet.. Meer kracht zetten?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rand van krat? Achterkant van een lepel? Met een ander bierdopje?
quote:
En het kunstschaatsen. Maar daarbuiten heeft hij niks zinnigs te zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Szura het volgende:
Hans z'n status is in rap tempo aan het afbrokkelen
Hou het bij turnen voortaan
Aanstekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
Jij kijkt naar kunstschaatsen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het kunstschaatsen. Maar daarbuiten heeft hij niks zinnigs te zeggen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
Wachten op de eerste die neerklaptquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Maver24 het volgende:
ik zou duizelig worden van dat rondjes draaien
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:28 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef iBenny het volgende:
Ze kregen de opdracht: "Draai jezelf maar duizelig"
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt naar kunstschaatsen?
Niet vaak.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kijkt naar kunstschaatsen?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:30 schreef The_Avatar het volgende:
dit keer dus geen geflambeerde duif ?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef richolio het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
Die eerstequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
Pis. die laatste.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er iets tussen?
Die van Kees moet je er ook nog bij doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme gifjes pauper, maar verveling doet mij je verzoek inwilligen
[ afbeelding ]
En alleen die Russische wappertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Kijk eens hoe kunstig die vlag omhoog gaat
Idd, wat slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En alleen die Russische wappert.
er zit verandering inquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En alleen die Russische wappert.
Zal aan je kabel liggen, hier geen problemen met het geluidquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Wespensteek het volgende:
Precies op het goede moment geen geluid, die russen doen het geweldig.
Briesje staat volgens mij alleen bovenaan aan.quote:
Allemaal heteroquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:39 schreef richolio het volgende:
Zijn die gasten in dat koor niet allemaal homo dan? Dat dat mag. Of werden homo's in Sochi gedoogd?
Hier nu wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zal aan je kabel liggen, hier geen problemen met het geluid
nee eerste helft van haar zingen stond haar mic uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Zal aan je kabel liggen, hier geen problemen met het geluid
quote:
Bij mij niet, gek genoegquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
nee eerste helft van haar zingen stond haar mic uit
Deze kent het wel uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Heee, ze mogen de eed gewoon voorlezen, vroeger moesten ze die gewoon uit het hoofd kennen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
nee eerste helft van haar zingen stond haar mic uit
Precies. Gewoon meteen onderdrukken, dan bestaat homofilie nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Zal vast wel ja, dat had de grote baas niet toegelaten
Jammer voor jou.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Bij mij niet, gek genoeg
Maar goed, maakt niet uit verder.
Putin is trots!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deze kent het wel uit zijn hoofd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Bij mij niet, gek genoeg
Maar goed, maakt niet uit verder.
Ok je hoorde haar wel zingen, maar meer vanuit een microfoon verderop. Jullie hebben je oren denk ik al verkankerd in de plaatselijke discotheek dat je dat verschil niet hoortquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:42 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Ok je hoorde haar wel zingen, maar meer vanuit een microfoon verderop. Jullie hebben je oren denk ik al verkankerd in de plaatselijke discotheek dat je dat verschil niet hoort
twitter:rgroenewold twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 19:31:58Zo dat waren nog eens duidelijke woorden van Thomas Bach! #statement reageer retweet
Je hebt het verkeerd begrepen, op verzoek van de Russen gooit Rutte Gordon in het olympisch vuurquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:42 schreef TLC het volgende:
Rusland heeft Gordon gevraagd om het Olympisch vuur aan te steken, op verzoek van Rutte uiteraard
Die ligt op zijn bed in zijn hotel?quote:
Flikkers?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je hebt het verkeerd begrepen, op verzoek van de Russen gooit Rutte Gordon in het olympisch vuur
Hatertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk al lang niet meer. Wat een buttopening.
Nou verklap je hetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
Villa Volta STRAKS GAAN DE MUREN DRAAIEN
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
Villa Volta STRAKS GAAN DE MUREN DRAAIEN
van de slopestyle, volgens mij om geen risico te nemen voor de halfpipequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Wie weet trouwens waarom Shaun White zich heeft terug getrokken? Of kan dit bevestigen? Dat had ik gehoord
Luie vent die je bentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Wie weet trouwens waarom Shaun White zich heeft terug getrokken? Of kan dit bevestigen? Dat had ik gehoord
De Amerikaanse snowboarder Shaun White komt bij de Winterspelen in Sotsji niet in actie op het nieuwe onderdeel slopestyle.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
http://nos.nl/os2014/arti(...)voor-slopestyle.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
Alleen slope , omdat hij het te riskant vond.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:46 schreef richolio het volgende:
owja daar ken ik het vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |